Η"λογική του παραλόγου"για να βρεθεί λύση στην πρόσφατη απεργία ιδιοκτητών βυτιοφόρων.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Η"λογική του παραλόγου"για να βρεθεί λύση στην πρόσφατη απεργία ιδιοκτητών βυτιοφόρων..

Email από Σ. Κ.,Οικονομολόγο.

"Καύσιμα...
Είμαστε πράγματι για γέλια ή μήπως πρόκειται για ανταποδοτικά οφέλη (site payments) της κυβέρνησης έναντι του σοκ που κατάφερε προ ημερών ο συμπαθής κλάδος των ιδιοκτητών βυτιοφόρων στην κοινωνία; Άκουσα, ότι για να βρεθεί λύση με τα βυτιοφόρα, η κυβέρνηση υποχώρησε στο εξής αίτημα: Αν βρεθεί βυτιοφόρο που μεταφέρει ως και 8% λιγότερο όγκο καυσίμων από αυτόν που αναφέρεται στο τιμολόγιο, θα θεωρείται νόμιμο, καθώς μια τέτοια απώλεια μπορεί κάλλιστα να δικαιολογείται από τη ...διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ διαφορετικών περιοχών! Η είδηση μου έκανε μεγάλη εντύπωση γι αυτό κι έψαξα το θέμα. Προσέξτε λοιπόν πόσο γελοίοι γινόμαστε όταν το θέλουμε!Ή αλλοιώς πόσο ύποπτη μυρίζει ότι είναι η υπόθεση! Η κυβέρνηση της Αυστραλίας αντιμετώπιζε το ίδιο πρόβλημα. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για μια τεράστια χώρα, με μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας από άκρη σε άκρη της επικράτειάς της. Το αρμόδιο υπουργείο πλήρωσε 2.000.000 δολάρια για μια μελέτη που εκτός από το ότι έδωσε λύσεις για το πρόβλημα, κατέδειξε το εξής: Ένα φορτίο βενζίνης μπορεί να απολέσει το 1% του όγκου του ανά 6 βαθμούς Κελσίου αύξησης της θερμοκρασίας. Ξανά στα δικά μας τώρα !
Για να υπάρξει η εν λόγω απώλεια όγκου κατά 8%, θα πρέπει να φύγει ένα βυτίο από την Ελευσίνα στους 0 βαθμούς Κελσίου και να φτάσει στη Χαλκίδα με 48 βαθμούς Κελσίου...Γίνεται αυτό; Στη χώρα των ...μεταρρυθμίσεων όλα γίνονται!!! Πρόκειται μάλλον για δωράκι στο ...συμπαθή εργασιακό κλάδο, σε ανταπόδοση της στήριξης που παρείχε στην κυβέρνηση με την απεργία του.Μια απεργία που σόκαρε ολόκληρη την Ελλάδα, αφού ούτε προαναγγέλθηκε, ούτε την περίμενε σχεδόν κανένας - εκτός από τους σχεδιαστές της - αποπροσανατολίζοντας τουλάχιστον για το συγκεκριμένο διάστημα την κοινή γνώμη από τα οδυνηρά προβλήματα εκείνης της περιόδου, όπως η πώληση του ΟΤΕ, το σκάνδαλο της SIEMENS, η ακρίβεια στην αγορά, η αναταραχή στην Ανώτατη εκπαίδευση, τα κατορθώματα από τους γνωστούς ...λεβέντες Κεφαλογιάννηδες και Μαρκογιαννάκηδες, η υπόθεση των Σκοπίων... κ.ά.
Αλλά είπαμε, όπως ο Milton Friedman δίδασκε πριν από 50 χρόνια και περισσότερο στη μεγάλη Σχολή του Σικάγο των Νεοφιλελεύθερων δογμάτων και σήμερα η Naomi Klein μας το βροντοφωνάζει με το "THE SHOCK DOCTRINE" μήπως και κάποτε αφυπνισθούμε..."Οι μεγάλες αλλαγές υλοποιούνται εύκολα, αφού προηγηθεί πάντα είτε ένα τυχαίο είτε ακόμη και ένα σχεδιασμένο ΣΟΚ.."

4 σχόλια:

  1. ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ?
    Ενδιαφέρον Μήνυμα που μόλις μου ήρθε και σας το παραθέτω.Διαβάστε το, σκεφτείτε το, και προωθήστε το..



