Λεβέντης: Δεν γνώριζα ότι κάλεσαν και τον πρωθυπουργό στο φόρουμ στη Ν. Υόρκη.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Λεβέντης: Δεν γνώριζα ότι κάλεσαν και τον πρωθυπουργό στο φόρουμ στη Ν. Υόρκη..

  • «Έχω κληθεί από διμήνου στο φόρουμ αυτό, χωρίς να γνωρίζω ότι θα είναι ο πρωθυπουργός. Από τις εφημερίδες έμαθα ότι έχουμε κανονίσει να είμαστε και μαζί. Είναι ευφάνταστοι οι δημοσιογράφοι. Εγώ έχω βγάλει εισιτήρια για τις 17… Δεν γνωρίζω πώς θα πάει ο πρωθυπουργός» δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης αναφορικά με τα δημοσιεύματα για πιθανή συνάντηση στη Ν. Υόρκη.

Μιλώντας στο.. ραδιοσταθμό Βήμα FM αναφορικά με την αποχώρηση Καλλιάνου είπε πως «ο κ. Καλλιάνος χρησιμοποιείται τώρα. Δεν είναι κακό παιδί. Αυτός ισχυρίστηκε ότι του είπα “θα σε διώξω αν ξανακάνεις κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ”, ενώ εγώ κάνω μεγαλύτερη κριτική. Πώς μπορώ να απαγορέψω από τον συνεργάτη μου να κάνει και εκείνος αυτό που κάνω εγώ;».

Σχολιάζοντας τον Αλέξη Τσίπρα είπε πως «ο πρωθυπουργός μέσα του δεν είναι άδικος άνθρωπος. Είδε έναν Βασίλη Λεβέντη, που μετά από διασυρμό και κακοποίηση 35 ετών, μπήκε στη Βουλή και έχει πέντε απόψεις. Να μην το εκτιμήσει αυτό; Έχει ωριμάσει, είναι ρεαλιστής».

Απέκλεισε την πιθανότητα συνεργασίας της Ένωσης Κεντρώων με τον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας «να μην ψηφίσει κανένας την Ένωση Κεντρώων, στις επόμενες εκλογές, αν κάνω την όποιας φύσεως συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ! Δεν μπορώ να συνεργαστώ, γιατί εγώ έχω ορκιστεί στους ψηφοφόρους της Ένωσης Κεντρώων, το 4% που μου δώσανε μετά από 35 χρόνια, να το κάνω 14, 15%… Για λάφυρα δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ η Ένωση Κεντρώων. Ενώ τώρα ο κ. Τσίπρας σχημάτισε μία κυβέρνηση νομής λαφύρων. Έδωσε πέντε υπουργεία στον κ. Καμμένο και τελείωσε η συζήτηση».
Bookmark and Share