Λεβέντης: Θα παραστώ στην ομιλία του Τσίπρα στη ΔΕΘ.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Λεβέντης: Θα παραστώ στην ομιλία του Τσίπρα στη ΔΕΘ..


  • «Είχα τη δυνατότητα την πρώτη μέρα από τον Σεπτέμβρη που έγιναν οι εκλογές να πάρω πέντε υπουργεία. Είμαι αντίθετος με τα λάφυρα. Δεν μπήκα στη Βουλή ονειρευόμενος καρέκλες» δήλωσε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής της Ένωσης Κεντρώων..


Την απόφασή του να παραστεί στην ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στη ΔΕΘ ανακοίνωσε σε...συνέντευξή του στο ΑΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης, ο οποίος όμως παράλληλα αρνήθηκε ότι θα συμμετάσχει σε κυβέρνηση υπό τον Αλέξη Τσίπρα.

«Στην ΔΕΘ θα είμαι γιατί η λέξη “πρωθυπουργός’’ είναι θεσμός. Αν έκανε την ομιλία του σαν αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ δεν είχα καμία δουλειά», δήλωσε ο προεδρος της Ενωσης Κεντρώων.

«Είχα τη δυνατότητα την πρώτη μέρα από τον Σεπτέμβρη που έγιναν οι εκλογές να πάρω πέντε υπουργεία. Είμαι αντίθετος με τα λάφυρα. Δεν μπήκα στη Βουλή ονειρευόμενος καρέκλες. Εγώ ονειρεύομαι να κάτσουμε οι πολιτικοί αρχηγοί σε ένα τραπέζι 20 μέρες να καταστρώσουμε ένα σχέδιο εθνικό για τη χώρα, να σωθεί η οικονομία, να σωθεί ο λαός», ανέφερε ο κ. Λεβέντης.

Αναφορικά με το διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών, υπογραμμίζει ότι σέβεται το αποτέλεσμα και συγχαίρει τους νικητές. Παράλληλα εκφράζει τη βούλησή του να συμμετάσχει στη συγκρότηση του ΕΣΡ, αν ο πρόεδρος της Βουλής βάλει άτομα κύρους.

Τέλος, μιλώντας για τον κ. Καλλιάνο ο οποίος αποχώρησε πρόσφατα από την Ένωση Κεντρώων, ο κ. Λεβέντης υποστηρίζει ότι «επειδή έχει μεγάλη καρδιά» θα τον δεχόταν πίσω αν και ο ίδιος ζητούσε συγνώμη γι' αυτά που είπε.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη

Κύριε πρόεδρε, πώς σχολιάζετε το διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες;

«Ο διαγωνισμός τελείωσε και εμείς σεβόμεθα το αποτέλεσμα και συγχαίρουμε τους τέσσερις νικητές. Όμως τώρα πρέπει να καταλάβει και ο υπουργός κ. Παππάς αλλά και οι νικητές ότι ο λαός ενδιαφέρεται για να μπουν κανόνες πλουραρισμού, ισοτιμίας και ελέγχου για το αν πληρώνονται οι εργαζόμενοι, ασφαλιστικές εισφορές και όλα αυτά»

Εσείς θα συμμετάσχετε στη συγκρότηση του ΕΣΡ;

«Ναι, εγώ θα συμμετάσχω αρκεί η κυβέρνηση να μη βάλει δικούς της. Ο λόγος για τον οποίο δεν είχα συμμετάσχει, προ πενταμήνου που είχε ξαναζητήσει ο κ. Βούτσης, είναι γιατί τότε η Νέα Δημοκρατία είχε πει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα βάλει δικούς του και στη συνέχεια αυτοί θα δώσουν τις άδειες όπου θέλουν. Γι' αυτό είχα αρνηθεί. Αν όμως ο κ. Βούτσης βάλει άτομα κύρους που να εγγυώνται την αμεροληψία των διαδικασιών εγώ θα συμβάλω. Γιατί και που δεν συγκροτήσαμε το ΕΣΡ δεν κερδίσαμε τίποτα. Μετεφέρθησαν οι αρμοδιότητες στον υπουργό και άρχισαν ουσιαστικά οι παρανομίες. Γιατί το Σύνταγμα επιβάλλει ΕΣΡ. Το ΕΣΡ είναι το παν και αυτό φώναζα συνέχεια».

