Τόσκας: "Δεν έπρεπε να ρίξουν δακρυγόνα. Κι εγώ συνταξιούχος είμαι βρε παιδιά!" - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Τόσκας: "Δεν έπρεπε να ρίξουν δακρυγόνα. Κι εγώ συνταξιούχος είμαι βρε παιδιά!"

  • Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας τόνισε μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό ότι δεν έπρεπε να γίνει ρίψη χημικών στους συνταξιούχους χθες, σε μικρή απόσταση από το Μέγαρο Μαξίμου.

«Είμαι... ξεκάθαρος, δεν έπρεπε να γίνει χρήση δακρυγόνων. Ήταν υπερβολική η χρήση αυτή, γίνεται μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Βέβαια, και με ώθηση να αντιμετωπίσουν αυτούς τους ανθρώπους δεν μπόρεσαν», είπε .

Ο ίδιος ανέφερε ότι είναι δίκαιη εν πολλοίς η οργή των συνταξιούχων, λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Ζήτησαν να δουν τον πρωθυπουργό, τους επετράπη να δουν κάποιο υπουργό, γιατί έλειπε εκείνη την ώρα ο πρωθυπουργός, δεν ήθελαν κι έτσι ξεκίνησαν τα επεισόδια. Σε ό,τι αφορά το δίκιο και εγώ συνταξιούχος είμαι, μην νομίζετε ότι δεν συμμεριζόμαστε τα προβλήματα αυτών των ανθρώπων, είμαστε στον έκτο χρόνο κρίσης και μνημονίων. Καταλαβαίνετε, η οργή αυτών των ανθρώπων δίκαιη εν πολλοίς, περισσεύει σε πολλές περιπτώσεις και υπερβαίνονται τα όρια από οποιαδήποτε πλευρά».

«Ισχύει από αυτήν τη στιγμή η απαγόρευση χημικών»

Κληθείς να σχολιάσει τη δήλωση του Ν. Κακλαμάνη ότι όποιος αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη υποβάλλει και την παραίτησή του, ο αναπληρωτής υπ. Προστασίας του Πολίτη σημείωσε:

«Θα ήθελα να ρωτήσω τους υπουργούς των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ πόσα δακρυγόνα έπεφταν την εποχή τη δική τους, γιατί έχω μαζί μου τα στατιστικά στοιχεία, τα οποία μιλάνε για γύρω στα 400 φέτος και γύρω στις 4.000 την εποχή τη δική τους».

Και πρόσθεσε: «Ούτε ένα δακρυγόνο δεν είναι καλό, γι’ αυτό και πήραμε την απόφαση να μη γίνει άλλη φορά χρήση δακρυγόνων απέναντι σε εργαζόμενους ή συνταξιούχους, με ό,τι κινδύνους αυτό περικλείει».

Το κυβερνητικό στέλεχος τόνισε ότι η απαγόρευση χρήσης των χημικών ισχύει από σήμερα.

«Και από το χθεσινό λάθος, βγήκαν διδάγματα και πήραμε αποφάσεις. Θα το τηρήσουμε. Από αυτήν τη στιγμή ισχύει αυτό που είπαμε», δήλωσε.
Bookmark and Share