Το εργοτάξιο της κοινοπραξίας "Θερμαϊκή Οδός Α.Ε.", που ανέλαβε την κατασκευή της υποθαλάσσιας, βρίσκεται στα δυτικά της κεντρικής εισόδου του λιμένα, μετά το υπαίθριο πάρκιγκ και την αποθήκη 15. Μέχρι τώρα οργανώθηκαν σε κοντέινερ τα πρώτα γραφεία του αναδόχου, συγκροτήθηκαν οι ομάδες μελετών και άρχισαν οι γεωτεχνικοί έλεγχοι.
Η περίοδος προετοιμασίας θα είναι μεγάλη και από το νέο έτος αρχίζουν οι βασικές εργασίες.Οι περισσότερες εργασίες το πρώτο διάστημα θα γίνουν μέσα στο λιμάνι και έτσι δεν θα επηρεαστεί η πόλη.
Η περίοδος προετοιμασίας θα είναι μεγάλη και από το νέο έτος αρχίζουν οι βασικές εργασίες.Οι περισσότερες εργασίες το πρώτο διάστημα θα γίνουν μέσα στο λιμάνι και έτσι δεν θα επηρεαστεί η πόλη.
Η αρτηρία διαμπερούς κυκλοφορίας θα συνδέει τη δυτική είσοδο Θεσσαλονίκης (από το ύψος της οδού Κωλλέτη) με την παραλιακή λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι την Πέτρου Συνδίκα. Το βασικό τμήμα της έχει μήκος 3.780 μέτρα, το μήκος της υποθαλάσσιας αρτηρίας είναι 1.240 μέτρα, το μήκος των υπόγειων χερσαίων σηράγγων εκατέρωθεν του υποθαλάσσιου τμήματος 2.140 μέτρα και το συνολικό μήκος των ανοικτών ραμπών στα άκρα 400 μέτρα. Στο βασικό τμήμα προστίθενται επιφανειακά 1.000 μέτρα στα δυτικά (στη δυτική είσοδο) και 1.300 μέτρα στα ανατολικά (λεωφόρος Μ. Αλεξάνδρου).