Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2016

Η προκλητική διαφήμιση της FYROM αναζητώντας επενδύσεις...στις ΗΠΑ με τον Μ. Αλέξανδρο

  • Η FYROM λοιπόν με πλασματική ιστορία, με μυθοπλασίες και με καπήλευση του Μεγάλου Αλεξάνδρου προσπαθεί να προσελκύσει αμερικανούς επενδυτές.

Η στρατηγική της καπήλευσης της ιστορίας συνεχίζεται από...  την FYROM.
Με την προπαγάνδα και την επιμονή κατάφεραν όλος ο πλανήτης να ονομάζει την FYROM....Macedonia.
Η Ελλάδα στην πορεία χάθηκε στην ονομασία, υιοθέτησε με παλλινδρομήσεις μια στρατηγική αποτυχίας και τα Σκόπια μπορούν πλέον να λένε ότι κέρδισαν την μάχη του ονόματος.
Οι κάτοικοι της FYROM όμως χρησιμοποιούν όλα τα μέσα για να προσελκύσουν επενδύσεις.
Σήμερα 11 Αυγούστου του 2016 στο CNN Money υπάρχει μεγάλων διαστάσεων διαφήμιση της FYROM με φωτογραφία τον Μέγα Αλέξανδρο τον Μακεδόνα στρατηλάτη ως κράχτη στο μήνυμα του invest macedonia.
Η FYROM λοιπόν με πλασματική ιστορία, με μυθοπλασίες και με καπήλευση του Μεγάλου Αλεξάνδρου προσπαθεί να προσελκύσει αμερικανούς επενδυτές.
Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, από την Ελλάδα αποχωρούν κακήν κακώς οι επενδυτές ή όσοι εμφανίζονται είτε αγοράζουν μετοχές των τραπεζών στο μηδέν, είτε θα αγοράσουν προβληματικά δάνεια σε εξευτελιστικές τιμές.
Η FΥROM δεν το κάνει αυτό πρώτη φορά δεν καπηλεύεται πρώτη φορά την ιστορία.
Χρησιμοποιεί όμως την ιστορία για να προσελκύσει επενδύσεις.
Στην Ελλάδα...ο φορολογικός συντελεστής είναι τελικώς κοντά στο 60% με 65%....στην FYROM.... 10% σταθερά στα κέρδη.

Blog Widget by LinkWithin