Κύριε πρόεδρε θα πάτε τελικά στην Αμερική; Θα έχετε τελικά αυτό το ραντεβού με τον κ. Τσίπρα όπως ελέχθη;

«Στην Αμερική δεν πάω για τον Τσίπρα. Στην Αμερική πάω καλεσμένος του φόρουμ των ομογενών οι οποίοι κάνουν μια μεγάλη συνάντηση που θα είναι 40 ξένοι ηγέτες και βεβαίως υπάρχει μέσα και η Χίλαρι Κλίντον, η οποία τη φορά αυτή θα πάρει όλους τους Έλληνες εκεί τους ψηφοφόρους. Εγώ ήμουν καλεσμένος εδώ και δύο μήνες σ αυτό το φόρουμ και είμαι βασικός ομιλητής, τώρα πληροφορήθηκα -προ πενθημέρου- ότι θα είναι και ο πρωθυπουργός καλεσμένος σαν ηγέτης γιατί μέσα στους 40 ηγέτες προφανώς κάλεσαν και τον Έλληνα πρωθυπουργό. Καμία σχέση δεν έχει το δικό μου ταξίδι με του κ. Τσίπρα. Τώρα αν δώσουμε τα χέρια και στη Θεσσαλονίκη που θα πάω μπορεί να δώσω τα χέρια. Ο Τσίπρας με κάλεσε στη Θεσσαλονίκη»

Θα είστε στα εγκαίνια της ΔΕΘ δηλαδή στο ακροατήριο του Τσίπρα;

«Ναι θα είμαι. Ξέρετε γιατί; Γιατί η λέξη «πρωθυπουργός» είναι θεσμός. Αν έκανε την ομιλία του σαν αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ δεν είχα καμία δουλειά. Αν όμως είναι ο θεσμός του πρωθυπουργού πρέπει να πάμε όλοι όσοι καλούμεθα να ακούσουμε έναν πρωθυπουργό μήπως πει κάτι. Εγώ έτσι το βλέπω. Έτσι πήγα και έξω από τη Βουλή όταν μιλούσε για το Σύνταγμα, δεν πήγα να συμπαρασταθώ στον Τσίπρα, με κάλεσε τον ρώτησα μάλιστα «θα έρθουν οι άλλοι;» μου λέει « ο καθένας αντιμετωπίζει το θέμα με τη δική του διάθεση». Δεν ήξερε . Το ότι θα παραστώ στη Θεσσαλονίκη σημαίνει ότι είμαι με τον Τσίπρα; Εγώ δήλωσα σήμερα στην ΕΡΤ το εξής «και στο σπίτι μου να έρθει να κοιμάται από εδώ και πέρα ο κ. Τσίπρας η Ένωση Κεντρώων δεν πρόκειται να συνεργαστεί ποτέ μαζί του. Γιατί η εντολή των ψηφοφόρων της Ένωσης Κεντρώων, η εντολή προς εμένα, είναι το 4% να το κάνουμε 14%»

Αν σας καλέσει ο κ. Τσίπρας για εθνικούς λόγους, αν αύριο υπάρχει κίνδυνος να μπει ο δημοσιονομικός κόφττης, θα λέτε «οχυρώνομαι πίσω από το κομματικό μου συμφέρον»;

«Αν υπάρξει τέτοιο ενδεχόμενο, τι να του κάνει η Ένωση Κεντρώων; Αυτή θα τον σώσει; Να ανταποκριθεί στο αίτημά μου, που έχω εδώ και 10 μήνες διατυπώσει, για συγκρότηση Οικουμενικής. Αν έρθουν τα πράγματα πια στο «σώσον ελέησον» δεν είναι ο Λεβέντης που θα σώσει τη χώρα . Γιατί, όπως λέω, υπάρχει μια Νέα Δημοκρατία που τα έχει κάνει πλακάκια με τη Φώφη και τον Σταύρο με σκοπό να ρίξουν την κυβέρνηση. Εγώ δεν συμμετέχω σε τέτοιου είδους συνωμοσίες. Εγώ δεν θέλω να πέσει ανέντιμα η κυβέρνηση. Αν πέσει θα πέσει από την ανικανότητά της».

Ωστόσο, έχει ακουστεί από πολλούς ότι γοητεύεστε με την ιδέα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης...

«Και απαντώ. Είχα τη δυνατότητα την πρώτη μέρα από τον Σεπτέμβρη που έγιναν οι εκλογές να πάρω πέντε υπουργεία. Είμαι αντίθετος με τα λάφυρα . Δεν μπήκα στη Βουλή ονειρευόμενος καρέκλες. Εγώ ονειρεύομαι να κάτσουμε οι πολιτικοί αρχηγοί σε ένα τραπέζι 20 μέρες να καταστρώσουμε ένα σχέδιο εθνικό για τη χώρα, να σωθεί η οικονομία, να σωθεί ο λαός. Να πάω να διαπραγματευτώ για να πάρω υπουργεία το έκανε ο Καμμένος ο Λεβέντης έχει άλλη ποιότητα. Εγώ ονειρεύομαι αλλιώς».

