Επίδειξη θράσους από βουλευτή της Ροδόπης. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Επίδειξη θράσους από βουλευτή της Ροδόπης.

.
Ερώτηση στη Βουλή υπέβαλε ο μουσουλμάνος βουλευτής Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ Αχμέτ Χατζηοσμάν προς τον υπουργό Παιδείας Ευριπίδη Στυλιανίδη, μέσω της οποίας ζητά από τον υπουργό να απομακρύνει τη δασκάλα Χαρά Νικοπούλου από το μειονοτικό σχολείο του Μεγάλου Δερείου Έβρου σχολείο, καθώς, όπως αναφέρει: “Εδώ και δύο χρόνια η εν λόγω δασκάλα προκαλεί αναστάτωση στο Μεγάλο Δέρειο με μια σειρά προκλητικών ενεργειών και εμπρηστικών δηλώσεων, τρομοκρατώντας και εκβιάζοντας τους κατοίκους”. Για να τεκμηριώσει τα επιχειρήματά του ο κ. Χατζηοσμάν επιρρίπτει ευθύνες στο υπουργείο Παιδείας για την αποχή των μαθητών από το σχολείο...
Η αλήθεια είναι πως κατά καιρούς μουσουλμάνοι μειονοτικοί της Θράκης χρησιμοποίησαν διάφορους τρόπους, ακόμη και χειροδικία (φωτογ.), για να αναγκάσουν τη δασκάλα να φύγει.Παρά τις πιέσεις και την επιρροή που άσκησε το τουρκικό προξενείο, η Χαρά Νικοπούλου παρέμεινε στο πομακοχώρι του Έβρου, όπου μάλιστα έχει πολιτογραφηθεί δημότης. Αξιοσημείωτο είναι ότι με παρότρυνση στελεχών του προξενείου, γονείς των μαθητών υπεξαίρεσαν πέρυσι τη σφραγίδα του σχολείου και την κατέθεσαν στο προξενείο... Το υπουργείο Παιδείας δεν απομάκρυνε τη δασκάλα και οι γονείς, για να την αναγκάσουν να φύγει, απαγόρευσαν στα παιδιά τους να φοιτήσουν φέτος στο σχολείο. Το αποτέλεσμα είναι μια άνευ προηγουμένου αναστάτωση στη μικρή κοινωνία του Δερείου, με εκατέρωθεν κατηγορίες και στη μέση τους μαθητές που χάνουν τα μαθήματά τους.Αξίζει να σημειωθεί ότι η δασκάλα δεν έχει ενδώσει στις έως τώρα πιέσεις. Μένει να ξεπεράσει και το γεγονός ότι θα πρέπει να διδάσκει σε άδειο σχολείο..
.
*Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που οι μουσουλμάνοι βουλευτές της Θράκης προκαλούν με τις θέσεις τους,(δείτε εδώ) ενώ γνωστή σε όλους είναι πλεόν και η δράση του Τουρκικού προξενείου στην περιοχή.

23 σχόλια:

  1. ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΖΟΥΜΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ?
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ.


    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΝΝΟΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. perysi den htan pou tis eixane spasei to xeri?pali tipota den eixe ginei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Στυλιανίδης είναι από τη Θράκη και ξέρει πολύ καλά την κατάσταση.
    Ας λέει οτι θελει ο χατζηοσμάν.
    Όλα θα γυρισουν μπουμερανγκ.
    Δεν είμαστε ηλίθιοι οι Θρακιώτες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την περασμένη Τρίτη 12 Φεβρουαρίου, η Χαρά Νικοπούλου μίλησε για την εθνικής σημασίας περιπέτειά της στον Γιάννη Κουριαννίδη, κατά την διάρκεια της εκπομπής "Τοπικά - Μετωπικά" που διατηρεί στο κανάλι της Θεσσαλονίκης «TV - Θεσσαλονίκη». Το πλήρες κείμενο της απομαγνητοφωνημένης συνομιλίας τους έχει ως εξής:

