Συνάντηση σκοπιανών στη Φλώρινα.Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

Συνάντηση σκοπιανών στη Φλώρινα.Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή..

Χαμηλούς τόνους τηρεί η Αθήνα απέναντι στην πρόθεση των Σκοπιανών να διοργανώσουν την "4η Παγκόσμια Συνάντηση Παιδιών Προσφύγων από την Αιγαιατική Μακεδονία", στη Μελίτη της Φλώρινας το επόμενο Σαββατοκύριακο. Έπειτα από μυστική σύσκεψη που έγινε πριν από περίπου έναν μήνα, όταν επιβεβαιώθηκαν οι προθέσεις της ηγεσίας της FΥRΟΜ - διότι ουδείς στο υπουργείο Εξωτερικών πιστεύει ότι η συνάντηση δεν είναι υποκινούμενη..-, αποφασίστηκε πως η ελληνική πλευρά θα δώσει τη μικρότερη δυνατή σημασία. Οι λόγοι που η Αθήνα κατέληξε σε αυτήν την ορθή-κατά την άποψη μας-απόφαση είναι δύο:

*Ο πρώτος αφορά τις συνθήκες στη Βόρεια Ελλάδα. Κρίθηκε λοιπόν απαραίτητο να μην εξαφθούν τα πνεύματα και δημιουργηθούν τυχόν επεισόδια μεταξύ θερμόαιμων της μίας και της άλλης πλευράς. Ούτως ή άλλως, έχει ενημερωθεί και το υπουργείο Εσωτερικών ώστε να λάβει τα μέτρα του.

*Ο δεύτερος λόγος είναι καθαρά πολιτικός. «Όσο μεγαλύτερη σημασία τους δώσουμε τόσο μεγαλύτερη προβολή θα έχουν οι διεκδικήσεις τους- δηλαδή, η αναγνώριση μακεδονικής μειονότητας στην Ελλάδα και μετά η ύπαρξη περιουσιών που υποτίθεται ότι τους ανήκουν.», έλεγε διπλωματική πηγή, που είναι σε γνώση των κινήσεων των Σκοπιανών.

Η συνάντηση υποτίθεται ότι διοργανώνεται από απογόνους κατοίκων της ελληνικής Μακεδονίας που εκδιώχθηκαν από τους Έλληνες διότι ήταν... "Μακεδόνες"! Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του υπουργείου Εξωτερικών, η κυβέρνηση Γκρουέφσκι έχει ξοδέψει μεγάλα ποσά ώστε να έρθουν στη Φλώρινα «Αιγαιάτες Μακεδόνες» και από το εξωτερικό διεκδικώντας την αναγνώριση της μακεδονικής μειονότητας. Στόχος φυσικά, να περιληφθεί και το... μειονοτικό θέμα στις συνομιλίες για την ονομασία της FΥRΟΜ.
Προσοχή!
Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δοθεί τόσο απ΄τον ντόπιο πληθυσμό όσο και από τα εγχώρια ΜΜΕ αλλά και τα blogs -που αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην ενημέρωση της κοινής γνώμης- για να μη παιχθεί το παιχνίδι με τους όρους των Σκοπιανών..
Σε περίπτωση έστω και μικροεπεισοδίων η εικόνα είναι σίγουρο πως θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο μέσω των πρακτορείων ειδήσεων που"διψούν" για τέτοιου είδους ειδήσεις μεγαλοποιώντας ένα ανύπαρκτο ζήτημα.Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά τόσο οι διοργανωτές της εκδήλωσης όσο και οι υπεύθυνες Ελληνικές άρχες που απεύχονται κάποια προβοκάτσια η οποία και θα είναι βούτυρο στο ψωμί των Σκοπιανών επιδιώξεων αλλά και των "υπερατλαντικών" καθοδηγητών τους.
Αν πραγματοποιηθεί όμως η συνάντηση χωρίς βέβαια να συμβεί το παραμικρό έκτροπο το γεγονός θα τύχει της μικρότερης δυνατής δημοσιότητας.
Δυστυχώς έτσι λειτουργεί"το σύστημα"και θα πρέπει να το αντιληφθούν όλοι.Απ'τη στιγμή που συμβεί το παραμικρό υπάρχουν τα κατάλληλα κέντρα που θα το εκμεταλευθούν ποικιλοτρόπως.Ακόμα και οι διπλωματικές σχέσεις πολλές φορές κατευθύνονται από δημοσιοποιήσεις τέτοιων γεγονότων.
Όπως έχει πει και ο Ρούπμπερτ Μέρντοχ "γεγονός είναι ότι μεταδίδεται απ'τα ΜΜΕ.Τα υπόλοιπα απλώς δεν υπάρχουν."
Ας κάνουμε τη"συνάντηση"αυτή να μην υπάρχει..
Το Greece-Salonika δεν θα ξανασχοληθεί με το θέμα.

104 σχόλια:

  1. Να θυμίσουμε πως αφορμή για την επέμβαση των Αμερικανών στο Κόσοβο ήταν αναφορές για δήθεν 100.000 νεκρούς αλβανούς από αμερικάνικα ΜΜΕ. Σε αυτή τη περίπτωση τους αρκεί να σπάσει κανένα χέρι, κανένα πόδι για να αρχίσουν οι αμερικανοί να πιέζουν για είσοδο των σκοπίων στο ΝΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή, δεν κατάλαβα καλά, "ας έρθουν, και ας κάνουν ότι θέλουν;", τότε αύριο τι θα ζητήσουν; Μα είμαστε καλά; Αρχίσαμε τις παραχωρήσεις;
    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H singrousi arga i grigora 8a er8i! To na striboume ta matia allou den mas boleuei! H diki mou empeiria einai oti otan tous antimetwpiseis sta ISIA TO BAZOUNE STA PODIA!

    Auti i FOBIKI 8ESH THS EPISHMHS ELLADAS EINAI LA8OS!

    O MAKEDONIKOS LAOS 8A PREPEI NA AFE8EI NA DIXEI TIS PRO8ESEIS TOU!

    OXI ALLES PARAXWPISEIS KAI ILI8IOUS STROU8OKAMILISMOYS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑΤΙ ΡΕ Κ 7.25?

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ SALONIKA.ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΜΠΟΥΚΑΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ.
    ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΚΩΛΟΚΑΝΑΛΑ ΤΥΠΟΥ CNN,BBC ΚΛΠ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ"ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ"ΠΟΥ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΡΝΟΥΝ.ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ???
    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΛΕΕΙΕ ΚΑΙ Ο 7.10.Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην ειστε βλακες.Τα επεισοδια τα θελουν οι σκοπιανοι.Αυτο επιδιωκουν.Αν θελουμε να πουλησουμε μαγκια ας το κανουμε σε επισημο επιπεδο.Η διπλωματια του δρομου μονο προβληματα δημιουργει σε οσους την χρησιμοποιουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kai h shmerinh epistolh tou gruefski exei ton idio skopo.theloun na dynamitisoun thn katastash/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lathos taktiki tis Athinas! Xestike xana i Dora!
    Auto pou xreiazetai einai:
    1) Xphsh olwn twn vomimwn meswn gia na epitrepsoume tin eisodo se gnostous taraxopious stin Xora
    2) Exonixistikoi elegxoi SE OLLA TA SYNOPA kai afairesi epi topou ollwn twn propagandistikwn ilikwn!
    3) Amesi Apelasi oswn kanoun to paramikro kix
    4) Parousia Eisangellai katholi tin diarkeia kai amesi parapombi stin Dikaiosini gia apoisdipote PROSBALOYN THN ELLADA
    5) To pio SYMANTIKO! OLOI EMEIS MES GYNAIKES KAI PAIDIA KRATONTAS TIS ELLUNIKES SHMAIES KATA XILIADES na parastoume kai NA DIATRANWSOUME KAI EKEI THN ELLHNIKOTITA TOU TOPOU MAS!
    Ti Sto Dialo Doro-xaistes DIKO MAS EINAI TO MEPOS! OTI THELOUME KANOUME!

    To upoloipa 'potismena' mou fainontai ws sinithws deilies kai ilithiotites!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκεφτηκα κατι πολυ αστειο..
    Μαζι με τους σκοπιανους και παρελασουν και οι ομαδες του καρναβαλιου της Ξανθης (και της Κοζανης).
    Ετσι θα εχουν προς τα εξω μια εικονα ενος καρναβαλικου θεαματος..

    Να δω ποιος θα τους παρει στα σοβαρα.....

    Μουχαχαχαχχχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. KANEIS DEN THELEI EPISODIA!

    ALLA DWSE THAROS STON XORIATI NA ANAIBEI KAI STO KREBATI!

    KAI EDW DEN EINAI TOPONTO H SIDNEI!

    EDW EINAI TO MEPOS MAS!

    H YPOXORITIKOTITA FERNEI MONO...YPOXORISEIS!

    STON DIETHNI STIBO DEN EPIBRABEBETAI H YPOXORITIKOTITA....ALLA....


    H APOFASTIKOTITA!

    MHN STROUTHOKAMILIZETAI KAI LETAI THN FYGH ANDREIA!!!

    ANTIMETOPISTE TOUS STA ISIA!

    OXI EPEISODIA KAI SKATO-TSABOUKADES...