    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!!!!!! Από την ομάδα του Beppe Grillo ξεκινάει μία καινούρια πρωτοβουλία..(η προηγούμενη ήταν για το κόστος των επαναφορτιζόμενων τηλεφωνικών καρτών...με καταπληκτικά αποτελέσματα !!!!!!!!!!) η δοκιμή δεν κοστίζει τίποτα...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ? Και στην περίπτωση που δεν έχεις αυτοκίνητο, σε παρακαλούμε να προωθήσεις το μήνυμα σε φίλους σου. Βενζίνη στη μισή τιμή? Ας κάνουμε κάτι. Μάθαμε για μία κοινή ενέργεια που μπορούμε να ασκήσουμε πίεση στις μεγάλες εταιρείες πετρελαίου. Ακούμε τον τελευταίο καιρό ότι η βενζίνη θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο και θα φτάσει έως 1,50 ευρώ το λίτρο. ΜΑΖΙ μπορούμε να μειώσουμε την τιμή κινούμενοι μαζί με εξυπνάδα και αλληλεγγύη. Μα πως? Το σύνθημα είναι: «Χτυπήστε το πορτοφόλι των εταιρειών βενζίνης και αφήστε τους μόνους τους». Σκεφτήκαμε να ορίσουμε μία συγκεκριμένη μέρα που δεν θα αγοράζαμε βενζίνη, πράγμα που έκανε τις εταιρείες να γελάσουν, γιατί ξέρουν πολύ καλά ότι τα ρεζερβουάρ θα ήταν γεμάτα από την προηγούμενη ημέρα. Η επόμενη σκέψη δεν νομίζω να τους κάνει να γελάσουν τόσο..! Οι ιδιοκτήτες πετρελαιοπηγών και ο OPEC μας έκανε να πιστέψουμε ότι η τιμή του 0,95 και 1 ευρώ για κάθε λίτρο είναι μία καλή τιμή, μα εμείς θα τους πείσουμε ότι υπάρχουν και τιμές πιο λογικές. Οι καταναλωτές μπορούνε να επηρεάσουν σημαντικά τις πολιτικές των εταιρειών: Πρέπει απλώς να χρησιμοποιήσουμε την δύναμη που έχουμε. Η πρόταση είναι να μην καταναλώσουμε βενζίνη από τις δύο μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου την SHELL και την ESSO μέχρι το τέλος του χρόνου, που ούτως ή άλλως είναι μία εταιρεία. Εάν δεν πουλήσουν καθόλου βενζίνη (ή πουλήσουν πολύ λιγότερη) θα αναγκαστούν να μειώσουν τις τιμές. Και όταν αυτές οι δύο εταιρείες μειώσουν τις τιμές οι υπόλοιπες θα προσαρμοστούν. Για να τα καταφέρουμε πρέπει να είμαστε εκατομμύρια οι ΟΧΙ πελάτες της SHELL και της ESSO σε όλο τον κόσμο. Αυτό το μήνυμα προέρχεται από την Γα λλία και στάλθηκε από περίπου τριάντα άτομα, αν αυτοί το προωθήσουν σε δέκα φίλους αμέσως γίνονται τριακόσια και αν αυτοί κάνουν το ίδιο θα γίνουν τρεις χιλιάδες, κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H βυτιοφορείς αυτοί βγάζουν 8 με 10.000 ευρω το μηνα.ειναι 700 ατομα και εχουν στα χερια τους τις 2000 αδειες βυτιων πανελλαδικα.μ αυτες κανουν κουμαντο στην αγορα.γι αυτο και ο τσαμπουκας τους.μεγαλη βλακεια της κυβερνησης που υποχωρησε μπροστα σε τετοια προκλητικα αιτηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H βυτιοφορείς αυτοί βγάζουν 8 με 10.000 ευρω το μηνα.ειναι 700 ατομα και εχουν στα χερια τους τις 2000 αδειες βυτιων πανελλαδικα.μ αυτες κανουν κουμαντο στην αγορα.γι αυτο και ο τσαμπουκας τους.μεγαλη βλακεια της κυβερνησης που υποχωρησε μπροστα σε τετοια προκλητικα αιτηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΙΓΑ ΜΗ ΒΓΑΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Bookmark and Share