Φήμες ότι ο Σώρρας βρίσκεται στη Λατινική Αμερική - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Φήμες ότι ο Σώρρας βρίσκεται στη Λατινική Αμερική

  • Άφαντος παραμένει για τέταρτη ημέρα ο Αρτέμης Σώρρας, ύστερα από την ποινή που του επιβλήθηκε την Παρασκευή για 8ετή φυλάκιση χωρίς αναστολή.

Οι φήμες των θέλουν να έχει διαφύγει στη... Λατινική Αμερική, ωστόσο ο ίδιος στο βίντεο που εξέδωσε το Σάββατο στο διαδίκτυο υποστήριξε ότι ούτε πρόκειται παραδοθεί αλλά ούτε να φύγει από τη χώρα.

Ο ίδιος ευρισκόμενος σε ένα σκοτεινό δωμάτιο δήλωσε από τον καναπέ στον οποίο καθόταν: "Το καθεστώς, ειδικά το δικαστικό καθεστώς έκανε την πιο βρώμικη δουλειά που μπορούσε να κάνει ποτέ. Έγινε ένα δικαστικό πραξικόπημα. Συνέλληνες, το κεφάλι σας ψηλά, από αυτό να καταλάβετε πόσο άδικο συμβαίνει στη χώρα μας και σε εμένα και σε τόσες δίκες. Εγώ δεν γίνεται να παραδοθώ και δεν παραδόθηκα ποτέ, διότι είμαι Έλληνας Κυρίαρχος Αυτόχθων Ιθαγενής και δεν είμαι της ιδιωτικής εταιρείας Ελληνικής Δημοκρατίας, ούτε του Βερολίνου ούτε της Ουάσιγκτον. Ακόμη και σε Πρεσβείες μπορώ να ζητήσω άσυλο αλλά δεν θα το κάνω. Ούτε πρόκειται να φύγω από τη χώρα, δεν έχω πού να πάω, η πατρίδα μου είναι εδώ, το χώμα των προγόνων μου είναι εδώ, θα κάτσω να πολεμήσω μέχρι το τέλος".

Είτε βρίσκεται στη Λατινική Αμερική είτε στην Ελλάδα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα κρύβεται τουλάχιστον μέχρι να εξεταστεί η αίτηση αναστολής που έχει δικαίωμα να καταθέσει και είτε έκανε την Παρασκευή ή θα καταθέσει μέσω του δικηγόρου του τις επόμενες ημέρες.
Bookmark and Share