    ALLA APOFASTIKA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ με το άρθρο. Οι Σκοπιανοί το έχουν ξαναεπιχειρήσει στο παρελθόν.
    Salonika μου επιτρέπεις να αναδημοσιεύσω το άρθρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. afou to leei sta plagia re akrita 8.11 :

    *Το Greece-Salonika επιτρέπει την αναδημοσίευση, ή αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο.
    Μοναδική προυπόθεση η σαφής αναφορά στην "πηγή".
    Ευχαριστούμε."

    ti rwtas??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν κάθομαι να διαβάζω τα δεξιά ή τα αριστερά σεντόνια φίλε μου που βάζει το κάθε blog. Μόνο τα άρθρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kai gia osous etheotifloun! Auto pou kanoun EINAI MONO H APXH! TO PRAGMA SYNTOMA THA GENIKEUTEI!
    Kai tote ti tha kanoume???
    Tha kanoume ta kala paidia pou erxontai sto spiti tous na to ikiopoithoun kai tha kathomastai me stauromena xeria???
    Kapia stigmi tha anagastoume na tous antimetopisoume kai isws na einai arga!
    KYRIOI MHN PEFTETAI STO LATHOS TIS TEMPELIKIS KAI SAPIOKOILIADIKHS HGESIAS MAS!
    H OPRA THS SYGKROUSIS THA ERTHEI!
    DEN EINAI DIKH MAS EPILOGH!
    ALLA SYNTOMA DEN THA EXOUM GNOMH GI TO OXI H TO NAI!

    ALLA GIA TO PWS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. AKPITA

    ESY EISAI PALIKARI!
    H PLEIPOFORISH EINAI KALH ...MONO OTAN ODHGEI STIN PERISYLOGH PRWTA...

    ALLA META STHN DRASH!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο! Οι θερμοκέφαλοι (καναδυό σχόλια βλέπουμε και εδώ...α ρε αθάνατη Ελλάδα) ΜΟΝΟ κακό κάνουν και δίνουν στηρίγματα στο γειτονικό εθνικισμό. Ας αναδημοσιεύσουμε το άρθρο όπου μπορούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. DEN DINOUME STHRIGMA SE KANENA ETHNIKISMO!
    THN TIMH THS XWRAS MAS PROSTATEUOUME!
    POTE THA STAMATISOUME NA BLEPOUME TA PRAGMAT OPWS TA THELOUME??
    KAI POTE THA ARXISOUME NA VLEPOUME TA PAGMATA OPWS EINAI?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε μου, το θέμα χρειάζεται διπλωματία. Οι Σλαβομακεδόνες (καθώς και εγχώριοι υποστηρικτές του εθνικισμού τους πχ Βινοζίτο) από τέτοια αρπάζονται. Λίγη ψυχραιμία δε βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μην ξεχνατε και το Μιλοσεβιτς.
    Κι εκεινος μαγκας ηταν, και μαλιστα μεγαλος, αλλα το αποτελεσμα το ειδατε.
    Γι αυτο, τα θεματα αυτα, θελουν πολυ λεπτους χειρισμους, απο ικανους ανθρωπους.
    (Μονο που το ειδος, ειναι ουσιωδες εν ανεπαρκεια, στην Ελλαδα του σημερα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για αυτό το άρθρο salonika.
    Επιτέλους μια ψύχραιμη φωνή στα blogs που ασχολούνται με τα εθνικά θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Etsi einai 9.30.
    Exoume xortasei apo internetikous yperpatriwtes polemopxareis pou sthn prwth pragmatikh stravh tha psaxnoun diavathria na thn kopanhsoun ap th xwra.
    Psyxraimia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προσοχή: όχι επεισόδια όχι προβοκάτσιες.
    Αν γίνει το παραμικρό υπάρχουν κάμερες, κινητά τηλέφωνα κλπ που καταγράφουν και αυτά κάνουνε το γύρο του κόσμου σε χρόνο ντε τε.

    Θα έρθουν, θα κάνουν την εκδήλωση και θα φύγουνε σαν να μην έγινε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Διαφωνω καθετα με το αρθρο και την παθητικη σταση απεναντι στους γυφτους.Καταρχην ξεχνατε οτι ακομα και να τους...χειροκροτησουμε,αυτοι με τον ενα ή τον αλλο τροπο θα πετυχουν αυτο που θελουν,δηλαδη επεισοδια.ΕΙναι ικανοι να στησουν προβοκατσια ή να πληρωσουν ατομα,δηθεν Ελληνες,που θα επικροτησουν την πρωτοβουλια τους!Επομενως,για ποια "διπλωματια" μιλαμε?Δηλαδη περιμενετε να ερθουν στην Αθηνα για να ξυπνησετε?Μεθαυριο αν κανουν καμια τετοια διαδηλωση μπροστα στο Συνταγμα να περνατε σφυριζοντας αδιαφορα,για να μην...προκαλεσετε.

    Δεν εχουμε καταλαβει ακομα οτι ο πολιτισμος ειναι για τους πολιτισμενους.Στους καφρους αρμοζει καφριλα,τελειωσε.Και οι γυφτοι δεν ειναι απο αυτους που θα εκτιμησουν τυχον αδιαφορια μας,αφου για δαυτους ισχυει το ρητο "δωσε θαρρος στο χωριατη να σ'ανεβει στο κρεβατι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Psixraimoi Kurioi

    Den nomizw oti to exetai parei prefa! Auto pou ginetai twra eimnai aplws i arxi!
    Tha akolouthisoun kai alla!
    H katastash tha einia klimakoumeni!
    Entaxei twra protinetai na kanoume tis parthenes! Diladi sxedio A!
    Exetai sxedio B gia auto pou sigoura tha akoluthisei!
    Eimastai etoimoi na tous xtipisoume katarxas ekei pou tous ponaei:
    OIKONOMIKES EPIDOTISEIS!
    Eimastai etoimoi na tous gonatisoume! Oxi me ftines magkies kai tsaboukades ALLA ME APOFASTIKOTITA!
    Kai min koitatai allou! Den einai mia mikri symmoria pou exoume mprosta mas! Alla olokliri diethni plektani!
    Mas vlepoune kai mas METRANE!
    Exwntas HDH dexthei APEIRES PROKLISEIS eimastai etoimoi na perasoume stin KONTRA!
    Ti perimenoume?
    Tous 'symmaxous' na mas poun bravo pou eimastai kala paidia?????

    Me ta euxologia mono fapes trome!

    Partai bathia anasa kai aetoimastite gia toin KONTRA!
    Me mialo! Makria apo ilithious synaisthimatismous
    ALLA KONTRA ME APOFASTIKOTITA!

    EINAI WRA NA DIETHOPIOISOUME TO PROBLHMA ME TOUS DIKOYS MAS OPOYS KAI OXI NA SERNOMASTAI EK TON YSTEPWN!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ego pantos tha tous ithela olous aytous souvlismenous sto fourno gia mesimeriano.as kopiasoun .tha gini otafos tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΤΣΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ. Ε ΡΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΙ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΚΡΙΝΟΥ ΕΔΩ

    http://mkritis.blogspot.com/2008/07/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΚΡΙΝΟΥ ΕΔΩ

    http://mkritis.blogspot.com/2008/07/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ GREECE-SALONICA BLOGSPOT ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!
    Η ΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΗΡΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΡΑΓΙΑΔΙΣΤΙΚΗ.
    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΝΑ!!!!!
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΣΤΑΣΗ?????
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η στάση του GREEK SALONICA είναι απόλυτα σωστή

    Διαβάστε τη θέση μας εδώ αναλυτικά

    http://mkritis.blogspot.com/2008/07/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο ΨΥΡΙΖΑ θα πάει να τους στηρίξει;
    Ο Αλαβάνος θα κηρύξει τη Μελίτη εθνικό πάρκο διεθνισμού;
    Ο Τσίπρας άλλαξε μπουζί στη μηχανή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. H ELLINIKI KIVERNISI PREPI NA KLEISI TA SYNORA.

    ETSI THA APOFIGOUME EPEISODIA.

    KLEISIMO SYNORON KAI CASUS BELLI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. n polln psuxraimia 8a mas faei.
    afnvovtas tous skopiavous va perasouv ta suvora omadopoinmevoi k orgavwmevoi, paizoume to paixvidi tous k emmesws apodexomaste tnv propagavda tous peri meiovotntas. ta diabatnria tous 8a grafouv makedovia k meta 8a sknvo8etnsouv klamata k dramatikes eikoves epevapatrismou me surizites k ouravia toksa.
    h kubervnsn prepei va ekdosei episnmn avakoivwsn opou va apagoreuei tn dieleusn tetoiwv stoixeiwv pou aposkopouv se av8ellnvikn propagavda k dnmiourgia avataraxns, dioti epitelous dev uparxei meiovotnta tetoiou eidous k dev dexomaste tipota ep autou. apo tnv alln prepei va episnmav8ei oti av kapoioi ovtws metavasteusav kata periodous k 8elouv va er8ouv stnv ellada mporouv va to kavouv auto se avupopto xrovo ws touristes xwris favfares k mme.
    to gegovos oti deixvouv fwto apo to paidomazwma k leve pws eivai politikoi prosfuges k ekdiwx8evtes dev prepei va meivei asxoliasto. epitelous stamatnste tis paraxwrnseis sto ovoma k egw dev kserw poias politikns k dnmokratikou n8ous. oi kleftes eivai eksw apo tnv porta mas 8a tous afnsoume va mpouv giati eimaste dnmokratika skeptomevoi? suvel8ete oloi osoi upostnrizete va tous afnsoume va kavouv poreia sta edafn mas. apo tnv alln ta tsoglavakia tou toksou k tou suriza kavouv kra va suvtax8ouv me tous ideologikous suvtrofous tous. aytous giati tous afnvoume avakselevktous?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. DYSTHXWS STA PROHGOYMENA XRONIA THS "DHMOKRATIAS MAS" DEN EPILHF8HKAN "SWSTA" AYTO TO 8EMA(OPWS KAI ALLA...),EPEIDH OI "POLITIKOI" ASXOLIONTOYSAN ME THN OPH TOY KWLOY TOYS (OPWS KAI SHMERA POY ADYNATOYN NA ELENKSOYN AYTH THN "ANAGKAIA SYNH8EIA" ) PLEON EINAI ADYNATON GIA AYTOYS NA PAROYN SKLHRES APOFASEIS, ALLA ETOIMOI NA AFHSOYN STHN MOIRA TOY ELLHNIKOY LAOY NA KA8WRISEI TI 8ELEI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. POLY SWSTA ME TON PROANAFER8ENTA ANWNYMO, KSANADIATIPWNW KAI GW SAN ANONYMOS THS APOPSEIS TOY....OLOI PANTWS EXETE ENA MEROS DIKIOY MESA STIS SKEPSEIS SAS, PROPANTWN EPIBALETAI PSYXRAIMIA KAI SYSPEIRWSH, PREPEI NA SKEFTOYN OLOI OSOI EINAI PROBLHMATISMENOI KAI AGANAKTISMENOI ME THN STASH TWN SKOPIWN OTI EPIDIWKEI NA STHSEI MIA PLEKTANH SYNEPIKOYROYMENH APO "DIE8NH KENTRA APOFASEWN".....GIAYTO KSYPNATE OSO TO DYNATON GRHGOROTERA KAI AS EIMASTE SE EGRHGOGORSH, KAI OXI SE "ASKOPES ANTIDRASEIS".

