Ξυνίδης: "Ναι, είμαι κηπουρός του Παπανδρέου!" - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Ξυνίδης: "Ναι, είμαι κηπουρός του Παπανδρέου!"





Την ώρα που η κοινωνία βρίσκεται στα όριά της, οι βουλευτές -όπως φαίνεται- ασχολούνται με αδιάφορα θέματα, επιδιδόμενοι σε μία μάχη ανακοινώσεων και εντυπώσεων.



Μετά το άρθρο του «περί παθών», ο Σωκράτης Ξυνίδης επανήλθε με ένα.. κείμενο-απάντηση στα όσα γράφτηκαν για τον ίδιο και την άποψή του για το ΠΑΣΟΚ…

Απαντώντας με άκρως ειρωνική διάθεση σε όσους τον χαρακτήρισαν «κηπουρό του Παπανδρέου» αναφέρει:

«Κάποιοι «καθωσπρέπει κύριοι» του δημοσιογραφικού κόσμου, που το παίζουν και bloggers, σκύλιασαν σήμερα με την προχθεσινή μου ανάρτηση.
Ναι, λοιπόν, ΕΙΜΑΙ «ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ». Σας επισυνάπτω και την απόδειξη από το αμπέλι του σπιτιού μου», έγραψε την Παρασκευή στο προσωπικό του blog.






.
Bookmark and Share