Bloomberg: Οι Έλληνες πέφτουν, οι «Βίκινγκς» ανεβαίνουν στην αγορά του γιαουρτιού - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Bloomberg: Οι Έλληνες πέφτουν, οι «Βίκινγκς» ανεβαίνουν στην αγορά του γιαουρτιού

Είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, και ιδανικό για την επίδοξη αμερικανική βιομηχανία γαλακτοκομικών προϊόντων.


Πρόκειται για το ισλανδικό γιαούρτι, επίσης γνωστό ως Skyr, και καθώς η δημοτικότητα του ελληνικού προϊόντος καταρρέει, οι αγρότες ελπίζουν ότι η νέα ποικιλία θα τους βοηθήσει να βγουν από χρόνια ανεπαρκούς ζήτησης. Ένας μεγάλος λόγος που οι παραγωγοί γαλακτοκομικών προϊόντων το αγαπούν: Συνταγές για μισό κιλό ισλανδικού γιαουρτιού απαιτούν 1,8 κιλά γάλακτος - τέσσερις φορές το ποσό που απαιτείται για να γίνει το παραδοσιακό γιαούρτι.

Τα βουστάσια των ΗΠΑ χρειάζονται μερικά καλά νέα. Για περισσότερο από τέσσερα χρόνια, οι τιμές του γάλακτος λιανικής ήταν απογοητευτικές και οι αγρότες αντιδρούν με τη σφαγή περισσότερων αγελάδων από ό, τι μπορούν να αντικαταστήσουν. Τον Ιούλιο, ένα γαλόνι πλήρους γάλακτος κόστιζε 2,84 δολάρια, η χαμηλότερη τιμή από το 2007 τουλάχιστον, σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ. Τον Μάρτιο, η τιμή ενός γαλονιού έμεινε κάτω από τα $3 για 15ο συνεχόμενο μήνα.

Η υπόθεση είναι διαφορετική για το ισλανδικό γιαούρτι. Ενώ οι πωλήσεις γιαουρτιού στις ΗΠΑ υποχώρησαν 3,4% το δωδεκάμηνο που έληξε τον Φεβρουάριο, οι πωλήσεις του ισλανδικού προϊόντος αυξήθηκαν κατά 24% στα 173,9 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία του Nielsen.

Η «εισβολή των Βίκινγκς» είναι «ένα από τα λίγα φωτεινά σημεία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Icelandic Provisions, Mark Alexander.

Το ισλανδικό γιαούρτι είναι παχύτερο από το ελληνικό γιαούρτι. Αυτό επιτυγχάνεται με το διαχωρισμό του νερού και του ορού γάλακτος από το γάλα, αφήνοντας πίσω του περισσότερα στερεά.

«Το ελληνικό γιαούρτι έφερε νέο αέρα στη βιομηχανία, αλλά από τότε που εισήχθη στην αγορά έχει υπάρξει μικρή καινοτομία στο προϊόν αυτό», δήλωσε ο Darren Seifer, αναλυτής τροφίμων και ποτών στην ερευνητική εταιρία NPD Group Inc. «Η κατηγορία γιαουρτιού χρειάζεται νέο παίκτη».

Το Skyr παραμένει ένα εξειδικευμένο προϊόν σε μια ώριμη αγορά και είναι πολύ νωρίς για να δούμε αν θα βοηθήσει τις πωλήσεις γιαουρτιού, οι οποίες έχουν εξαντληθεί από την άνθιση του ελληνικού γιαουρτιού. Η ετήσια κατανάλωση γιαουρτιού στις ΗΠΑ μειώνεται από το 2014, ενώ ο μέσος Αμερικανός κατανάλωσε 6,2 κιλά το 2017, σύμφωνα με το USDA.

Το ένα τρίτο των Αμερικανών δεν αγοράζει ποτέ γιαούρτι και είναι απίθανο να ξεκινήσουν να αγοράζουν, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Mintel.

πηγή Bloomberg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share