    Psixraimoi Kurioi

    Den nomizw oti to exetai parei prefa! Auto pou ginetai twra eimnai aplws i arxi!
    Tha akolouthisoun kai alla!
    H katastash tha einia klimakoumeni!
    Entaxei twra protinetai na kanoume tis parthenes! Diladi sxedio A!
    Exetai sxedio B gia auto pou sigoura tha akoluthisei!
    Eimastai etoimoi na tous xtipisoume katarxas ekei pou tous ponaei:
    OIKONOMIKES EPIDOTISEIS!
    Eimastai etoimoi na tous gonatisoume! Oxi me ftines magkies kai tsaboukades ALLA ME APOFASTIKOTITA!
    Kai min koitatai allou! Den einai mia mikri symmoria pou exoume mprosta mas! Alla olokliri diethni plektani!
    Mas vlepoune kai mas METRANE!
    Exwntas HDH dexthei APEIRES PROKLISEIS eimastai etoimoi na perasoume stin KONTRA!
    Ti perimenoume?
    Tous 'symmaxous' na mas poun bravo pou eimastai kala paidia?????

    Me ta euxologia mono fapes trome!

    Partai bathia anasa kai aetoimastite gia toin KONTRA!
    Me mialo! Makria apo ilithious synaisthimatismous
    ALLA KONTRA ME APOFASTIKOTITA!

    EINAI WRA NA DIETHOPIOISOUME TO PROBLHMA ME TOUS DIKOYS MAS OPOYS KAI OXI NA SERNOMASTAI EK TON YSTEPWN!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η θέση της Ελλάδας είναι ισχυρή. Θέλους ΝΑΤΟ και ΕΕ αλλά αυτά περνάνε από την Ελλάδα. Η αποφασιστικότητά μας είναι δεδομένη, διακυρηγμένη από όλα τα κόμματα και εκφρασμένη και από την κυβέρνηση. Εχουμε χαράξει την γραμμή μας και δεν θα κάνουμε βήμα έξω από αυτήν.

    Οτι κάνουν οι Σκοπιανοί είναι αναμενόμενο, προσπαθούν με όποιο τρόπο μπορούν να μας ασκήσουν πιέσεις και να μας εκνευρίσουν. Πρόκειται για την μόνη λογική που τους επιτρέπει η αδυναμία της θέσης τους.

    Δεν πρέπει να το καταφέρουν.

    Εμείς θα χαρούμε που τους τα πήραμε για την έκδοση βίζας σε αυτούς που θα έρθουν για τις "εκδηλώσεις". Για τα δικά τους εισοδήματα το κόστους σίγουρα θα τους τσούξει.

    Αντε να πάνε και για κανένα μπανάκι στις ωραίες παραλίες της Μακεδονίας μας, να τους τα φάμε στο νοίκι για τις ξαπλώστρες και τους ακριβούς φραπέδες.

    Θα γυρίσουν στην χώρα τους ξεβράκωτοι.

    Αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. FUCK OFF GREEKS

    MACEDONIANS ARE COMING BACK!

    Ова вчера го најави портпаролот на грчката влада Теодорос Русопулос, кој коментирајќи го писмото на Груевски, рече дека македонскиот премиер одново ги повторува „познатите неприфатливи тврдења за непостоечки малцинства“.

    „Грција на никаков начин не сака да учествува во каков и да било обид за дефокусирање на преговорите за името, чија цел е взаемно прифатливо решение за спорот со името“, појасни Русопулос.

    Македонскиот премиер Никола Груевски вчера испрати писмо до својот грчки колега Костас Караманлис, во кое апелира на признавање на македонското малцинство и на решавање на прашањата поврзани со бегалците од грчката граѓанска војна.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. FUCK OFF GREEKS

    MACEDONIANS ARE COMING BACK!

    Ова вчера го најави портпаролот на грчката влада Теодорос Русопулос, кој коментирајќи го писмото на Груевски, рече дека македонскиот премиер одново ги повторува „познатите неприфатливи тврдења за непостоечки малцинства“.

    „Грција на никаков начин не сака да учествува во каков и да било обид за дефокусирање на преговорите за името, чија цел е взаемно прифатливо решение за спорот со името“, појасни Русопулос.

    Македонскиот премиер Никола Груевски вчера испрати писмо до својот грчки колега Костас Караманлис, во кое апелира на признавање на македонското малцинство и на решавање на прашањата поврзани со бегалците од грчката граѓанска војна.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. FUCK OFF GREEKS

    MACEDONIANS ARE COMING BACK!

    Ова вчера го најави портпаролот на грчката влада Теодорос Русопулос, кој коментирајќи го писмото на Груевски, рече дека македонскиот премиер одново ги повторува „познатите неприфатливи тврдења за непостоечки малцинства“.

    „Грција на никаков начин не сака да учествува во каков и да било обид за дефокусирање на преговорите за името, чија цел е взаемно прифатливо решение за спорот со името“, појасни Русопулос.

    Македонскиот премиер Никола Груевски вчера испрати писмо до својот грчки колега Костас Караманлис, во кое апелира на признавање на македонското малцинство и на решавање на прашањата поврзани со бегалците од грчката граѓанска војна.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. FUCK OFF GREEKS

    MACEDONIANS ARE COMING BACK!

    Ова вчера го најави портпаролот на грчката влада Теодорос Русопулос, кој коментирајќи го писмото на Груевски, рече дека македонскиот премиер одново ги повторува „познатите неприфатливи тврдења за непостоечки малцинства“.

    „Грција на никаков начин не сака да учествува во каков и да било обид за дефокусирање на преговорите за името, чија цел е взаемно прифатливо решение за спорот со името“, појасни Русопулос.

    Македонскиот премиер Никола Груевски вчера испрати писмо до својот грчки колега Костас Караманлис, во кое апелира на признавање на македонското малцинство и на решавање на прашањата поврзани со бегалците од грчката граѓанска војна.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρε παίδες, πότε θα καταλάβετε ότι ακραίες συμπεριφορές και σχόλια του τύπου "γυφτοσκοπιανοί", στα Αγγλικά κιόλας, μόνο υπέρ τους δουλεύουν.

    Ας τους αφήσουμε αυτούς -ΜΟΝΟ- να φανούν ως αλυτρωτικά ρατσιστόνια...που είναι δηλαδή, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από παρόμοιους δικούς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μη δίνεται σημασία, παιδιά. Η παραπάνω σκοπιανή παρέμβαση (σχόλιο) φανερώνει ότι οι αντιδράσεις μας, που γίνονται μέσω των μπλόκς, παρακολουθούνται από τους γείτονες, και στην τελική χαίρονται όταν βλέπουν εξοργισμένες φωνές. Είναι ολοφάνερο πως πρόκειται για τυχοδιώκτες – προβοκάτορες, που ενώ ψάχνουν για «μια θέση στον ήλιο», είναι τόσο μεγάλο το αίσθημα ανασφάλειας που έχουν, που δεν πιστεύουν ότι μπορούν να συνυπάρξουν στην περιοχή ειρηνικά. Θυμίζω, ότι «φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης». Δεν την έχουμε ανάγκη την οποιαδήποτε ανησυχία, οι άνθρωποι είναι σε δύσκολη κατάσταση και ισχύει εδώ ή άλλη παροιμία, που λέει: «ο πνιγμένος από τα μαλλιά πιάνεται». Όλοι το γνωρίζουν πια, ότι το συγκεκριμένο κρατίδιο είναι μια «μαριονέτα», η οποία σε λίγο δεν θα υπάρχει… Αυτό που θα μείνει όμως, είναι οι ανεύθυνες και ασύνετες αντιδράσεις της δικής μας, «πολιτισμένης» κατά τ’ άλλα, χώρας. ΨΥΧΡΑΙΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Για τους θερμόαιμους, θα ήθελα να πω ένα παράδειγμα: Ο ποιο αποτελεσματικός «κυματοθραύστης» δεν είναι αυτός που τοποθετείται κάθετα απέναντι στο κύμα, αλλά αυτός που γέρνει προς τα μέσα, και αφήνει το κύμα να περνά ελαφρά από πάνω του. Έτσι έχει σπάσει την ορμή, χωρίς να υποχρεωθεί να έρθει αντιμέτωπος με όλη την ενέργεια που φέρνει μαζί του το αγριεμένο κύμα. Μια δοκιμασμένη και απόλυτα αποτελεσματική στρατηγική! Ελπίζω να έγινα κατανοητός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κανένα σοβαρό και συντεταγμένο κράτος δεν θα επέτρεπε να γίνει τέτοιου είδους εκδήλωση στην επικράτεια του.Μήπως δεν έχετε καλή πληροφόρηση και η η παραπάνω συναξη που γίνετε φυσικά με αφορμή την επέτειο του Ίλιντεν 20 Ιουλίου, γίνει στην άλλη πλευρά των συνόρων;Αν τελικά η εκδήλωση γίνει στην Μελίτη-Φλώρινα υπάρχουν πολλοί τρόποι σε ένα σοβαρό κράτος να απαγορεύσει την είσοδο στους αυτοαποκαλούμενους ''Μακεδονες'' τρομάρα τους. Πρώτος και καλύτερος η αναγραφή στα διαβατήρια της ''Μακεδονικής υποκοότητας''που φυσικά δεν αναγνωρίζουμε, ακόμη η μη ''σωστή λειτουργία'' την συγκεκριμένη ημέρα του ηλεκτρονικού συστήματος των συνόρων μας που δεν θα επιτρέψει την είσοδο σε όλους αυτους γιατί του ενδιαφέρει η συγκεκριμένη μέρα. Επίτελους το επίσημο Ελληνικό κράτος ας τονώσει το φρόνημα των πολίτων του με διάφορους τρόπους που φυσικά υπάρχουν και ας μη γίνετε περίγελος σε όλο τον πλανήτη για την συνεχή υποχωρητικότητα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Η ΧΩΡΑ
    Η ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΕ ΜΠΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. file 15 Ιούλιος 2008 12:49 μμ
    den tous leme Boulgarous mono emeis tous lei kai o polis Kissinger kai oloi oi istorikoi