    Κυρία Νικοπούλου, πώς είναι τώρα η κατάσταση στην περιοχή σας;

    Κατ' αρχήν σας ευχαριστώ για την φιλοξενία, όντως στην περιοχή πρέπει να πούμε ότι υπάρχουν δύσκολες συνθήκες. Δεν μπορούμε να καταδικάσουμε ένα ολόκληρο χωριό, κάποιοι μεμονωμένοι κύκλοι προσπαθούν να σαμποτάρουν το ελληνικό στοιχείο στην περιοχή, είτε αυτό προέρχεται από την πολιτεία, είτε μέσα από τα ελληνικά σχολεία. Μετά τα γεγονότα που είχαν συμβεί τον προηγούμενο Νοέμβριο, πίστευα ότι έχουμε ηρεμήσει, ότι έχουμε πάρει ο καθένας τον δρόμο του κι ότι οι άνθρωποι που είχαν κάποιες αντιρρήσεις, είχαν καταλάβει ότι δεν συντρέχει λόγος για να φύγω από το σχολείο. Την προηγούμενη εβδομάδα είχα ξεκινήσει χορωδία με τα παιδιά, γιατί στις 29 Φεβρουαρίου έχουμε κληθεί από έναν εκπαιδευτικό μορφωτικό σύλλογο αποφοίτων Αρσακείου, για να μας τιμήσουν για την χορωδία που έχουμε στο σχολείο και για το έργο που γίνεται. Και είχα προετοιμάσει τα παιδιά, είχα μοιράσει τραγούδια και ξεκινήσαμε την χορωδία. Δυστυχώς μου ερχόντουσαν από την αρχή της εβδομάδος μηνύματα να μην γίνει αυτή η εκδρομή, δεν θα στείλουμε τα παιδιά...

    Γιατί έγινε αυτό; Για λόγους ασφαλείας; Τι επικαλούνταν οι γονείς;

    Αυτά τα παιδιά δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ, όχι μόνο την πρωτεύουσα, αλλά ούτε και τις γειτονικές πόλεις. Είναι τακτική των γονέων να πηγαίνουν εκδρομές και διακοπές σε πόλεις της γείτονος χώρας και όχι σε δικές μας πόλεις. Καταλαβαίνετε ότι κάτι τέτοιο είναι ενδεικτικό της όλης στάσης μέσα στο χωριό. Τα παιδιά των ανθρώπων που υπέγραψαν για να φύγω από το σχολείο, δεν τα στέλνουν στην εκδρομή, ενώ οι γονείς των άλλων παιδιών, τα στέλνουνε. Εν πάση περιπτώσει, ξεκινήσαμε πρόβες. Την Πέμπτη το βράδυ ήμουν στο σχολείο, είχα κατά νου ότι μαζί με την χορωδία θα έπρεπε να μιλήσω και με την καθαρίστρια, γιατί το πρωί μου έκαναν παράπονα οι συναδέλφισσες για την καθαριότητα του σχολείου - το σχολείο είχε παραμείνει τέσσερις μέρες ακαθάριστο - ήταν σε άθλια κατάσταση, για να καταλάβετε οι συνάδελφοι έβαλαν τα παιδιά να καθαρίσουν, γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν μάθημα. Με ενημερώνουν λοιπόν το πρωί και τους λέω θα μιλήσω εγώ στην καθαρίστρια, θα την δω το απόγευμα, μετά την χορωδία.

