Μακρόν: Ο γαλλικός λαός πήρε στα χέρια του το μέλλον - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Μακρόν: Ο γαλλικός λαός πήρε στα χέρια του το μέλλον


  • Μέσα σε αποθέωση από τους ψηφοφόρους του ο Εμανουέλ Μακρόν ευχαρίστησε τους πάντες για την στήριξή τους  και ότι ο γαλλικός λαός πήρε στα χέρια του το μέλλον.


Αναλυτικά είπε:
«Ο λαός μίλησε, σε μια δύσκολη περίοδο που αντιμετωπίσουμε τρομοκρατικές επιθέσεις και οικονομικά προβλήμα, αποφασίστηκε να είμαι επικεφαλής για τον β’ γύρο. Ευχαριστώ όλους τους υποψήφιους. Γνωρίζω την απογοήτευση των ίδιων και των οπαδών τους. Ευχαριστώ που ζήτησαν από τους οπαδούς τους να με στηρίξουν. Στους συνοδοιπόρους μου από τον Απρίλιο έχω να πω ότι σε ένα χρόνο αλλάξαμε το πρόσωπο της γαλλικής πολιτικής σκηνής. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη βούληση της κοινής γνώμης, την ενέργεια που χρησιμοποιήσατε για να φτάσουμε εδώ. Πήρατε στα χέρια σας το μέλλον της Γαλλίας.

Το μέλλον της Γαλλίας είναι μια βούληση που είναι παρούσα. Όταν τα πράγματα ήταν δύσκολα, δώσατε τα πάντα. Απόψε σας το οφέιλω αυτό το αποτέλεσμα. Πρέπει να συνεχίσουμε μέχρι τέλους. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ αυτό το μήνα κατά τον οποίο αλλάξετε το ρου της χώρας. Σας ανήκει η συνέχεια του δύσκολου δρόμου, πρέεπι να πάω ένα βήμα παραπέρα και να ενώσω τους Γάλλους. Πάντα θα σας έχω ανάγκη. Προς τους Γάλλους και τις Γαλλίδες που με ψήφισαν, ένα μεγάλο ευχαριστώ. Αισθάνομαι το φορτίο. Αισθάνομαι χαρά. Εξ ονομάτός σας θα παρουσιαστώ στον δεύτερο γύρο, θα φέρω την ελπίδα για τη χώρα μας και την Ευρώπη. Ευχαριστω την οικογένειά μου και ιδιαίτερα τη Μπριζίτ που πάντοτε ήταν παρουσα. χωρίς εκείνη δεν θα ήμουν εδώ απόψε.

Πρέπει να ενώσω περισσότερο τους Γάλλους, να συμφιλιώσω τη Γαλλία για να κερδίσω σε 15 μέρες και να είμαι ο νέος πρόεδρος της Γαλλίας. Έχω μεγάλη ευθύνη, η οποία απομακρύνθηκε από τα δυο μεγάλα κόμματα που κυβέρνησαν τα τελευταία χρόνια. Θέλω να μιλ΄σω σε όλους τους Γάλλους, θέλω να γίνω ο δικό σας πρόεδρος. Ο πρόεδρος όλου του λαού, ο πρόεδρος των πατριωτών ενάντια στην απειλή των εθνικιστών. Πρόεδρος που θα προστατεύει, ένας πρόεδρος που θα βοηθά τους ευαλωτους. Έχω ανάγκη την εμπιστοσύνη σας και την ψήφο σας. Η πρόκληση από απόψε δεν είναι να ψηφίσουμε εναντίον οποιουδήποτε, η πρόκληση είναι να ανοίξουμε νέα σελίδα. Θέλω κυβερνητική πλειοψηφία για μια νέα μεταρρύθμιση».
Bookmark and Share