    ”And when that happens, the Slavs in the Former Yugoslav Republic who are almost exclusively Bulgarians, will raise their demands. And so we may face the disintigration of another country."

    Dr. Kissinger
    This is from 5th of April 1999 on CNBC show “Hardball,” anchored by Chris Matthews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σύλληψη του Μητρ. Βελλεσών κ.Ιωάννου
    Επιστολή διαμαρτυρίας που εστάλει από την Ιεαρά Σύνοδο το 2004

    Πρός Τόν Ἐξοχώτατον
κ. Branko Crvenkovski,
Πρόεδρον τῆς Κυβερνήσεως τῆς Π.Γ.Δ.Μ.
Εἰς Σκόπια.
    http://ellines.ca/wpe/2008/06/skopje_imprisons_priest/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. KAI OI BOULGAROI THS SOFIAS TO IDIO YPOSTIRIZOUN - OTI OI SKOPIANOI EINAI BOULGAROI

    Response to Gligorov from Sofia:
    the Skopians are Bulgarians

    http://ellines.ca/wpe/2008/05/gligorovs-interview-and-the-bulgarians-said/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Βάλτε τριγύρω απο τους συγκεντρωμένους τέσσερα - πέντε τάνκς ώστε να καταλάβουν οι φίλοι? μας ότι τελείωσαν τα ψέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Антонио Милошоски, Бугарин

    Με σήμα τον ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ (!) της Θεσσαλονίκης οι Βουλγαρομακεδόνες της Αμερικής αποτελούν τον σύνδεσμο των Σκοπιανών με τον “ληγμένο” Βουλγαρικό εθνικισμό του προηγούμενου αιώνα. Τον συσχετισμό του Μιλοσόσκι με τους κρυπτο-Βούλγαρους έφερε στην επιφάνεια ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ κάτοικος της FYROM με πραγματικά θαρραλέα δράση κατά του ΨΕΥΔΟ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΜΟΥ των Σκοπιανών.
    Οι αποδείξεις είναι στο παρακάτω video. http://www.youtube.com/watch?v=5us0cSXhHrk

    Διαβάζοντας το ιστορικό της δημιουργίας του MPO καταλαβαίνουμε τις υπόγειες διαδρομές με τη μητέρα-πατρίδα Βουλγαρία.
    http://www.promacedonia.org/en/mpo/mpo_found.html

    Άλλωστε ο πρώην ΑΡΧΙ-”ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ” ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ Πρωθυπουργός των Σκοπίων,προερχόμενος από το ίδιο εθνικιστικό κόμμα του ΥΠΕΞ των Σκοπίων, Georgevski … δηλώνει πλεόν ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ και θεωρείται προδότης! Κατά τα άλλα…ΔΕΝ είναι Βούλγαροι γράφουν στο πανό τους.

    EKSO OI BOULGAROI
    KLEISTE TA SINORA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. TI ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ.
    ΝΑ ΣΚΥΨΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΙ;;;
    ΓΙΑ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΣΑΣ ΛΙΓΟ.
    ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΠΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΜΑΧΟΥΣ,ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΙΡΑΚ,
    ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΡΛΑΝΔΟΥΣ,ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΚΟΥ,ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ.
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΚΥΨΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ.
    ΧΩΡΙΣ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΤΙΕΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΛΟΤΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. tsou re maxime 2.50..
    an se kanoune romba ola ta kanalia tou planhth thn epomenh mera kai se parousiazoun san "katapiesth twn antrwpinwn dikaiwmatwn(sic)" tha kaneis kalo mono stous gyftous twn skopiwn.
    kaneis mas den tous goustarei alla ayta pou leei sto arthro einai swsta.
    tha erthei kai h wra na deiksoume poioi eimaste.esetai hmar..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Oi Skopianoi lene oti den einai Ellines, den einai Slavoi, den einai Boulgaroi

    Ti einai tote?

    merikoi istorikoi ypostirizoun oti stin Bardaria katoikousan Khazar-Turks


    "They may have come from the country of the Khazars, where they were numerous at that time (V.N.Zlatarski). In the first half of the ninth century a large Moslem population was transplanted by the Emperor Theophilus to Macedonia. They were settled on the lower Vardar and became known as the "Vardar Turks" (K. Jirecek). "
    Dmitri Obolensky


    “...While providing support to Turkey on the issue of Cyprus, we are actually defending ourselves and Macedonia,"
    Georgievski

    http://www.turkishpress.com/news.asp?id=218062

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. OTAN SKIVEIS KAI GINESAI XALI SE PATANE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Άιντε...τόσες χώρες έχουν αναγνωρίσει την ΠΓΔΜ *σκέτο* ως "(Δημοκρατία της) Μακεδονία(ς)" και τους Σλάβους κατοίκους της ως Μακεδόνες καθώς και τη Νοτιοσλάβικη γλώσσα τους ως Μακεδονική και έχουμε εδώ πέρα άτομα με τα ίδια επιχειρήματα περί "Βουλγάρων" τα οποία δεν μπορούμε (φαίνεται) να κατανοήσουμε οτί ανήκουν στο παρελθόν.

    Τράβα βρες άκρη. Δυστυχώς οι διάφοροι ακραίοι πάντα μας κάνουν τη ζημιά ενώ το παίζουν "υπερασπιστές της πατρίδας".

    Ναι ρε, προκαλέστε επεισόδια. Θα μας βοηθήσει πολύ, διπλωματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 3:00 POLY FOBASAI TA KANALIA!
    DEN EINAI PROBLHMA IMAGE FILE MOY!
    O 2:50 TA LEI PLY WRAIA KAI ANTIKEIMENIKA!
    OSO GIA TOYS YPOLOIPOUS POY FOBOYNTAI THN SKIA TOUS AKRAIOS DEN EINAI AYTOS POY ENERGEI EINAI AYTOS POY TA KATAPINEI OLLA!
    KAI BEBAI THA TO XANAPW GIA XILIOSTI FORA:
    OSOI ESEIS OI OPADOI TIS LOUFAS KANETAI ITHELIMENA TO BLEXIMO DRASHS ME FASARIES KANETAI LATHOS!
    DRASH ME OUSIA APOFASITIKOTITA KAI MELETHMENH EINAI TO PRAGMATIKO ANTIDOTO STHN PAROUSA FASH!
    OLOI ESEIS POY BAFTIZETAI THN ADRANEIA KAI AFASIA SE SOFIA SKEFTHTE THN EPOMENH MEPA KAI THN EPOMENH PROKLHSH!
    MAS METRANE KAI HRTHE H WRA NA APANTHSOYME!

    OLOI STON MELITI!
    POLTISMENA, HSYXA, KOSMIA APOFASTIKA KAI ELLHNIKA!

    KAI AS EINAI TA KANALIA EKEI!!!

    TOSO TO KALYTERO!

    MH FOBOSASTAI...BGHTE STOUS DROMOYS KAI POLITISMENA DIEKDIKISTE AYTO POY EINAI ISTOPIKA DIMO MAS.....STON TOPO MAS!

    OLOI STON MELITI STIS 20 IOULIOU ME TIS ELLHNIKES SHMAIES MAS KAI TA MAKEDONIKA MAS TRAGOUDIA!

    NA MHN LEIPSEI KANENAS!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ

    ΜΕ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. OPOIOS ANARWTIETAI POIOI EINAI EINAI SKOPIANOI.....APLA AS PSAXEI TA KOMMATA THS BOULHS TOYS....
    3 TOYRKIKA EK TWN OPOIWN TO DIEY8YNETE APO TOYS GKRIZOYS LYKOYS, KAI KAPOIA ALLA ALBANIKA....
    OI PERISOTEROI APO MAS KSEROYN APLA OTI MONO 2 ALBANIKA KOMATA SYNAPOTELOYN ME TA YPOLOIPA THN BOYLH....OXI MONO! YPARXOYN KAI TOYRKIKA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. for the SLAVOBASTARDS who are writing here , take a note your mother fuckers :

    MAKEDONIA was, is and will be for ever GREECE , like SPARTA , like ATHENS , like HPEIROS ,like THRACE

    you will be always BASTARDS without any idea about who might have been your father or mother AND BETTER ACCEPT THIS and remain at least LIVING BASTARDS as otherwise you will be DEAD BASTARDS....

