Ρίο 2016: Σημαιοφόρος της ελληνικής αποστολής η Σ.Μπεκατώρου - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Ρίο 2016: Σημαιοφόρος της ελληνικής αποστολής η Σ.Μπεκατώρου

Την Σοφία Μπεκατώρου επέλεξε η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή ως σημαιοφόρο της ελληνικής αποστολής στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο ντε Τζανέιρο.


Η «χρυσή» Ολυμπιονίκης της Αθήνας το... 2004 και «χάλκινη» στο Πεκίνο το 2008 θα είναι μπει πρώτη από όλους τους αθλητές και αθλήτριες του πλανήτη στο Στάδιο της βραζιλιάνικης μεγαλούπολης στις 5 Αυγούστου, όταν και θα ξεκινήσουν επίσημα οι 31οι Αγώνες.
Παράλληλα, γίνεται η πρώτη γυναίκα σημαιοφόρος για την Ελλάδα στην ιστορία της διοργάνωσης. Η Μπεκατώρου είχε συμμετάσχει και στους στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ, το 2000, ενώ σε αυτούς της Βραζιλίας θα αγωνιστεί στην κλάση Nacra 17, μαζί με τον Μιχάλη Πατενιώτη.
«Είναι πολύ μεγάλη τιμή για μένα, τιμή που αποκτά μεγαλύτερες διαστάσεις λόγω του γεγονότος ότι είμαι η πρώτη γυναίκα που θα είμαι σημαιοφόρος. Έχω πάρει μέρος σε τρεις Ολυμπιακούς Αγώνες σε τρεις διαφορετικές κλάσεις και νιώθω ότι επιβραβεύεται η προσπάθειά μου όλα αυτά τα χρόνια» δήλωσε η Ολυμπιονίκης.
«Χαίρομαι επίσης, ότι παρά τα πολλά προβλήματα που υπήρχαν, κατάφεραν ως τώρα σχεδόν 90 αθλητές και αθλήτριες να εξασφαλίσουν την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες και είμαι σίγουρος ότι όλα τα παιδιά θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό» συνέχισε η Μπεκατώρου.
«Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την ΕΟΕ, όχι μόνο για την τιμή που μου έγινε αλλά για το γεγονός ότι η έμπνευση του προέδρου της Σπύρου Καπράλου, το πρόγραμμα "Υιοθετήστε έναν αθλητή στο δρόμο για το Ρίο", πήρε σάρκα και οστά και βοήθησε πάρα πολλούς αθλητές να καταφέρουν να κερδίσουν το εισιτήριο της πρόκρισης στους Ολυμπιακούς Αγώνες» κατέληξε.
Bookmark and Share