Αποζημιώσεις έως 20 εκατ. ευρώ θα πληρώσει η Ryanair μετά τις ακυρώσεις πτήσεων - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Αποζημιώσεις έως 20 εκατ. ευρώ θα πληρώσει η Ryanair μετά τις ακυρώσεις πτήσεων

  • Εως και 20 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις είναι έτοιμη να πληρώσει η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία Ryanair μετά από σχετικά αιτήματα των δυσαρεστημένων πελατών της, που επηρεάστηκαν άμεσα από την απόφαση της εταιρείας να προχωρήσει στην ακύρωση συνολικά 1.680 έως 2.100 πτήσεων έως τα τέλη Οκτωβρίου, ήτοι 40 - 50 πτήσεις ημερησίως.

Στο πλαίσιο αυτό, η αεροπορική εταιρεία παραδέχτηκε σήμερα ότι με αυτή της την απόφαση, «τα έκανε θάλασσα» καθώς χάλασε τα σχέδια εκατοντάδων χιλιάδων ταξιδιωτών, όπως γράφει χαρακτηριστικά το πρακτορείο Reuters.

Μάλιστα, η Ryanair ενημέρωσε ότι προχώρησε στην ακύρωση των πτήσεων λόγω έλλειψης προσωπικού αλλά και με στόχο να βελτιώσει τη συνέπεια στην εκτέλεση των δρομολογίων της.

«Ακυρώνοντας λιγότερο από το 2% των πτήσεων κατά τη διάρκεια των έξι προσεχών εβδομάδων (έως την έναρξη των χειμερινών δρομολογίων στις αρχές Νοεμβρίου), μπορούμε (…) να αποκαταστήσουμε το επίπεδο της ακρίβειά μας στο επίπεδο του ετήσιου στόχου μας, του 90%» επεσήμανε ο Ρόμπιν Κιέλι, επικεφαλής επικοινωνίας της Ryanair, σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε πριν μερικές μέρες.

Ομως, πέρα από τη δυσαρέσκεια των πελατών της, αλλά και τις αποζημιώσεις που καλείται να πληρώσει, η Ryanair είδε σήμερα την μετοχή της να υποχωρεί κατά 3%.

Την ίδια ώρα, η Ryanair ανακοίνωσε ότι οι ακυρώσεις, που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή και ξεκίνησαν άμεσα, είχαν στόχο να «βελτιώσουν τη συνέπεια της σε όλα τα συστήματά της, το ποσοστό της οποίας υποχώρησε κάτω από το 80% τις δύο πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου» εξαιτίας των καθυστερήσεων που οφείλονται στην αύξηση της κυκλοφορίας, των απεργιακών κινητοποιήσεων, των άσχημων καιρικών συνθηκών και της υποχρέωσης της εταιρείας να εκπληρώνει το καθήκον της στο να δίνει άδειες στους κυβερνήτες και τα πληρώματα.

«Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη στον μικρό αριθμό των πελατών μας που θα επηρεαστούν από τις ακυρώσεις και θα κάνουμε το καλύτερο για να τους βρούμε μια άλλη πτήση και/ή να τους αποζημιώσουμε συνολικά», είχε τονίσει ο επικεφαλής επικοινωνίας της εταιρείας την Παρασκευή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share