    Do not count on the modest reaction of our goverments... you have not seen us (GREEKS) what we can do alone... BE AWARE as your time is finishing (and WE SHALL MAKE WHATEVER IT TAKES so to finish it the EARLIER POSSIBLE..)

    SAY TO YOUR BULGARIAN ORIGIN BASTARDS WHO ARE RULLING YOUR MASCARATE 'COUNTRY' THAT :

    ''WE ARE COMING''

    if they will not understand.. certainly THEY WILL FEEL IT..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. The previous message was written by a citizen of the Republic of Macedonia as a means of defamation. Please ignore it.

    Thank you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. PROS 5:39

    Κουνιστε μου φιλαρακο ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΓΩ και δυστυχως για σενα ειμαι ΕΛΛΗΝΑΣ (Μακεδων) και αν δεν το καταλαβες ,εχω και αλλους τροπους να στο εμπεδωσω..

    REPEAT MESSAGE FOR ALL SLAVOBASTARDS FROM THE MASCARATE 'COUNTRY' CALLED....

    ........MONKEYDONIA

    For the SLAVOBASTARDS who are writing here , take a note your mother fuckers :

    MAKEDONIA was, is and will be for ever GREECE , like SPARTA , like ATHENS , like HPEIROS ,like THRACE

    you will be always BASTARDS without any idea about who might have been your father or mother AND BETTER ACCEPT THIS and remain at least LIVING BASTARDS as otherwise you will be DEAD BASTARDS....

    Do not count on the modest reaction of our goverments... you have not seen us (GREEKS) what we can do alone... BE AWARE as your time is finishing (and WE SHALL MAKE WHATEVER IT TAKES so to finish it the EARLIER POSSIBLE..)

    SAY TO YOUR BULGARIAN ORIGIN BASTARDS WHO ARE RULLING YOUR MASCARATE 'COUNTRY' THAT :

    ''WE ARE COMING''

    if they will not understand.. certainly THEY WILL FEEL IT..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Προς ολους του ΕΛΛΗΝΕΣ απανταχου, οποτε βλεπετε καποιον ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ και να προσπαθει να ΜΕΙΩΣΕΙ η ΚΛΕΨΕΙ την ενδοξη ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ , να τους υπεμθυμιζετε αμεσα ποιοι ειναι στελνοντας το κατωθι μηνυμα :

    REPEAT MESSAGE FOR ALL SLAVOBASTARDS FROM THE MASCARATE 'COUNTRY' CALLED....

    ........MONKEYDONIA

    For the SLAVOBASTARDS who are writing here , take a note your mother fuckers :

    MAKEDONIA was, is and will be for ever GREECE , like SPARTA , like ATHENS , like HPEIROS ,like THRACE

    you will be always BASTARDS without any idea about who might have been your father or mother AND BETTER ACCEPT THIS and remain at least LIVING BASTARDS as otherwise you will be DEAD BASTARDS....

    Do not count on the modest reaction of our goverments... you have not seen us (GREEKS) what we can do alone... BE AWARE as your time is finishing (and WE SHALL MAKE WHATEVER IT TAKES so to finish it the EARLIER POSSIBLE..)

    SAY TO YOUR BULGARIAN ORIGIN BASTARDS WHO ARE RULLING YOUR MASCARATE 'COUNTRY' THAT :

    ''WE ARE COMING''

    if they will not understand.. certainly THEY WILL FEEL IT..

    Mην τους αφησετε σε χλωρο κλαρι και τους ΣΛΑΒΟΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥΣ αυτους και τα ΝΤΟΠΙΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΣΙ τους βοηθουν ...

    Η ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 1.poios edvse thn adeia gia thn pragmatopoihsh ths sygkentrvshs????

    2.poios edvse adeia eisodoy sth xvra se gyftoskopianoys eamoboylgaroys ???
    3.ta synaspisthria kai oi eamoboylgaroi pappoydes toys ua einai ekei???
    4.to kke ti leei???dioti an den kanv lathos,isxyrizotan oti to 60% tvn maxhtvn toy dhmokratikoy stratoy ,htan slayoi........


    ante mprabo
    egv lev na pame na kleisoyme oles tis diodoys,na toys fakellvsoyme kai na toys sapisoyme kai sto jylo......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. The previous message was written by an Albanian immigrant residing in Athens who wishes to put a dent in the diplomatic relations of FYR Macedonia and Greece. Please ignore it.

    Thank you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Το the SLAVOBASTARD who sent the message at 6:21

    WE REPEAT MESSAGE FOR ALL SLAVOBASTARDS (including the 6:21 )FROM THE MASCARATE 'COUNTRY' CALLED....

    ........MONKEYDONIA

    For the SLAVOBASTARDS who are writing here , take a note your mother fuckers :

    MAKEDONIA was, is and will be for ever GREECE , like SPARTA , like ATHENS , like HPEIROS ,like THRACE

    you will be always BASTARDS without any idea about who might have been your father or mother AND BETTER ACCEPT THIS and remain at least LIVING BASTARDS as otherwise you will be DEAD BASTARDS....

    Do not count on the modest reaction of our goverments... you have not seen us (GREEKS) what we can do alone... BE AWARE as your time is finishing (and WE SHALL MAKE WHATEVER IT TAKES so to finish it the EARLIER POSSIBLE..)

    SAY TO YOUR BULGARIAN ORIGIN BASTARDS WHO ARE RULLING YOUR MASCARATE 'COUNTRY' THAT :

    ''WE ARE COMING''

    if they will not understand.. certainly THEY WILL FEEL IT..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 1.poios edvse thn adeia gia thn pragmatopoihsh ths sygkentrvshs????

    2.poios edvse adeia eisodoy sth xvra se gyftoskopianoys eamoboylgaroys ???
    3.ta synaspisthria kai oi eamoboylgaroi pappoydes toys ua einai ekei???
    4.to kke ti leei???dioti an den kanv lathos,isxyrizotan oti to 60% tvn maxhtvn toy dhmokratikoy stratoy ,htan slayoi........


    ante mprabo
    egv lev na pame na kleisoyme oles tis diodoys,na toys fakellvsoyme kai na toys sapisoyme kai sto jylo......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. The previous message (6:30)was written by a really MACEDONIAN (meaning GREEK only) as a help to some assholes residing in skopie who wishes to put a dent in the diplomatic relations of SERBIA and GREECE by trying create a 'country' in between their borders. Please pass it to all educated people so to know what kind of assholes are leaving (for the time being only) in MONKEYDONIA...

    Thank you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Epistrefoume stin Ellada, Ellines!! H Makedonia tha einai mia kai enomeni!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. H MAKEDONIA EINAI MIA KAI ENOMENI KAI EINAI ELLHINIKI

    KOPIASTE
    SAS PERIMENOUME

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ωχ...βλεπω επεισοδια...

    πιστευετε δλδ οτι ετσι θα καταφερετε τιποτα και το παιζετε και μαγκες;;

    κριμα που μια απ'τις μονες πατριωτικες αλλα μη εθνικιστικες φωνες οπως το greece-salonika εχει απηχηση σε ενα μονο μερος του κοινου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Δεν θα καταφέρουν τίποτα διότι αυτό που θέλουν να δείξουν στον έξω κόσμο είναι ότι το ελληνικό κράτος δεν αφήνει τους "παπούδες" να γυρίσουν και όχι τους "νέους", οι οποίοι δεν μπορούν να αποδείξουν on-line στην κάμερα ότι είναι συγγενείς αυτών.
    Το 1998 κατά το Β Συνέδριο τους , ήσαν 5.000 και μόνο 300 πέρασαν τα σύνορα.΄
    Είναι θέμα επικοινωνιακού πολέμου.

    Ψυχραιμία , ψυχραιμία, ψυχραιμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τερμα πια η ανοχη.Το Hellas-Orthodoxy προτεινει κατι απλο,αλλα ιδιαιτερα σημαντικο:Κλειστε τα συνορα σε οσους ερθουν απο δαυτους στις 20 του μηνος.Εχουμε το δικαιωμα να το κανουμε,οπως κανουν και οι Αμερικανοι,οι Αγγλοι,οι Ισραηλινοι και τοσοι αλλοι σε οσους δεν επιθυμουν στη χωρα τους.Κι αν δε μπορειτε να το κανετε αυτο,στιγματιστε τους και καταχωρηστε τους σαν τρομοκρατες,με τα στοιχεια τους διαθεσιμα παγκοσμιως.

    Σας φαινεται ρατσιστικο αυτο?Εδω που φτασαμε,δε χωρανε ημιμετρα.Ή θα μας καβαλησουν αυτοι χωρις να παρουμε χαμπαρι ή θα τους ξαποστειλουμε εμεις απο εκει που ηρθαν.Ολα τ'αλλα,η πολιτικη κατευνασμου (λες κι εχουμε ν'αντιμετωπισουμε κανενα...θηριο) και οι ασαφεις θεσεις,ειναι για τα πανηγυρια.Αλλωστε,οι προγονοι μας οταν εστελναν τα παιδια τους στον πολεμο,δυο επιλογες τους εθεταν:Ή ταν ή επι τας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 9.24 οτι βλακεια κατεβαινει σε καθενος το κεφαλι δε χρειαζεται να το αναπαραγουμε.
    πως θα κλεισεις τα συνορα τη στιγμη που εχουν δοθει βιζες σε χιλιαδες σκοπιανους που κανουν τις διακοπες τους στη χαλκιδικη καιμ την πιερια??
    ολο παπαριες ακουω.
    το άρθρο του salonika λεει ακριβως αυτο που πρεπει να γινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. AGAPITOI MAKEDONES!
    EMEIS MIA PAREA 25 ATOMWN (ANDRES-GYNAIKES-KAI PAIDIA-PAPYDES-GIAGIADES) STIS 20 TOY MHNOS PAME EKDROMH SE MELITI!