Αυτό που έκανε ο Καμμένος ήταν κακό, ήταν ανέντιμο πρόεδρε;

«Ναι ήταν κακό γιατί δεν βασίστηκε σε σχέδιο αλλά σε νομή λαφύρων.Ήταν κακό και αυτό που έκανε και ο Τσίπρας γιατί και ο Τσίπρας σήμερα είναι πρωθυπουργός με 50 έδρες μπόνους. Αυτό που κατηγορώ τον Μητσοτάκη. Ότι θέλει να εκλεγεί με κλεμμένες έδρες»

Σας άκουσα να λέτε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης «θα τα κάνει μαντάρα μέσα σε τρεις μήνες».

«Ναι. Ακούστε αν γίνουν εκλογές αύριο το πρωί θα βγει ο Μητσοτάκης πρώτος. Με ποιον θα κάνει κυβέρνηση διότι δεν θα έχει 150 βουλευτές; Όχι με μας»

Το πιο κοντινό του κόμμα δεν είσαστε;

«Το πιο κοντινό του κόμμα είναι η Φώφη. Είναι θυγατρική της ΝΔ .Με όποιον όμως και να κάνει κυβέρνηση θα τα κάνει μαντάρα διότι αυτά που υπόσχεται ότι έχει άλλες λύσεις ότι θα έρθουν επενδύσεις είναι απατηλά όνειρα. Οπότε θα καταρρεύσει γρήγορα και θα έχει μπροστά του εκλογές χωρίς μπόνους γιατί στις μεθεπόμενες ισχύει η απλή αναλογική . Άρα θα είναι δεξιά παρένθεση. Δεν το έχει καταλάβει ο Μητσοτάκης πάνω στην αρχομανία του. Επιμένει να ζητάει εκλογές ενώ στο τέλος θα την πατήσει. Και θα κάψει το χαρτί του σε τρεις μήνες μέσα. Θα είμαι έντιμος. Αν χρειάζεται η χώρα κυβέρνηση εγώ δεν θα αφήσω τη χώρα ακυβέρνητη. Αλλά και ο Μητσοτάκης θα σεβαστεί τα 9 σημεία που έδωσα και στον Τσίπρα. Γιατί τα 9 σημεία είναι προϊόν μελέτης και έχω ερευνήσει ότι αυτά σώζουν τη χώρα. Και γι' αυτό επιμένω»

Κύριε πρόεδρε λένε πολλοί ότι μετά τον κ. Καλλιάνο ίσως και άλλα στελέχη του κόμματός σας κυρίως βουλευτές κλείνουν το μάτι προς τον κ. Μητσοτάκη διότι είσαστε πολύ φιλικός προς τον κ. Τσίπρα.

«Ακούστε, η απάντησή μου είναι η εξής: «ότι ο κ. Καλλιάνος την πάτησε γιατί στον Μητσοτάκη που θα πάει, όπως είναι η μεγαλύτερη πιθανότητα, τον πρώτο μήνα θα τον χαϊδεύουν, τον επόμενο μήνα θα τον πετάξουν στα σκουπίδια γιατί εκεί προηγούνται άλλα τζάκια. Μη νομίζει ο Καλλιάνος ότι τη δύναμη που είχε στην Ένωση Κεντρώων θα την έχει εκεί. Εκεί θα είναι ουραγός»

Αν το μετανιώσει θα τον δεχτείτε πίσω, θα τον συγχωρήσετε κύριε πρόεδρε;

«Δεν ξέρω, εγώ έχω μεγάλη καρδιά. Μεγάλη καρδιά. Αρκεί να ζητήσει συγγνώμη και να βγει στο λαό να πει «όλα αυτά που είπα ήταν ψευδή» . Αν το κάνει αυτό, γιατί με παρουσίασε ότι του είπα «αν ξανακάνεις κριτική στον Τσίπρα θα σε διώξω» ενώ εγώ του είπα «αν δεν μπορείς την πολιτική του κόμματος που είναι πολιτική μέτρου κέντρου ίσων αποστάσεων αυτή την πολιτική να εκφράσεις τότε να φεύγεις από το κόμμα». Γιατί δεν μπορεί ο εκπρόσωπος του κόμματος να πιστεύει άλλα και ο πρόεδρος άλλα»
Bookmark and Share