Μελανσόν: Εγώ δεν είμαι Τσίπρας.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Μελανσόν: Εγώ δεν είμαι Τσίπρας..

  • Με τη φράση «εγώ δεν είμαι ο Αλέξης Τσίπρας» απάντησε ο υποψήφιος της Αριστεράς για τις γαλλικές προεδρικές εκλογές, Jean-Luc Mélenchon, σε συνέντευξη που παραχώρησε, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πώς σκοπεύει να πείσει τους εταίρους της Γαλλίας στην Ε.Ε. για αλλαγή των κανόνων λειτουργίας της.

«Προφανώς χρειαζόμαστε την Ευρώπη... (…) Όλοι αντιλαμβάνονται ότι η Ευρώπη ήταν έτοιμη να καταρρεύσει. Με μένα, η γερμανική κυβέρνηση θα έχει την έκπληξη της ζωής της: θα δουν έναν Γάλλο να τους λέει ‘όχι’. Η κ. Merkel είναι λογική, αλλά οι Γάλλοι πρόεδροι δεν είναι.

Ο κ. Schaeuble ξέρει ότι δεν είμαι Αλέξης Τσίπρας: δεν θα κλειστώ δεκαεπτά ώρες σε ένα γραφείο με κάποιον που με προσβάλλει. Εκπροσωπώ τη Γαλλία, επομένως θα συζητήσουμε.

(…) Θα τους πω ότι είμαστε η δεύτερη ευρωπαϊκή δύναμη και ότι χωρίς εμάς, δεν υπάρχει Ευρώπη. Αυτό είναι το όπλο μου.

Οι Γερμανοί δεν έχουν τρόπο να μας πουν όχι. Οι Ισπανοί, Ιταλοί, Πορτογάλοι, Πολωνοί, ορισμένες χώρες έχουν αρχίσει να κουράζονται! Αν οι Γερμανοί δεν θέλουν να κινηθούν, είπα ότι το σχέδιο Β θα ήταν να πάει έξω με όσους συμφωνούν με μια αύξηση».
Bookmark and Share