    THA EXOUME KAI TO PIK-NIK MAS KAI TIS ELLHNIKES SHMAIES MAS! THA TRAGOUDHSOUME GIA THN MAKEDONIA MAS KAI SKOPEYOYME NA PERASOYME WRAIA KAI OIKOGENEIAKA!

    SAS KALW OLLOYS NA SYNANTITHOYME!

    KALH ANTAMWSH!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. http://taxalia.blogspot.com/2008/06/20-2008-105-mtb.html

    ALERT: ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΟΡΑ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΣΤΙΣ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. 9.32 καθολου δυσκολο δεν ειναι να κλεισουμε τα συνορα.Καταρχην,δε σημαινει πως ολοι οι σκοπιανοι που κανουν μπανια στην Χαλκιδικη και αλλου θα συμμετασχουν στο γυφτοπανηγυρο.Δευτερον,εχουμε καθε δικαιωμα σα κρατος να εμποδισουμε ατομα που θεωρουμε επικινδυνα να πατησουν το ποδι τους στη χωρα μας.Θυμιζω παραδειγματα Αμερικανων,Αγγλων,Ιταλων και το πιο κλασικο Ισραηλινων,οι οποιοι ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ρητα την εισοδο στη χωρα τους σ'οποιον εκανε το...λαθος κι επισκεφτηκε τη γειτονικη Συρια τον τελευταιο χρονο!Αν αυτα θεωρουνται υπερβολικα και...φασιστικα,τοτε αυτοι που θα πρεπει να μας βαλουν στη θεση μας ειναι οι πρωτοι διδαξαντες,δηλαδη οι τρομολαγνοι αμερικανοεβραιοι.Διαφορετικα,αν τελικα τους επιτραπει η εισοδος,ας φακελωθουν κι ας χαρακτηριστουν τρομοκρατες,με διαθεση των στοιχειων τους παγκοσμιως.Απλα ειναι τα πραγματα,ο ραγιαδισμος μας ομως μας εμποδιζει να σκεφτουμε και να πραξουμε αναλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Διαβάζω τις τελευταίες ώρες σχετικά με το θέμα της «εισβολής μακεδόνων Αιγεατών» και άλλων τινών και απορώ! Οι γνώμες, ως είθισται, διίστανται και δημιουργούν μία νεφελώδη ιδεολογική ατμόσφαιρα περί της στάσης που θα πρέπει να κρατήσει η χώρα μας, αλλά κι εμείς, ο καθένας ξεχωριστά, απέναντι στο «χαστούκι», στον αλυτρωτισμό και την κάθε είδους προσβολή που εξακοντίζουν εναντίον μας ΄να τσούρμο σαλτιμπάγκων, που ηγούνται της κυβέρνησης των Σκοπίων.

    Ξαφνικά, διαβάζω πως «πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, επειδή θα μας διασύρουν παντού έτσι και βρεθούν κάποιοι θερμόαιμοι και δημιουργηθούν επεισόδια». Η σύσταση μάλιστα δείχνει να προέρχεται από ανώνυμο έμπειρο της διπλωματίας της χώρας μας, που έχει καλές προσβάσεις και πληροφορίες από τα Σκόπια. Και το αξιοσημείωτο είναι πως μας ενημερώνει κάποιος που, δίχως άλλο, συμμετείχε όλα αυτά τα χρόνια στην μειοδοτική πολιτική που ασκείται από το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών.

    Μας συμβουλεύει, λοιπόν, πως «πρέπει να προσέχουμε για να μην τους δώσουμε αφορμή να πούνε εις βάρος της χώρας μας». Δηλαδή, το θεωρεί βέβαιο πως εάν κανείς Έλληνας δεν κουνηθεί, δεν πρόκειται να τραβήξουν μόνοι τους κανένα βίντεο, κανένα κλάμα δεν θα ρίξουν σε υποτιθέμενους συγγενικούς τάφους, κανένας καβγάς δεν θα στηθεί μεταξύ τους, κανένα «έξυπνο μοντάζ» δεν θα προκύψει, από ανθρώπους που έρχονται με σκοπό μοναδικό να δημιουργήσουν πρόβλημα!!!

    Αυτός ο διπλωμάτης, ήταν τόσο βέβαιος και για την ορθότητα των κινήσεων που μέχρι τώρα έχουνε γίνει από την Ελληνική πλευρά;

    Ωραία, δηλαδή, με απλά λόγια είναι σαν να λέμε, πως πρέπει να ανοίξουμε το σπίτι μας, να μπούνε αυτοί που θέλουν να μας το καταστρέψουν, και εμείς να μην κάνουμε τίποτε απολύτως για να μην τους κάνουμε να αγριέψουν!!!

    Καταλάβατε; Έχετε συνειδητοποιήσει περί τίνος ακριβώς πρόκειται; Τι ακριβώς συμβαίνει;

    Έχουμε φτάσει, ως χώρα, σε εκείνο το σημείο που πρέπει να σκεφτόμαστε μην μας εκθέσει το μούλικο των ΗΠΑ στην περιοχή!!!

    Φοβόμαστε να φωνάξουμε για το δίκιο μας, μην τυχόν και τους ταράξουμε!!!

    Ανησυχούμε για το πρόσωπό μας, τη στιγμή που το μόνο που έχουμε δείξει μέχρι τώρα (εκτός από το Βουκουρέστι) είναι ο πισινός μας!!!

    Δυστυχώς όμως, είμαι αναγκασμένος να συμφωνήσω πως δεν πρέπει να συμβεί τίποτε από μέρους μας. Είναι ανάγκη μεγάλη να καθίσουμε στα αβγά μας, ακίνητοι, ελπίζοντας πως δεν θα δώσουμε δικαίωμα να κάνουν οτιδήποτε τα τσογλανάκια της κυβέρνησης Γκρούεφσκι!!!

    Ένας βιασμός επίκειται! Ο βιασμός της Ελλάδας κι εμείς πρέπει να μείνουμε ακίνητοι!!!

    Αναρωτιέμαι, μήπως θα πρέπει να προσποιηθούμε πως μας αρέσει κιόλας;

    Αναρωτιέμαι, επειδή εδώ που φτάσαμε, κι ενώ οι πολιτικοί μας είναι σε διακοπές ή στην χειρότερη περίπτωση, έχουν αποδεχθεί την ονομασία και δεν μας το έχουν ανακοινώσει (γιατί αυτό ΣΥΝΑΔΕΙ τέλεια με την ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ της επιστολής Γκρούεφσκι από τον κ. Καραμανλή;)…

    Λυπάμαι, που μας έχουνε δέσει χειροπόδαρα και εμείς δεν πρέπει να αντισταθούμε!!!

    Λυπάμαι, επειδή τελικά αποκαλύπτεται πως τα λάθη του παρελθόντος μας έχουν οδηγήσει στο σημείο να κάνουμε σήμερα μεγαλύτερα λάθη. Και αυτά τα λάθη γίνονται πλέον εν γνώσει και με συμμετοχή του ελληνικού λαού…

    Παρ’ όλα αυτά, πρέπει, οφείλουμε να αποδείξουμε σε όλους πως είμαστε πολιτισμένοι…

    Αλήθεια, έχουν σκεφθεί οι πολιτικοί μας άνδρες να απειλήσουν ευθέως, σε όλα τα φόρα, πως «ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι» και πως «από δω και πέρα, κάθε κατεργάρης στον πάγκο του;»

    Είναι τίμιο, αντρίκιο και δίκαιο, να διεκδικείς στην παγκόσμια κοινότητα την εθνική σου κυριαρχία και να απειλείς οποιονδήποτε θέλει να σου «κλέψει» έστω και μία σπιθαμή γης, ιστορίας και πολιτισμού…

    Αυτό είναι που πρέπει να κάνουν οι πολιτικοί μας κι εμείς να καθόμαστε ήσυχοι και να τους βλέπουμε, και όχι να βλέπουμε να διαδραματίζονται άλλα… αξιοθρήνητα για όλους μας…

