Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2016

Με εγγύηση ΣΥΡΙΖΑ 1,5 εκατ. ευρώ στην “Αυγή”!

  • Με εγγύηση μόλις 1.500 φύλλα κυκλοφορίας και έπειτα από πολιτική παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ, η εφημερίδα “Αυγή” κατάφερε να λάβει δάνειο ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εφημερίδας Δ. Στούμπος σήμερα στην εξεταστική επιτροπή.

Η κατάθεση του κ. Στούμπου “καίει” την... κυβέρνηση με αποκαλύψεις περί offshore ανάμεσα στους μετόχους αλλά και παράνομες χρηματοδοτήσεις από το κυβερνών κόμμα. Ωστόσο, ο κ. Στούμπος αρνήθηκε να κατονομάσει ποιος βρίσκεται πίσω από τις offshore.

Στο πλαίσιο αυτών των αποκαλύψεων προέκυψε ότι η«Αυγή» το 2015 με τις πωλήσεις της να μην ξεπερνούν τα 1.500-1600 φύλλα έλαβε διαφήμιση από τράπεζες ύψους περίπου 470.000 ευρώ!

Αναλυτικότερα, στην εξεταστική επιτροπή που ερευνά την δανειοδότηση των κομμάτων και των ΜΜΕ, η κατάθεση του κ. Στούμπου δεν εξελίχθηκε θετικά για την ιστορική εφημερίδα, καθώς σύμφωνα με δικές του αποκαλύψεις, η «Αυγή» το 2009 έλαβε δάνειο 1,5 εκατ. ευρώ. Μόνη εγγύηση για την τελική της χρηματοδότηση ήταν τα έσοδα από τις πωλήσεις της εφημερίδας που δεν ξεπερνούν τα 1.500 φύλλα, η ιστορικότητα της εφημερίδας και η επιστολή του κυβερνώντος κόμματος, ως βασικός μέτοχος, προς την τράπεζα.

Συγκεκριμένα, ο κ. Στούμπος δήλωσε: “Ζητήσαμε την στήριξη του αιτήματός μας από την τότε ηγεσία του Συνασπισμού εξηγώντας ποιες είναι οι δυνατότητές μας. Η τράπεζα ζήτησε μια διασφάλιση από τον βασικό μέτοχο που ήταν το κόμμα.” Ωστόσο, με το νόμο να απαγορεύει στα κόμματα να δαπανούν την κρατική χρηματοδότηση για την στήριξη ανώνυμων εταιριών, η όλη υπόθεση της “Αυγής” εξελίχθηκε σε θρίλερ για τον κ. Στούμπο.

Ο διευθύνων σύμβουλος συνέχισε τις αποκαλύψεις λέγοντας ότι η Αυγή πραγματοποίησε το 2014 αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μετά από ανοικτή πρόσκληση και πρόσθεσε «μια κυπριακή εταιρεία συμμετείχε στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με τις προϋποθέσεις που θέσαμε. Σε εκείνη την διαδικασία συγκεντρώσαμε περίπου 1 εκατ. ευρώ και αυτή η εταιρία έδωσε 100 χιλ. Η συμμετοχή της είναι στο 2,5% του μετοχικού κεφαλαίου».

Πρόσθεσε τέλος ότι «σιγά – σιγά ανεβάσαμε την διαφήμιση χτυπώντας απευθείας την πόρτα τραπεζών αλλά και μικρών επιχειρήσεων. Είμαστε υπέρ της διαφάνειας. Εμείς δεν πάμε για ίδιον όφελος. Στην πραγματικότητα ανέβηκε η διαφήμιση. Παλιά τα έσοδα ήταν της τάξης 250 χιλ. ευρώ τελευταία ανέβηκε σε 600- 700 χιλ ευρώ και το 2015 ήταν στο 1 εκατ. ευρώ».

Blog Widget by LinkWithin