To κόμικ που πρόβλεψε την υποψηφιότητα Τραμπ ...17 χρόνια πριν. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

To κόμικ που πρόβλεψε την υποψηφιότητα Τραμπ ...17 χρόνια πριν.

  • Μπορεί τώρα να μας φαίνεται απίστευτο ότι ο Ντόναλντ Τραμπ διεκδικεί (με αξιώσεις) την προεδρία των ΗΠΑ, ωστόσο ένας σκιτσογράφος το είχε προβλέψει σχεδόν 20 χρόνια πριν.


Σε ένα κόμικ με το όνομα...Doonesbury, ο Garry Trudeau σατίριζε τις πολιτικές φιλοδοξίες το Τραμπ. Και αυτά τα σκίτσα τώρα κυκλοφορούν στο Twitter.


Σε ένα κόμικ του 1999, ο Τραμπ φαίνεται να λέει:

«Όπως γνωρίζεται υπάρχει μια φανταστική, φανταστική, φανταστική, ανταπόκριση στην υποψηφιότητά μου! Είναι απίστευτο το πόσο φανταστικό είναι»,
«Τώρα, ξέρω ότι σε κάποιους από εσάς δεν αρέσει το γεγονός ότι ο κόσμος με αγαπά - με αγαπά! Λοιπόν, ξέρετε κάτι - δεν μου καίγεται καρφάκι τι πιστεύετε!»
«Από τη στιγμή που είμαι υποψήφιος, πρέπει να καλύπτετε τις δραστηριότητές μου. Που είναι καλό για το Trump brand, που γίνεται συνεχώς μεγαλύτερο και μεγαλύτερο και μεγαλύτερο!»
«Που είναι κέρδος, κέδρος, κέδρος για εμένα! Γιατί ότι και να γίνει, παίρνω πρωτοφανή, καταπληκτική, απίστευτη δημοσιότητα! Πρέπει να με παραδεχτείτε! Δωρεάν! Δεν έχετε επιλογή! Είστε πρόβατα!»

Πηγή: Independent
Bookmark and Share