Οδηγοί που χρειάζονται 20 έως και 45 λεπτά αναζήτησης για μια θέση ελεγχόμενης σταθμευσης, Ι.Χ. που μεταξύ 7.30- 9 π.μ. αδυνατούν να ξεπεράσουν την ταχύτητα του πεζού, πεζοδρόμια, νησίδες, θέσεις φορτοεκφόρτωσης, θέσεις και ράμπες για άτομα με ειδικές ανάγκες που καλύπτονται ανερυθρίαστα από ασυνείδητους, καυγάδες μεταξύ οδηγών, 200 σημεία διαφόρων δρόμων όπου η κίνηση των αστικών του ΟΑΣΘ είναι προβληματική αφαιρώντας το κέρδος χρόνου των λεωφορειολωρίδων, και «μπιλετάκια » 1.000 κλήσεων την ημέρα από τη Δημοτική Αστυνομία μόνο στο λεγόμενο ιστορικό κέντρο της πόλης (Αγγελάκη-Εγνατία-Δωδεκανήσου) συνθέτουν τον καθημερινό εφιάλτη που λέγεται κυκλοφοριακό στην πόλη
Στη Θεσσαλονίκη αντιστοιχούν 400 αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους (70 νέα προστίθενται κάθε μέρα) και το 76,8% των κατοίκων θεωρεί το άναρχο πάρκινγκ ως τη σημαντικότερη αστική όχληση της καθημερινότητάς του. Κι όλα αυτά πριν από την έλευση των έργων του μετρό, οι εργασίες για το οποίο στην Εγνατία Οδό έχουν εκτοξεύσει τη δυσφορία και την ταλαιπωρία των πολιτών στα ύψη. Πέρα από τις άλλες συνέπειες στους ρυθμούς της καθημερινότητας, οι εκπρόσωποι του εμπορικού κόσμου βλέπουν ένα ισχυρό χτύπημα στην αγορά από την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί.
Δεν είναι τυχαίο που το 77% των κατοίκων της συμπρωτεύουσας θεωρούν το κυκλοφοριακό το μεγαλύτερο πρόβλημα της ζωής στην πόλη!