Σκληρές κόντρες πολυεθνικών στη Θεσσαλονίκη. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

Σκληρές κόντρες πολυεθνικών στη Θεσσαλονίκη.

Σε πεδίο μάχης για τους δυνατούς παίκτες των πολυεθνικών της ένδυσης εξελίσσεται η Θεσσαλονίκη και κυρίως η οδός Τσιμισκή, στην οποία ο όμιλος Inditex, μητρική της δημοφιλούς Zara,διαθέτει παρουσία με 9 (!!) καταστήματα (4 Zara,1 Pull and Bear, 2 Massimo Dutti και 1 Bershka), ωστόσο όμως δεν έχει αναπτύξει όλο το "χαρτοφυλάκιο" brand names που διαθέτει παγκοσμίως (Stradivarius, Οysho και Zara Home). Για το λόγο αυτό δεν σταματά να αναζητά μεγάλα καταστήματα προς μίσθωση στην οδό Τσιμισκή..
δική τους θέση, με ένα μεγάλο κατάστημα αρκετών εκατοντάδων τ.μ., αναζητούν αυτή τη στιγμή(επίσης στην Τσιμισκή) η έτερη ισπανική αλυσίδα Sfera και η γαλλική Promod.
Την ίδια ώρα η σουηδικών συμφερόντων πολυεθνική αλυσίδα Hennes & Mauritz (Η&Μ), παρά την αναζήτηση μηνών για κατάστημα τουλάχιστον 1.000 τ.μ. στην Τσιμισκή, φαίνεται να στρέφεται στην οδό Αγίας Σοφίας. Η γνωστή αλυσίδα σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στη Θεσσαλονίκη, εντός του 2008, ενώ εκτιμάται ότι θα φέρει σημαντικές ανακατατάξεις. Ο όμιλος Η&Μ θεωρείται ο μεγάλος αντίπαλος της ισπανικής εταιρείας Inditex, καθώς αναπτύσσεται με πανομοιότυπο τρόπο, ελέγχοντας τον σχεδιασμό, την παραγωγή και την εμπορία των ειδών ένδυσης της φίρμας του.

Η οδός Τσιμισκή πάντως ανταγωνίζεται επάξια τα μεγάλα εμπορικά κέντρα. Ενδεικτικό της κινητικότητας είναι το γεγονός ότι η τιμή πώλησης του τ.μ. στο κέντρο της Τσιμισκή φτάνει έως τα 45.000 ευρώ(!)... Είναι χαρακτηριστικό πάντως πως ελάχιστοι ιδιοκτήτες καταστημάτων προβαίνουν σε πωλήσεις των ακινήτων τους. Την τελευταία πενταετία, όπως επισημαίνουν κύκλοι της κτηματαγοράς δεν πωλήθηκαν περισσότερα από 5 καταστήματα, ενώ η πώλησή τους έγινε υπό άκρα μυστικότητα..
Bookmark and Share