Ζωντανοί στη σκηνή, σαν ροκ... ολόγραμμα. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Ζωντανοί στη σκηνή, σαν ροκ... ολόγραμμα.

"Aυτός ο τραγουδιστής... δεν υπάρχει!" (κυριολεκτικά)
  • Ενας παραγωγός σκέφτηκε να οργανώσει παγκόσμια περιοδεία με μέλη του χαρντ ροκ συγκροτήματος Dio και τον ίδιο τον Ρόνι Τζέιμς Ντίο επί σκηνής.
  • Τι και αν ο τελευταίος έχει... πεθάνει εδώ και επτά χρόνια;
  • Στη φωτογραφία, το ολόγραμμα του Ντίο στη σκηνή!
  • Δείτε παρακάτω το πραγματικά απίστευτο video...

Ενας ροκ σταρ που δεν πίνει, δεν παίρνει ναρκωτικά, δεν είναι εγωπαθής και είναι...  πάντα συνεπής στην ώρα του; Το όνειρο κάθε παραγωγού! Και, όντως, ένας παραγωγός σκέφτηκε να οργανώσει μια παγκόσμια περιοδεία με μέλη του χαρντ ροκ συγκροτήματος Dio και τον ίδιο τον Ρόνι Τζέιμς Ντίο επί σκηνής.

Τι και αν ο τελευταίος έχει πεθάνει εδώ και επτά χρόνια; Η τεχνολογία των ολογραμμάτων έχει εξελιχθεί τόσο, ώστε αυτή η λεπτομέρεια καθόλου δεν φάνηκε να ενοχλεί τους οπαδούς του τραγουδιστή, κάποτε, των Rainbow και Black Sabbath, που καταχειροκρότησαν για πρώτη φορά τον παράδοξο συνδυασμό ζώντων μουσικών και ψηφιακής προβολής πέρυσι σε ένα φεστιβάλ στη Γερμανία. Τώρα, η εταιρεία Eyellusion ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει ένα νέο ολόγραμμά του για την περιοδεία, με την άδεια, ασφαλώς, της χήρας του Ντίο, η οποία ήταν και μάνατζέρ του. Τώρα είναι μάνατζερ του ολογράμματός του.

Η Γουέντι Ντίο δεν είναι η μόνη που χτίζει μια νέα καριέρα για ένα μακαρίτη. Η Πρισίλα Πρίσλεϊ ανέπτυξε και θεωρητικό πλαίσιο, που εξηγεί γιατί έδωσε την άδεια να χρησιμοποιηθούν αυθεντικές ηχογραφήσεις του Ελβις σε νέα ρεμίξ – με τη Βασιλική Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου, παρακαλώ. Ρεμίξ που κυκλοφόρησαν πρόπερσι σε άλμπουμ με τον τίτλο «If I Can Dream» με την ευκαιρία των ογδοηκοστών «γενεθλίων» του «βασιλιά»: «Η εταιρεία του δεν θα του επέτρεπε ποτέ να τραγουδήσει με ορχήστρα, όσο ζούσε», κατήγγειλε η Πρισίλα. «Νομίζω ότι σε αυτά τα τραγούδια του δώσαμε την ελευθερία να πειραματιστεί με κάθε ορχήστρα που θα του άρεσε». Ενώ, μιλώντας στο περιοδικό Rolling Stone, πρόσθεσε: «Η κουλτούρα και η μουσική μας έχουν αλλάξει τόσο δραστικά, ώστε κάνουμε ό,τι μπορούμε για να παραμείνει ο Ελβις σημερινός. Αυτό το άλμπουμ μεταφέρει το δικό του DNA και τον διατηρεί αυθεντικό».

Σ’ ένα τραγούδι, το πασίγνωστο «Fever», το άλμπουμ μεταφέρει και το DNA του Μάικλ Μπουμπλέ, μόνο που αυτός ζει. Το τεχνητό ντουέτο του με τον Πρίσλεϊ είχε μεγάλη ανταπόκριση τα Χριστούγεννα του 2015, όπως εξάλλου και οι συναυλίες που έδωσε η βρετανική ορχήστρα παρακολουθώντας τον Ελβις να τραγουδά σε μια οθόνη πίσω της.

Απρόοπτα

Πρώτη είχε κάνει κάτι τέτοιο η Μπάρμπρα Στρέιζαντ στις συναυλίες της το 1994 στο Μάντισον Σκουέρ Γκάρντεν: αφηγούμενη στο κοινό πώς ερωτεύτηκε στα εφηβικά χρόνια της τον Μάρλον Μπράντο ως πρωταγωνιστή του «Μάγκες και κούκλες», τραγουδούσε στη συνέχεια «μαζί» με τον κορυφαίο ηθοποιό και γόη, σε μια σκηνή από την ταινία, που προβαλλόταν πλάι της. Ομως, ήταν ένα εύρημα με γούστο, που αφορούσε μόνο ένα τραγούδι.

