Απίστευτο «ξέσπασμα» Κούγια κατά Λαζόπουλου. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Απίστευτο «ξέσπασμα» Κούγια κατά Λαζόπουλου.

  • «Είναι ο μεγαλύτερος κρυφός…  γκέι στην Ελλάδα»!


Πραγματικό ξέσπασμα από τον γνωστό ποινικολόγο και μεγαλομέτοχο της ΑΕΛ Αλέξη Κούγια, που επιτέθηκε με «σκληρά» λόγια στον γνωστό παρουσιαστή Λάκη Λαζόπουλο για όσα... έχει πει κατά καιρούς ο παρουσιαστής και ηθοποπιός.
Αναλυτικά ο Αλέξης Κούγιας μίλησε στον Arena FM 89,4 μεταξύ άλλων για:

–τους χαρακτηρισμούς που του κάνουν και την κόντρα με τον Λαζόπουλο: «Ένας πολύ γνωστός… γκέι, που ποτέ δεν ομολόγησε την ιδιαιτερότητα του, ο Λαζόπουλος με έχει χαρακτηρίσει πολλές φορές. Ενώ είναι γνωστό το τι κάνει στη προσωπική του ζωή δεν το έχει ομολογήσει ποτέ. Εγώ έχω ύψος 1.79. Στο ποδόσφαιρο έπαιζα στόπερ και αμυντικό χαφ και στην εποχή μου ο μέσος όρος ήταν μικρότερος. Ο ψηλότερος παίκτης, ο Στεφανάκος ήταν 1.82. Με ενοχλεί όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα στους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούν κάποιοι. Δεν μπορεί να πει κάποιος πως δεν έχω κάνω πράγματα στη ζωή μου, ανεξαρτήτως διαφορών.

Ειδικότερα, για τον Λάκη Λαζόπουλο: «Είναι ο μεγαλύτερος κρυφός… γκέι που υπάρχει στην Ελλάδα και είναι και ανήθικος άνθρωπος στην ακραία του μορφή επειδή στοχοποιεί τίμιους ανθρώπους. Έχει αλλοιώσει την προσωπικότητα μου και έφτιαξε έναν επίπλαστο χαρακτήρα μου. Στη προσωπική μου ζωή ότι ήθελα να πάρω το πήρα. Δεν έχω κάποιο κόμπλεξ απλά δεν μου αρέσει η παράφραση της πραγματικότητας. Ένας γκέι με είπε κοντό επειδή δεν είχε κάτι άλλο να πει. Ο άνθρωπος δεν είχε τι άλλο να πει και έφτιαξε μια διαδικασία δυσφημίσεως προς το πρόσωπο και όταν συναντηθήκαμε από κοντά μου ζητούσε γονατιστός συγνώμη».
Bookmark and Share