    Πράγματι, πήγα στον χώρο του σχολείου, εκεί η καθαρίστρια ήλθε σε λογομαχία με τα παιδιά, που της είχαν ήδη κάνει κάποια παράπονα. Εγώ παρακάλεσα την καθαρίστρια να μην συνεχίσει αυτόν τον διάλογο, γιατί με τα παιδιά δεν πρέπει να τα βάζουμε, και της είπα: «Σε παρακαλώ να μην συνεχιστεί αυτή η κόντρα με τα παιδιά κι όσο μπορείς να καθαρίζεις περισσότερο, γιατί οι δάσκαλοι του πρωινού κύκλου έκαναν παράπονα». Εκείνη θεώρησε ότι εγώ είχα προηγούμενα μαζί της και ότι εγώ έχω κάποιον απώτερο σκοπό για την επίπληξη και δεν άκουσε τι της έλεγα. Μου μίλησε άσχημα, εν πάση περιπτώσει εγώ μπήκα στην τάξη και άρχισα να κάνω την πρόβα με την χορωδία.

    Σε λίγη ώρα βλέπω τον άντρα της καθαρίστριας να έρχεται μαινόμενος και στα τουρκικά ωρυόμενος προς το σχολείο και εκεί άρχισε να με σπρώχνει, να με απειλεί, να μου λέει ότι αύριο θα σου δείξω ποιος είναι ο Οσμάν, να μην ξαναμιλήσεις άσχημα στην γυναίκα μου. Προσπάθησα να τον καλοπιάσω, μου λέει δεν ακούω τίποτα, τα ‘χω τόσα πολλά μαζεμένα. Του λέω εγώ δεν έχω μαζί σας προηγούμενα. Κάθησα στην καρέκλα για να του δείξω ότι δεν είμαι επιθετική. Τον βάζω απέναντί μου να καθίσει. Αυτός δεν κάθησε και δυστυχώς πάνω στα νεύρα του με χτύπησε με την γροθιά του και δυστυχώς με χτύπησε πάνω στον καρπό. Και για εμένα όπως καταλαβαίνετε, το χέρι είναι το όπλο μου, είμαι δασκάλα. Ούτε ακορντεόν μπορούσα να παίξω, ούτε και στο μάθημα μπορώ να αντεπεξέλθω.

    Μάλιστα, έχετε πάθει κάποια ζημιά;

    Αυτή την στιγμή έχω κάποιες κακώσεις, οίδημα και είναι σε νάρθηκα το χέρι μου.

    Και αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα του 2008, στην ελληνική επικράτεια, επειδή μία δασκάλα θέλει να κάνει απλά την δουλειά της. Και έχει αυτή την αντιμετώπιση. Από ότι γνωρίζουμε κυρία Νικοπούλου, καταθέσατε μήνυση και ο κύριος αυτός κατεδικάσθη σε δέκα μήνες φυλάκιση; Ανησυχείτε για την ασφάλεια σας στο χωριό; Πώς τα βλέπετε τα πράγματα;

    Σας είπα και πριν ότι δεν μπορούμε να καταδικάσουμε ένα ολόκληρο χωριό. Σίγουρα τρομοκρατήθηκα από το περιστατικό. Αλλά χθες το απόγευμα δέχθηκα τόσους πολλούς συγχωριανούς στο σπίτι, που μου εξέφρασαν την συμπαράστασή τους και ότι είναι δίπλα μου και πλέον δεν φοβάμαι! Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, διότι βλέπουμε ότι αυτή η προσπάθεια των κύκλων του προξενείου να περάσουν στην περιοχή, δεν έχει κατ’ ανάγκη αποδέκτες όλους τους μουσουλμάνους. Ειδικά οι Αλεβίτες του χωριού ήλθαν στο σπίτι, μου συμπαραστάθηκαν, μου μίλησαν με τον καλό τους λόγο και μου έδωσαν θάρρος να συνεχίσω.

    Είπατε οι Αλεβίτες; Υπάρχουν Αλεβίτες στο Μέγα Δέρειο;

    Ακριβώς!