    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Πολύ λόγος γίνεται για την εκδήλωση-πρόκληση που ετοιμάζουν οι Σκοπιανοί την επόμενη εβδομάδα στην προσπάθεια τους να χτίσουν νέους όρους στην γελοία διαπραγμάτευση που γίνεται για το αν θα κλέψουν την ιστορία του τόπου μας ή όχι.
    Το Επίσημο Ελληνικό κράτος συνεχίζοντας την πολιτική των χαμηλών τόνων, την πολιτική που έχει οδηγήσει τους Σκοπιανούς λίγο πριν ζητήσουν και την Πελοπόννησο, στρουθοκαμηλίζει παίζοντας το παιχνίδι του "εμείς είμαστε οι λογικοί και αυτοί παράλογοι"..
    Παρόλα αυτά οι παράλογοι συνεχώς κερδίζουν πόντους στην διπλωματία με πλαστά επιχειρήμματα...και οι λογικοί δείχνουν στριμωγμένοι στον τοίχο και ας έχουν όλα τα επιχειρήμματα του κόσμου μαζί τους.
    Από την άλλη, στην είδηση της εκδήλωσης, έρχονται και προστίθενται φωνές για αντίδραση αλλά και φωνές για ψυχραιμία, δημιουργούνται δύο τάσεις που η μία ζητά να γίνει κάτι και η άλλη να μην κάνουμε τίποτα για να μην προκαλέσουμε μόνοι μας ζημιά.
    Αυτό βέβαια δεν είναι τίποτα καινούριο για τους Έλληνες,
    ελάχιστες είναι οι φορές που συμφωνούμε μεταξύ μας από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σημαντικά.
    Τώρα όμως είναι διαφορετικά, ανοχές πολλές δεν υπάρχουν. Δεν υπάρχουν γιατί οι προκλήσεις είναι επαναλαμβανόμενες και φως στο τούνελ που λέγεται επίσημη πολιτεία δεν φαίνεται.
    Σίγουρα δεν χρειάζεται να προβούν κάποιοι σε άσκοπες ενέργειες που μπορεί άθελα τους να φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα, όπως ακόμη πιο σίγουρο είναι πως δεν είναι και ότι καλύτερο να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια.
    Οπότε ρε Συνέλληνες μήπως θα πρέπει να μείνουμε "ψύχραιμοι" αποφεύγοντας τις ακρότητες
    και αν κάποιοι θέλουν να βοηθήσουν γιατί δεν εμπιστεύονται τις επίσημες αρχές(που μεταξύ μας δεν έχουν και πολύ άδικο) δεν χρειάζονται βεβιασμένες ενέργειες και αποκοτιές
    Το δαιμόνιο μυαλό του Έλληνα πάντα έβρισκε λύσεις
    Θυμηθείτε για παράδειγμα τους Θεσσαλονικείς
    θυμάστε το νατοικό κονβόι που ξεκίνησε για τα Σκόπια και έφθασε στη...Λαχαναγορά!
    δεν χρειάζεται πολλά-πολλά...
    μία λάθος κίνηση δεν θα εκθέσει καθέναν προσωπικά, αλλά την χώρα μας ολόκληρη
    χρειάζεται απλά να λειτουργήσει το δαιμόνιο του Έλληνα ... αν λειτουργήσει αυτό...τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Και γιατί να τα κάνουμε όλα αυτά απ' τη στιγμή που μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερη συμπαράσταση της κοινής γνώμης, η οποία μάλιστα θεωρεί τις ελληνικές απαιτήσεις στο θέμα της Μακεδονίας υπερβολικές;

    Σε πειράζει αν έρθουν καμιά εικοσαριά νοματαίοι και χύσουν ψευτοδάκρυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. TA FIDIA POU TREFOUME STON KORFO MAS
    DROUN ENANTIA MAS KAI TOUS PLIRONOUME KAI APO PANO

    KOITAKSTE EDO

    http://www.florina.org/news/2008/july15_e.asp

    KAI EIDIKA TOUS XARTES STHN DEKSIA MERIA THS SELIDAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ρε παιδιά ΕΛΕΟΣ μιλάμε για Ελλάδα και ορισμένοι που γράφετε με greklish ή πως διάολο τα λένε κάνετε μεγαλύτερη καταστροφή στην ελληνική γλώσσα και κατά προέκταση στην Ελλάδα. Θα σας παρακαλέσω να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες, είναι ανεπίτρεπτος αυτός ο βιασμός της γλώσσας μας,άσε που πρέπει να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια για να βγάλουμε το νόημα των γραφομενων σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. filarako 16 Ιούλιος 2008 2:55 πμ
    merikoi grafoume apo ekswteriko k oxi apo dika mas pc ta opoia dev exouv ellnvikous xaraktnres!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Για δείτε αυτό
    http://taxalia.blogspot.com/2008/07/blog-post_3783.html
    λένε ότι δεν θα έρθουν στη Φλώρινα τελικά...
    Ή είναι παραπλανητικό για να εφησυχασθούμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ειναι μεγαλο λαθος που τους επιτρεπουμε να μπουν στην Ελλαδα. Πρωτον γιατι δεν σεβονται την Ελληνικη κυριαρχεια και δευτερον ειναι ατομα που συνεχως προκαλουν επεισοδεια. Μην αναφερουμε που οι γονεις τους ηταν σκετη εγκληματιες στο εμφυλιο (κομιτατζιδες)στους υπολοιπους σλαβοφωνους.
    Το προτιμοτερο ηταν η ελληνικη κυβερνηση να τους σταματησει στα συνορα και να τους ελεγε οτι ειστε ανεπιθυμητοι. Οι Αμερικανοι γιατι το κανουν σε ατομα που τα θεωρουν οτι ειναι επικινδυνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. SIMFONO ME TON
    6 Ιούλιος 2008 7:21 πμ

    AN TOUS AFISOUME THA GINEI MIA KAKI ARXI.

    SKEFTITE TO MELLON

    EDO OI ISRAHLINOI EXOUN KTISEI TEIXOS GIA NA PROSTATEUSOUN TO KRATOS TOUS MEGALITERO KAI APO TO SINIKO.

    EMEIS GIATI EIMASTE TOSO ANAKSIOI NA PROSTATEUSOUME OTI EINAI DIKO MAS?

    NA KLEISOUME TA SYNORA EMEIS
    GIATI
    H KYVERNISI TROEI KALAMBOKI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΕΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ”ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ” ΟΤΙ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ
    ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ) ΘΑ”ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ” ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΙ ΤΩΝ ΗΠΑ,ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ”ΚΕΝΤΡΩΝ”
    (ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ)ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ,
    ΜΙΛΟΣΟΣΚΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΑΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Κορυφαία πρόταση:
    http://taxalia.blogspot.com/2008/07/taxalia_1083.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΕΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ”ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ” ΟΤΙ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ
    ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ) ΘΑ”ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ” ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΙ ΤΩΝ ΗΠΑ,ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ”ΚΕΝΤΡΩΝ”
    (ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ)ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ,
    ΜΙΛΟΣΟΣΚΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΑΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΕΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ”ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ” ΟΤΙ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ
    ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ) ΘΑ”ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ” ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΙ ΤΩΝ ΗΠΑ,ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ”ΚΕΝΤΡΩΝ”
    (ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ)ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ,
    ΜΙΛΟΣΟΣΚΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΑΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ρε παιδιά δεν είναι τυχαία η ημερομηνία που θα κάνουν την εκδρομή τα μπάσταρδα. Είναι η επέτειος της τουρκικής εισβολής στηνκύπρο. Γιατί δεν το έκαναν σάββατο, άλλωστε?
    Πολύ απλά θέλουν να προκαλέσουν.
    Μηην πέσετε στην παγίδα τους και αρχίσουν επεισόδια στη Φλώρινα. Αυτό επιδιώκουν τα καθάρματα εμπαίζοντας και προσβάλλοντας την τιμή μας, την αξιοπρέπεια μας, την εθνική μας υπόσταση και την πολιτισμική μας ταυτότητα.
    Θα δυσφημίσουν τη χώρα μας διεθνώς και θα μας κτυπήσουν σε περίοδο τουριστικής αιχμής που είναι από τους κύριους αιμοδότες της ελληνικής οικονομίας. Θα καμφθεί,το πιο βασικό, το διεθνές κύρος της Ελλάδας. Σκεφτείτε μόνο τις συνέπειες που έχει τώρα η τουρκία. Ας φανούμε μια φορά πιο προνοητικοί και πιο "ώριμοι" (κατά τον όρο των αγγλοαμερικάνων- μιλήσαν όλοι μιλήσαν και οι κώλοι για δήθεν ανωριμότητα εκ μέρους μας) από τους καρπαζοεισ-ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ των αγγλοαμερικάνων. Προτιμώ να τους χαρίσω ακόμα ένα βέτο και στην ένταξη τους στην ΕΕ έτσι για να ωριμάσουν κάπως και να αλλάξουν το τροπάριο τους ως αυριανοί συνέταιροι και σύμμαχοι της Ελλάδας που θα συμβάλλουν στη διατήρηση της ειρήνης και της πολιτικής σταθερότητας στην περιοχή των Βαλκανίων.
    Ας επιδείξουμε για ακόμα μια φορά την ευστροφία και την πνευματική μας διαύγεια και νηφαλιότητα που έχουμε ως ένας λαός που μεταλάμπάδευσε τα φώτα του στην Ευρώπη, ένας λαός ο οποίος ανακάλυψε την δημοκρατία (που τόσα πολλά πασχίζονται γι' αυτήν οι βρεττανοί στην ΕΕ εδώ γελάμε βέβαια) και θεμελίωσε την έννοια της ελευθερίας και της φιλοπατρίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Νέο κείμενο στο Μαύρο Κρίνο για το θέμα.

    http://mkritis.blogspot.com/2008/07/4.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Τα σχόλια περί Αμερικανών και λοιπών ωραία ;). Βασικά, με όλο το κείμενο σου συμφωνώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΕΜΕΝΑ Η ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΗΣΥΧΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΠΑΛΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΑΡΧΗ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ ΑΠΟ ΤΑΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΠΟΤΕ.
    ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΦΕΔΡΟΙ ΠΗΓΑΝ ΜΕ ΒΑΡΚΕΣ ΕΚΕΙ.
    ΣΤΟ ΜΑΚΡΥΑ.
    ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.
    ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ.
    ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΙΣΑ-ΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΝΙΞΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ.
    ΟΠΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
    ΟΠΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΤΕΡΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΥΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΕΜΕΝΑ Η ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΗΣΥΧΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΠΑΛΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΑΡΧΗ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ ΑΠΟ ΤΑΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΠΟΤΕ.
    ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΦΕΔΡΟΙ ΠΗΓΑΝ ΜΕ ΒΑΡΚΕΣ ΕΚΕΙ.
    ΣΤΟ ΜΑΚΡΥΑ.
    ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.
    ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ.
    ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΙΣΑ-ΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΝΙΞΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ.
    ΟΠΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
    ΟΠΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΤΕΡΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΥΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Τα βωδάκια δεν έχουν καταλάβει.

    Αποκλείεται να έρθουν για την εκδήλωση Σκοπιανοί από τα Σκόπια, από αυτούς που έφυγαν άρον άρον το 1948-49. Και αυτό επειδή είναι όλοι "φακελωμένοι" και δεν πέρνουν βίζα από το Προξενείο (δικό μας ή άλλης χώρας Σένγκεν)ούτε αυτοί ούτε οι γιοί τους ούτε τα εγγόνια τους, για να έρθουν στην Ελλάδα.