Εξίσου απρόοπτο ήταν και το ντουέτο που ηχογράφησε η Νάταλι Κόουλ «μαζί» με τον πατέρα της το 1991, 26 χρόνια μετά τον θάνατο του Νατ Κινγκ Κόουλ. Τον επόμενο χρόνο, το «Unforgettable» τής απέφερε τρία Γκράμι, μεταξύ των οποίων και του «Τραγουδιού της χρονιάς» – παρότι το εν λόγω τραγούδι πρωτοηχογραφήθηκε το 1951...

Τώρα πια, όμως, τα ψηφιακά live και τα τεχνητά ντουέτα έχουν γίνει μια βιομηχανική μόδα. H Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ έκανε τη δική της «ηχογράφηση» με τον πατέρα της και ο Ροντ Στιούαρτ «τραγούδησε» χριστουγεννιάτικα με την Ελα Φιτζέραλντ. Ομως κανείς δεν ξεπερνά τον Μπάρι Μανίλοου, που κυκλοφόρησε το «My Dream Duets», ένα ολόκληρο άλμπουμ με ψεύτικα ντουέτα με τη Μέριλιν Μονρόε, την Τζούντι Γκάρλαντ, τον Τζίμι Ντουράντε, τον Λούις Αρμστρονγκ και άλλους νεκρούς τραγουδιστές.

Ανάμεσά τους και η Γουίτνεϊ Χιούστον, που, όμως, έχει και άλλες προτάσεις: Μαζί με την Πάτσι Κλάιν και τον Μπάντι Χόλι, συγκαταλέγεται στους καλλιτέχνες των οποίων ολογράμματα θα πρωταγωνιστήσουν σε καινούργιες παραστάσεις. Ανάμεσά τους και η Τζούντι Γκάρλαντ.

Ο γιος της με χαρά έδωσε την άδεια να χρησιμοποιηθούν σκηνές από την εκπομπή της, που μετέδιδε το CBS μεταξύ 1963-64.

Νεκρός ο πρωταγωνιστής


Η Hologram USA εγγυάται ότι ολ’ αυτά θα καταπλήξουν, όπως άλλωστε και ο Ντιν Μάρτιν, την ψηφιακή επιστροφή του οποίου στο Λας Βέγκας η εταιρεία είχε διαφημίσει δεόντως. Αλλωστε, ο ωραίος της περίφημης παρέας Rat Pack υπήρξε το 2007 το επίκεντρο και του άλμπουμ «Forever Cool», που δημιουργήθηκε με το αντίστροφο σκεπτικό από εκείνο του Μανίλοου: εδώ νεκρός είναι ο πρωταγωνιστής όλων των τραγουδιών, και ζωντανοί είναι εκείνοι που τραγουδούν σε καθένα από αυτά ξεχωριστά. Ητοι, ο Ρόμπι Ουίλιαμς, ο Σαρλ Αζναβούρ, η Τζος Στόουν, ο Κέβιν Σπέισι κ.ά. Τα ντουέτα με τον τελευταίο, μάλιστα, είναι τόσο πειστικά, ώστε αναρωτιέσαι τι θα γίνει εάν αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιηθεί δίχως προηγουμένως αυτό να ανακοινώνεται – αν δεν έχει ήδη χρησιμοποιηθεί.

Αλλωστε, αυτή η μόδα δεν αφορά μόνο την ποπ ή την ελαφρά τζαζ. Πολλοί οπαδοί του χιπ χοπ θα αγοράσουν το αντίστοιχο άλμπουμ με ντουέτα του Νοτόριους Μπιγκ, ο οποίος δολοφονήθηκε πριν από 20 χρόνια. Γίνεται και αυτό με την άδεια της χήρας και της μητέρας του, οι οποίες, άλλωστε, έχουν εγκρίνει και παλαιότερα τέτοια ρεμίξ, ένα εκ των οποίων με τον επίσης δολοφονηθέντα συνάδελφό του 2Pac.

Το μόνο που απομένει, λοιπόν, είναι να δημιουργηθεί και ψηφιακό κοινό. Αλλά αυτό δεν θα γίνει, τουλάχιστον όχι μέχρι το ολόγραμμά μας να μπορεί να πληρώνει με αληθινά χρήματα το εισιτήριό του.

πηγή Καθημερινή
Bookmark and Share