    Τα γεγονότα αυτά κυρία Νικοπούλου, νιώθετε να σας κάμπτουν το φρόνημα και την αποφασιστικότητά σας;

    Σαφέστατα όχι. Και θα σας πω ότι με αυτήν την παιδεία και με αυτήν την κουλτούρα είμαι μεγαλωμένη, έχω τον Ελληνισμό μέσα μου. Και δεν τίθεται θέμα ηρωισμού, αλλά αυτή είναι η δουλειά μου, αυτό είναι το πιστεύω μου. Είμαι Ελληνίδα δασκάλα και δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Και θα σας πω και κάτι ακόμη. Πιστεύω πως αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην μειονότητα, πρέπει να εξυγιανθεί από την ρίζα και όχι από τις άκρες των κλαδιών. Δηλαδή, από το να δίνουμε κάποια ποσόστωση για να περνούν τα παιδιά των μουσουλμάνων πιο εύκολα στο δημόσιο, γιατί η μητρική τους γλώσσα είναι η τουρκική και δεν γνωρίζουν τα ελληνικά, πρέπει για να εξυγιανθεί αυτό το πράγμα, να πάμε στην ρίζα, το σχολείο πρέπει να ενισχύσουμε, να κάνουμε δημόσια τα σχολεία της μειονότητας και να πάψουν πλέον να είναι δίγλωσσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ

    "Σε λίγη ώρα βλέπω τον άντρα της καθαρίστριας να έρχεται μαινόμενος και στα τουρκικά ωρυόμενος προς το σχολείο και εκεί άρχισε να με σπρώχνει, να με απειλεί, να μου λέει ότι αύριο θα σου δείξω ποιος είναι ο Οσμάν, να μην ξαναμιλήσεις άσχημα στην γυναίκα μου. Προσπάθησα να τον καλοπιάσω, μου λέει δεν ακούω τίποτα, τα ‘χω τόσα πολλά μαζεμένα. Του λέω εγώ δεν έχω μαζί σας προηγούμενα. Κάθησα στην καρέκλα για να του δείξω ότι δεν είμαι επιθετική. Τον βάζω απέναντί μου να καθίσει. Αυτός δεν κάθησε και δυστυχώς πάνω στα νεύρα του με χτύπησε με την γροθιά του και δυστυχώς με χτύπησε πάνω στον καρπό"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να δούμε, ο κατα τα άλλα λαλίστατος συνάδελφός του και σύντροφός του στο ΠΑΣΟΚ κ. Καρχιμάκης έχει να πει κάτι επ' αυτού; Για να μη μιλήσουμε για τον πρόεδρό του, ο οποίος ίσως κ να επικροτεί τα λεγόμενα του βουλευτή του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν όντως προκαλεί την τοπική κοινωνία τότε να εξεταστεί η απομάκρυνσή της.
    Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν προκαλούμε τις μειονοτικές κοινότητες τότε τα προβλήματα μεγενθύνονται και στο τέλος μας γυρίζει μπούμερανκ.

    Η συνθηματολογία, η οχλαγωγία και η παραπληροφόρηση κάνουν ζημιά σε αυτά τα πράματα. Το πρόβλημα με τη δασκάλα ήδη έφτασε στο κοινοβούλιο. Δεν πρέπει να πάει παραπάνω γιατί θα γίνει ζημιά.
    Λογικευτείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλε 2.20 μαλλον εσυ πρεπει να λογικευθεις.Και αν δεν ξερεις τι παιζεται καλυτερα κατσε δες τηλεοραση και ασε τα σχολια σε τετοιες περιπτωσεις.

    Διαβασε λιγο τον 1.45 και αν δεν καταλαβεις ψαξτο και αλλου.

