Η επέκταση(!) ενός (ανύπαρκτου) Μετρό.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Η επέκταση(!) ενός (ανύπαρκτου) Μετρό..

 -Θεσσαλονίκη-
 Στις αρχές του 2013 -λέει- δημοπρατείται η μελέτη για επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς τη Σταυρούπολη! Από που θα βρεθούν τα κονδύλια; Μα από το επόμενο ΕΣΠΑ. 
Φαίνεται πως ορισμένοι πιστεύουν ότι οι κοινοτικοί που βλέπουν πόσο «καλά» πάει το μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο θυμίζουμε ότι έπρεπε φέτος να παραδίδεται, αλλά βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο κατασκευής, θα μας προσφέρουν απλόχερα μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ…


 Απίστευτο και όμως… ελληνικό: Σχεδόν κάθε εβδομάδα εξαγγέλλονται οι επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης και ας παραμένει στον αέρα ολόκληρο το έργο, εν μέσω.. αντιδράσεων από τους εργαζόμενους, επιστολών στον πρωθυπουργό από τοπικούς παράγοντες και απανωτών συσκέψεων από κυβερνητικά στελέχη που πολιτεύονται στη συμπρωτεύουσα.

Μόλις την περασμένη Πέμπτη μάθαμε πως στις αρχές του 2013 δημοπρατείται η μελέτη για επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς τη Σταυρούπολη! Από που θα βρεθούν τα κονδύλια; Μα από το επόμενο ΕΣΠΑ. Φαίνεται πως ορισμένοι πιστεύουν ότι οι κοινοτικοί που βλέπουν πόσο «καλά» πάει το μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο θυμίζουμε ότι έπρεπε φέτος να παραδίδεται, αλλά βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο κατασκευής, θα μας προσφέρουν απλόχερα μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ…

Να θυμίσουμε ότι τα μεγαλεπίβολα σχέδια γίνονται τη στιγμή που, όπως όλα δείχνουν τα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ θα είναι περίπου 40% λιγότερα σε σχέση με τα 20 δισ. ευρώ που λαμβάνουμε από το τρέχον πρόγραμμα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν, πάντως, πως μετά από δύο μήνες μαγειρέματος αναζητούνται «οδυνηρές» λύσεις προκειμένου να υπάρξει ουσιαστική επανεκκίνηση του βαλτωμένου έργου.

Στο επίκεντρο βρίσκεται η ΑΕΓΕΚ. Είναι πιθανότερο πως πρώτα θα τετραγωνιστεί ο κύκλος και στη συνέχεια θα ορθοποδήσει η ΑΕΓΕΚ η οποία ηγείται της κοινοπραξίας κατασκευής του μετρό, λένε στην συμπρωτεύουσα. Ούτε οι ενέσεις ρευστότητας που επιχειρεί το Δημόσιο, ούτε οι πληρωμές εργαζομένων απευθείας από την Αττικό Μετρό δείχνουν να μπορούν να αναστήσουν την πάλαι ποτέ κραταιά κατασκευαστική./Χαμαιλεων.
Bookmark and Share