    Αυτοί που θα έρθουν θα είναι σκοπιανής ή (ας πούμε) "Σλαβο-Μακεδονικής καταγωγής Καναδοί ή Αυστραλοί πολίτες που δεν χρειάζονται βίζα αφού έχουν κανονικότατα Καναδικά ή Αυστραλιανά διαβατήρια.

    Αν κρίνουμε από αυτούς που κάνουν κάθε τόσο φασαρία για το "μακεδονικό" στον Καναδά και στην Αυστραλία, θα έχουν μαζί τους και κανα δυό Καναδούς ή Αυστραλούς ίδιας καταγωγής βουλευτές τους ή άλλα σημαίνοντα πρόσωπα, ώστε με βιντεοκάμερες να καταγράψουν τα ζωώδη ένστικτα και την ελεεινή αντιμετώπιση που θα τους επιφυλάξουν οι ανεγκέφαλοι (και όχι απλά θερμοκέφαλοι) διοργανωτές των αντισυγκεντρώσεων διαμαρτυρίας τύπου "Χρυσά Αυγά" κλπ.

    Επειδή είναι κάπως στριμωγμένοι οι σκοπιανοί με τις τελευταίες εξελίξεις στο ΝΑΤΟ όπου δεν υπήρξε σημαντική αντίδραση Αμερικανών και ΕΟΚικών συνήθων υποστηριχτών τους, χρειάζονται οι άνθρωποι κάποια νέα στοιχεία για να παρουσιάσουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση τη χώρα μας ότι καταπατάει τα ανθρώπινα δικαιώματα, αρνείται ακόμα και σε απογόνους τρίτης γενεάς των ¨"αναχωρησάντων" να ανάψουν ένα καντήλι στα χωριά των πατεράδων τους κλπ κλπ.

    Είμαι βέβαιος ότι τα χουντικά κατάλοιπα στην Ελλάδα θα κάνουν ότι μπορούν για να βάλουν βούτυρο στο ψωμί των Σκοπιανών. Έτσι οι Σκοπιανοί όσο λίγοι και να είναι αυτοί που θα έρθουν, δεν θα δυσκολευτούν να παρουσιάσουν όσο πιο έντονα το επιχείρημα ότι "με την Ελλάδα δε μας χωρίζει το θέμα του ονόματος μόνο, αλλά οι αμέτρητες παραβάσεις του ελληνικού κράτους που θα επιβεβαιωθούν από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων".

    Από μία χώρα σαν την Ελλάδα όπου καθυστερημένοι άλλαξαν το συσχετισμό δυνάμεων στην Κύπρο στο διάστημα 1967-1974 ώστε οι Τουρκαλάδες να μη βρούν κατά την "..απόβασή" τους στην Κύπρο το 1974 ούτε ελληνική μεραρχία στο νησί ούτε τον Μακάριο, ούτε το Γρίβα ζωντανό, ούτε κανόνια στον Άγιο Ιλαρίωνα που είχε βάλει ο Γρίβας, ώστε να αποβιβαστούν με λίγες απώλειες, είμαι σίγουρος ότι σε μια αμελητέα ομάδα που θα διαδηλώσει στο χωριό κοντά στη Φλώρινα (που θάπρεπε να δείξουμε όση αδιαφορία δείχνουν οι Γάλλοι για τους Κορσικανούς, οι Ισπανοί για τους Βάσκους και τους Καταλανούς, οι Άγγλοι για τους Ιρλανδούς και τους Σκωτσέζους), όλα μπορώ να τα περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. me tin taktiki pou protinete oloi eseis oi dithen egkefaloi ( giati oi alloi einai dithen anegkefaloi kai vlakes) kalitera na kriftoume se ena kotetsi kai na kakarizoume. Afto omos den einai xaraktiristiko tou "Ellina".

    ola afta ta xronia tis adranias afisame ena matso Bardarotourkous na mas klepsoun to einai mas, onoma, istoria kai na mas ekseftelisoun se oli tin oikoumenoi. Exoun diabasoi oloi aftoi oi egkefaloi pou moirazoun koliva
    ti ginetai sto diadiktio, kseroun ti ginetai stis ekdoseis biblion, sta panepistimia kai stous diadromous tis politikis? Giname o laos tis fapas.
    Kanis den mas ypologizi.

    To apotelesma tis ypomonis kai tou dithen eimaste politismenoi kai aftoi einai giftoi kai astous, den exei apodosi tipota kirioi. Sxedon ola ta krati exoun anagnorisi Makedonia, Makedoniki glossa, ethnotita, aerodromia, strato, panepistimia kai outo katheksis. Aftp kanei tous Ellines Makedones paraxaraktes tou idiou tou eaftou tous.

    Oi "giftoi" exoun daimonious simvoulatores (Khazar Jews) patriotakia tous opos Soros, Allbright, Rothchilds kai doulevoun methodika edo kai para pola xronia na dialisoun tin Ellada, eno oi Ellines kai h Elliniki kivernisi koimounde.

    H politiki tis ypoxorisis apetixe kirioi.
    An den exete tipota thetiko na protinete vouloste to
    kai afiste tous Ellines na andidrasoun enstiktodos
    opos tous leei h kardia tous, o politismos tous kai h istoria tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Συμφωνώ μαζί σου. Αυτό που έγραψα προηγουμένως (που μάλλον σε εξόργισε) δεν είχε καθόλου την έννοια του να καθίσουμε στα αβγά μας και να μην κάνουμε τίποτα.

    Φυσικά και θα κάνουμε τις αντικρούσεις και στα νοθευμένα βιβλία της ιστορίας, και στα γραφόμενα στο διαδίκτυο, και θα ενημερώσουμε σωστά (και αξιώνοντας διόρθώσεις εκεί που πρέπει) στους κύκλους των ξένων πανεπιστημίων, ώστε να φανεί καθαρά σε όλους ότι οι Σκοπιανοί δημιούργησαν από το 1945 μέχρι σήμερα μία γενιά που ζεί στο ψέμμα και στη φαντασίωση για ένα λαό τους Μακεδόνες με τους οποίους δεν έχουν καμία (σχεδόν) σχέση.

    Η νάρκωσή μας δεν ... βοηθάει στα εθνικά θέματα. Άλλο αυτό και άλλο να ενθαρρύνουμε ψυχιατρικούς ασθενείς με ξυρισμένα κεφάλια και τατουάζ με αγκυλωτούς σταυρούς να πάνε να επιτεθούν με αλυσσίδες και καδρόνια σε μια φούχτα Καναδούς και Αυστραλούς (σκοπιανομακεδονικής ή άλλης αμφίβολης συνείδησης) που περιμένουν να εκμεταλλευτούν αυτό το γεγονός ώστε να αλλάξει τελείως και σε βάρος μας το κλίμα που δημιουργήθηκε πρόσφατα στο ΝΑΤΟ και Ευρωπαϊκή Ένωση (και το οποίο, μην ξεχνάμε, έχει ημερομηνία λήξης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. 17 Ιούλιος 2008 10:46 πμ

    Pou zeis file mou? Oi aggilotoi stavroi
    (o aggilotos stavros einai arxaio Elliniko simvolo an thelis na kseris) den einai aftoi pou epitithende, travmatizoun kai skotonoun, kaine biblia, simfonoun kai epidiokoun tin paraxorisi tou onomatos tis Makedonias, tin apokopi tis Makedonias, Thrakis, Borias Hpeirou kai Boreias Kyprou, kai propagandizoun enantion tou idiou tous tou topou.

    Oi aggilotoi stavri den einai aftoi pou droun se apoliti simfonia me ton diethni sionismo, ton kapitalismo tis neas taksis kai ta sxedia tous.
    Oi efialtes simera forane koukoula, forane maskes.
    Adika krivonte giati kseroume oloi poioi einai, pos ekfrazontai, pos andidroun, ti pisteuoun kai ti epidiokoun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ωραία τα τσιτάτα σου. Κατάφερες να βάλεις μέσα ΚΑΙ Εβραίους ΚΑΙ κακούς Αμερικανουύς ΚΑΙ αρχαιοπληξία. Μπραβο ρε. Ωραια η δημοσίευση του Greece-salonika. Μπράβο (πραγματικά) στα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. TA SXOLIA DEN STREFONTAI ENANTION LAON
    ALLA OMADON KAI KIVERNISEON

    DEN THELI KAI POLI MIALO GIA NA TO KATALAVEIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΡΕ ΣΕΙΣ ΕΔΩ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟ in.gr ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΚΑ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΛΟΓΟ.
    ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ;
    ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ;
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ;
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΕΙΑ;
    ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΕ;
    ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ;
    ΠΟΙΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΦΙΕΣΤΑ;
    ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΞΕΚΟΥΔΟΥΝΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΥΠΗΚΟΟΙ ΑΛΛΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΦΙΕΣΤΑ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ;
    ΚΙΑ ΕΓΩ Ο ΠΛΗΤΟΜΕΝΟΣ ΥΠΗΚΟΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΗΣΥΧΑ;
    ΜΗΠΩΣ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΛΛΑΞΕ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΕΙΔΗΣΗ;
    ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ 'Η ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ;
    ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. AMA DIABAZEIS TIS MALAKIES TOY IN.GR SWTHHKES.
    DEN PAIZEI KATI TETOIO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Και εγώ πάντως συμφωνώ.
    Για να αντιμετωπισθεί σωστά η κατάσταση χρείαζεται πάνω απο όλα ψυχραιμία, καθαρό μυαλό και μάτι.
    Και χαμηλή κατανάλωση πυρομαχικών.
    Όχι τίποτα άλλο, για την τιμή της γλίτσας του τσομπάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Bookmark and Share