    ΙNsider,Κομοτηνή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. tha eprepe na drepete pou einai vouleyths.
    asxeta me to an einai mousoulmanos h xristianos h voudisths klp.


    vouleyths na zhtaei apomakrynsh daskalas?????ayth einai h douleia toy?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. tha eprepe na drepete pou einai vouleyths.
    asxeta me to an einai mousoulmanos h xristianos h voudisths klp.


    vouleyths na zhtaei apomakrynsh daskalas?????ayth einai h douleia toy?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΥΤΗ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΤ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΣΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΝΑ ΑΠΕΛΑΘΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΑΣ ΑΠΕΛΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΟΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΡΟΥΝ (;) ΣΤΗΝ ΚΩΝ/ΛΗ Η ΑΛΛΟΥ. ΠΑΛΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ, ΑΣ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΔΑΦΗ.ΝΑ ΑΠΕΛΑΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ "ΒΟΥΛΕΥΤΗ"
    EFEN PRESS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "το σχολείο πρέπει να ενισχύσουμε, να κάνουμε δημόσια τα σχολεία της μειονότητας και να πάψουν πλέον να είναι δίγλωσσα"

    Όπως ξέρουμε η μουσουλμανική μειονότητα αποτελείται από Τούρκους, Πομάκους και Ρόμα...

    πως θα φαινόταν π.χ στους Έλληνες της Βόρειας Ηπείρου να ερχόταν μια Αλβανίδα δασκάλα στο χωριό τους και να τους έλεγε ότι δεν θα πρέπει να μαθαίνετε Ελληνικά, άλλα μόνο Αλβανικά, για να ενταχθούν καλύτερα στην Αλβανική κοινωνία;

    Όπως και να το κάνουμε αυτή η προσέγγιση της Χαράς είναι λάθος κατ'εμέ. Πρέπει να δώσει έμφαση στο μέρος και μόνο σε αυτό της εκπαιδευτικής της δραστηριότητας που την αφορά και να αφήσει τους άλλους στο δικό τους. Δεν μπορείς να αποκόψεις κάποιον από τις ρίζες του και αν το προσπαθήσεις θα έχεις επικίνδυνες καταστάσεις. Οι τουρκογενείς μουσουλμάνοι σαφώς και νιώθουν ότι θίγονται, όταν λέει πως δεν πρέπει τα παιδιά τους να μαθαίνουν Τουρκικά.

    Σαφώς και το Τουρκικό προξενείο έχει συμφέροντα και κάνει ότι κάνει. Το θέμα είναι τι κάνει η Ελληνική κυβέρνηση και τι κίνητρα δίνει στους ανθρώπους εκεί να αγκαλιάσουν τα Ελληνικά. Ακόμα πιο σοβαρό είναι το τι κάνει η κυβέρνηση για τους Πομάκους τους οποίους τους αναγκάζει να μαθαίνουν Τουρκικά παρά την θέληση τους!

    Παρακάτω σε ρεπορτάζ του ΑΝΤ1 μιλάει (μετά το 0:55) και λέει ότι πρέπει να μαθαίνουν τα παιδιά μόνο Ελληνικά http://www.youtube.com/watch?v=dNBJQxLXRi8 αυτή είναι η λάθος προσέγγιση της που σας έλεγα. Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό και νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε πως θα ένιωθε ένας Έλληνας μειονοτικός αν έλεγε το ίδιο μια αντίστοιχη δασκάλα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αλλο πομακος αλλο τουρκος...δεν ειναι το ιδιο...ουτε και η γλωσσα τους ειναι ιδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το να καταργηθούνε τα δίγλωσσα σχολεία είναι καθαρή παραβίαση της συνθήκης της Λωζάννης και μπορεί να θέσει σε γενικότερη αναδιαπραγμάτευση τα ζητήματα του Αιγαίου και εν γένει όλο το πλαίσιο των Ελληνοτουρκικών σχέσεων.

    Για να καταλάβετε ποιές μπορεί να είναι οι συνέπειες της παραβίασης μιας συνθήκης με την Τουρκία θα σας καλέσω να θυμηθείτε τι πάθαμε το 1964 και το 1974 όταν παραβιάσαμε τη συμφωνία της Ζυρίχης για την Κύπρο.

    Καλή η σηνθηματολογία και η οχλαγωγία στα μπλογκς, αλλά οι υποχρεώσεις του κράτους είναι υποχρεώσεις.

