Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017

Οκταπλασιάστηκε η ζήτηση για καρύδες ...λόγω Survivor

  • "Πριν από το Survivor πουλούσαμε περίπου 10 καρύδες το δίμηνο σε πολύ συγκεκριμένους πελάτες. Πλέον η ζήτηση έχει πολλαπλασιαστεί και πουλάμε τον ίδιο αριθμό την εβδομάδα" λένε έμποροι της λαχαναγοράς.

Η τηλεθέαση στο δημοφιλές παιχνίδι του ΣΚΑΪ χτυπάει κόκκινο κάθε βράδυ και οι.. διατροφικές συνήθειες των παικτών επηρεάζουν την...όρεξη των Ελλήνων τηλεθεατών.

Με αυτές οι παίκτες διάσημοι και μαχητές, που βρίσκονται στα όριά τους προσπαθούν να τιθασεύσουν την πείνα τους στέλνοντας άθελά τους μήνυμα ότι η ινδική καρύδα είναι ένα πολύ θρεπτικό προϊόν.

Δεν ήθελαν και πολύ οι Έλληνες τηλεθεατές. Και αναζητούν στις λαϊκές αγορές της χώρας τον εξωτικό αυτό καρπό εκτινάσσοντας τις πωλήσεις της στα ύψη.

Ο κ.Γιάννης Σιδέρης πρόεδρος των εμπόρων της λαχαναγοράς στου Ρέντη λέει μιλώντας στο Ι-efimerida gr: Η Ινδική καρύδα είναι ένας “άγνωστος” καρπός για τους καταναλωτές. Πριν από το Survivor πουλούσαμε περίπου 10 καρύδες το δίμηνο σε πολύ συγκεκριμένους πελάτες. Πλέον η ζήτηση έχει πολλαπλασιαστεί και πουλάμε τον ίδιο αριθμό την εβδομάδα. Η ζήτηση δηλαδή έχει οκταπλασιαστεί!

Ανάλογη ζήτηση σύμφωνα με πληροφορίες έχει πλέον η καρύδα στα περισσότερα οπωροπωλεία της πρωτεύουσας με τις αυξήσεις να χτυπούν κόκκινο στα οπωροπωλεία του Κολωνακίου και της Κηφισιάς.

Blog Widget by LinkWithin

Αρχειοθήκη ιστολογίου