Για τις επιθέσεις με γκαζάκια στη Θεσσαλονίκη. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Για τις επιθέσεις με γκαζάκια στη Θεσσαλονίκη.

Email από το κόμμα της
"Δημοκρατικής Αναγέννησης".

"Εμπρηστικός μηχανισμός εξερράγη στη είσοδο των γραφείων της Δημοκρατικής Αναγέννησης στη Θεσσαλονίκη στις 7:10 το απόγευμα της Δευτέρας 30 Μαρτίου.Την ώρα της έκρηξης ο Πρόεδρος του Κόμματος κ. Στέλιος Παπαθεμελής και οι συνεργάτες του βρίσκονταν και εργάζονταν μέσα στον χώρο των γραφείων.
Ο εμπρηστικός μηχανισμός ήταν μεγάλης ισχύος και κατέστρεψε την πόρτα ασφαλείας των (συνεχίζεται παρακάτω)..
γραφείων καθώς και τον περιβάλλοντα χώρο του κλιμακοστασίου,ενώ από την επίθεση, από καθαρή τύχη, δεν έπαθε τίποτε κανείς από τουςεργαζόμενους-συνεργάτες του κ. Παπαθεμελή.
Σε δήλωσή του στα ΜΜΕ ο Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης τόνισεσχετικά με τη νέα αυτή σε βάρος του, τρομοκρατική επίθεση:
"Είναι η δεύτερη φορά που επιχειρείται η τρομοκράτησή μου. Την πρώτη φοράέκαναν στάχτη το γραφείο μου στην Αθήνα και το ίδιο επιχείρησαν να κάνουν καιτώρα.
Προφανώς ο πολιτικός μου λόγος ενοχλούσε και συνεχίζει να ενοχλεί τα κέντραπου προσπαθούν να με τρομοκρατήσουν. Τους πληροφορώ ότι δεν πρόκειται ναυποκύψω και να αλλάξω τις πολιτικές μου θέσεις, τις οποίες με συνέπεια υπηρετώ33 τώρα χρόνια. Ωστόσο θα ήθελα να προσθέσω πως η τρομοκρατική αυτή πράξησε βάρος μου, αναδεικνύει για μια ακόμη φορά το οξύτατο πρόβλημα ασφάλειαςπου αντιμετωπίζει η χώρα".


Bookmark and Share