    Προσοχή λοιπόν γιατί κάτι τέτοια μπορεί να προκαλέσουνε και κανένα πόλεμο και απώλεια εδαφών.
    Οι καιροί είναι περίεργοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ 3,47

    Φίλε μιλάς πολύ σωστά!

    Επιτέλους μια ψύχραιμη άποψη.

    Εντάξει, η Χαρά είναι σίγουρα σε δύσκολη θέση αλλά αυτό που λέει είναι απαράδεκτο. Ο Ελληνισμός δεν επιβάλλεται σε κανέναν με το ζόρι, με το να του κόψεις τη μητρική του γλώσσα. Κάθε εθνοτική ομάδα πρέπει να είναι σεβαστή. Δουλειά της χώρας είναι να τους προσέχει όλους σαν πολίτες της, αλλά και να αποκόψει πλέον πομάκους και ρομά από την ομπρέλα του Τουρκικού προξενείου. Αλλα δυστυχώς ο χωρισμός των πληθυσμών έγινε με το δόγμα "πας χριστιανός, Έλληνας και πας μουσουλμάνος Τούρκος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρίσκουνε και κάνουνε. Σου λέει, ολόκληρο Αιγαίο τους φάγαμε, η Ροδόπη θα γλυτώσει; Έτσι είναι όταν η Ελλάδα έχει οχυρωθεί μεταξύ Βορείων προαστίων και Κολωνακίου και χέζεται επάνω της όταν πρέπει να βγει προς τα έξω... απλά δεν βγαίνει. Τα έχει αφήσει πο,α στην τύχη τους. Το λεκανοπέδιο να είναι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 4:45 γιατί να γίνει πόλεμος άμα καταργηθούνε τα δίγλωσσα σχολεία; Από την άλλη πλευρά δεν θα υπάρξουν προδότες που θα πουν "Μα τι θέλετε να κάνουμε; Πόλεμο;" Μόνο εδώ ε΄χει τέτοιους; Και ποιοι θα χάσουν εδάφη αν γίνει; Το έχεις δέσει κόμπο ότι θα χάσουμε οπωσδήποτε εμείς; Ε,ρε τι γλυκειά που είναι η κινδυνολογία ιδίως όταν πληρώνεται σε γρόσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μακάρι όλες οι δασκάλες να της έμοιαζαν.

    Άξια, να είναι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. T.G.
    Και μιας και η κουβέντα για δίγλωσσα σχολεία.
    Για πέστε μας ρε φιλαράκια πως τα εννοείται τα δίγλωσσα σχολεία?
    Δώστε μας και ένα παράδειγμα – που υπάρχουν τέτοια σχολεία? Και πως λειτουργούν?
    Στην Τουρκία? Στα Σκόπια? Στην Αλβανία? Στην Μ Βρετανία? Στην USA?
    Στην Γερμανία?
    Και μην αναφερθείτε σε αερολογίες, τις βαρέθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εμείς που είμαστε δάσκαλοι, μήπως θα έπρεπε να κάνουμε καμιά απεργία για να στηρίξουμε τη συνάδελφο που δέχεται συνεχείς επιθέσεις.
    Αν δεν ήταν μειονοτικοί οι γονείς και ο βουλευτής που ζήτησε την απομάκρυνσή της και ήταν άλλοι έλληνες πολίτες και οποιοσδήποτε άλλο βουλευτής θα τον είχαμε "σκίσει" και θα τον είχαμε βγάλει στα κανάλια ή όχι;
    Υπάρχει κάποιος που θα στηρίξει την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών στα μειονοτικά ή όχι;
    Παλαιότερα ο γνωστός Σαδίκ πλάκωνε στο ξύλο τους εκπαιδευτικούς που πήγαιναν να πάρουν τα βιβλία που έστελνε το Υπουργείο και κανείς δεν κουνήθηκε.

    Βαρεθήκαμε πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να και κάτι για το οποίο ΑΞΙΖΕΙ να κάνετε απεργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Bookmark and Share