Οι τακτικές ακυρώσεις πτήσεων δεν ταλαιπωρούν μόνο το επιβατικό κοινό, αλλά οδήγησαν και στην απώλεια του δικαιώματος πτήσεων προς το Μόναχο και τη Φραγκφούρτη!
Οι συνέπειες της ανεπάρκειας της Ολυμπιακής να καλύψει τα δρομολόγια δεν είναι μόνο για τους επιβάτες και τα ταξιδιωτικά γραφεία οδυνηρές, αλλά και για την ίδια την εταιρεία, η οποία με την ακύρωση δρομολογημένων πτήσεων υποβαθμίζεται.
Έτσι έχασε το δικαίωμα χρονοθυρίδας - προσγείωσης, το αποκαλούμενο σλοτ, στο αεροδρόμιο του Μονάχου και μόλις έχασε και στη Φραγκφούρτη, το σλοτ για τη βραδινή πτήση από την Αθήνα!
Ο εντεταλμένος για τα αεροπορικά δρομολόγια του γερμανικού υπουργείου Μεταφορών, Κλάους Ούλριχ επιβεβαίωσε στην Ντόιτσε Βέλε ότι όντως η Ολυμπιακή έχασε το σλοτ της βραδινής πτήσης υπενθυμίζοντας μάλιστα τη διεθνώς ισχύουσα αρχή του «use or lose it», δηλαδή "το χρησιμοποιείς ή το χάνεις":«Είναι τραγικό για την Ολυμπιακή και για τη συγκεκριμένη πτήση.
Διαπιστώσαμε ότι για τη θερινή σεζόν 2008 ακυρώθηκε ήδη το 25% των τακτικών πτήσεων. Αυτό σημαίνει ότι η Ολυμπιακή δεν πρόκειται να καλύψει το 80% των πτήσεων που είναι αναγκαίο για να διατηρήσει μια εταιρεία το σλοτ.
Επομένως χάνει από τη θερινή σαιζόν 2009 το δικαίωμα γι’ αυτή την συγκεκριμένη πτήση. Δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά.»
Ιδιαίτερα δυσάρεστη ήταν η έκπληξη για τους επιβάτες της πτήσης 166 της Ολυμπιακής για Αθήνα μέσω Θεσσαλονίκης το πρωί της Τρίτης στο αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης.
Στο γκισέ της εταιρείας οι υπάλληλοι τους ενημέρωναν ότι η πτήση ακυρώθηκε,"λόγω..βλάβης του αεροσκάφους"!
Το προσωπικό της Ολυμπιακής προσπαθούσε στη διάρκεια της ημέρας να βρει για σχεδόν 100 άτομα θέσεις σε αεροπλάνα άλλων αεροπορικών εταιρειών.
Κανονικά θα μπορούσε να τακτοποιήσει αρκετούς από τους επιβάτες μεταφέροντας τους στην καθημερινή, νυχτερινή πτήση 170 για Αθήνα.
Όμως εδώ και εβδομάδες η Ολυμπιακή δεν την καλύπτει.
Οπότε μόνιμο μέλημα των υπαλλήλων της Ολυμπιακής είναι να προσπαθούν να βρουν για τους πελάτες τους πτήσεις σε άλλες εταιρείες!
Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν όμως και τα ελληνικά γραφεία ταξιδίων.
Το τραγελαφικό στην όλη υπόθεση είναι, ότι ως και τον Μάιο ακόμα είχαν πουληθεί χιλιάδες εισιτήρια για τη νυχτερινή πτήση, ενώ η διεύθυνση της εταιρείας γνώριζε ότι τα 37 αεροπλάνα δεν επαρκούν για να καλύψουν τα προγραμματισμένα δρομολόγια.
Έτσι ένα δρομολόγιο που είχε η Ολυμπιακή εδώ και δεκαετίες χάθηκε άδοξα και μαζί του και ένα τόσο περιζήτητο θερινό σλοτ..
Η απώλεια θα είναι κατά πάσα πιθανότητα οριστική, διότι το 99% των σλοτ στο κορεσμένο αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης είναι καλυμμένο.
Οι αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση μπαίνουν με σειρά προτεραιότητας. Επομένως σε περίπτωση που η Ολυμπιακή θελήσει να αποκτήσει πάλι σλοτ θα πρέπει να μπει σε μακροχρόνια λίστα αναμονής...
Οι συνέπειες της ανεπάρκειας της Ολυμπιακής να καλύψει τα δρομολόγια δεν είναι μόνο για τους επιβάτες και τα ταξιδιωτικά γραφεία οδυνηρές, αλλά και για την ίδια την εταιρεία, η οποία με την ακύρωση δρομολογημένων πτήσεων υποβαθμίζεται.
Έτσι έχασε το δικαίωμα χρονοθυρίδας - προσγείωσης, το αποκαλούμενο σλοτ, στο αεροδρόμιο του Μονάχου και μόλις έχασε και στη Φραγκφούρτη, το σλοτ για τη βραδινή πτήση από την Αθήνα!
Ο εντεταλμένος για τα αεροπορικά δρομολόγια του γερμανικού υπουργείου Μεταφορών, Κλάους Ούλριχ επιβεβαίωσε στην Ντόιτσε Βέλε ότι όντως η Ολυμπιακή έχασε το σλοτ της βραδινής πτήσης υπενθυμίζοντας μάλιστα τη διεθνώς ισχύουσα αρχή του «use or lose it», δηλαδή "το χρησιμοποιείς ή το χάνεις":«Είναι τραγικό για την Ολυμπιακή και για τη συγκεκριμένη πτήση.
Διαπιστώσαμε ότι για τη θερινή σεζόν 2008 ακυρώθηκε ήδη το 25% των τακτικών πτήσεων. Αυτό σημαίνει ότι η Ολυμπιακή δεν πρόκειται να καλύψει το 80% των πτήσεων που είναι αναγκαίο για να διατηρήσει μια εταιρεία το σλοτ.
Επομένως χάνει από τη θερινή σαιζόν 2009 το δικαίωμα γι’ αυτή την συγκεκριμένη πτήση. Δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά.»
Ιδιαίτερα δυσάρεστη ήταν η έκπληξη για τους επιβάτες της πτήσης 166 της Ολυμπιακής για Αθήνα μέσω Θεσσαλονίκης το πρωί της Τρίτης στο αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης.
Στο γκισέ της εταιρείας οι υπάλληλοι τους ενημέρωναν ότι η πτήση ακυρώθηκε,"λόγω..βλάβης του αεροσκάφους"!
Το προσωπικό της Ολυμπιακής προσπαθούσε στη διάρκεια της ημέρας να βρει για σχεδόν 100 άτομα θέσεις σε αεροπλάνα άλλων αεροπορικών εταιρειών.
Κανονικά θα μπορούσε να τακτοποιήσει αρκετούς από τους επιβάτες μεταφέροντας τους στην καθημερινή, νυχτερινή πτήση 170 για Αθήνα.
Όμως εδώ και εβδομάδες η Ολυμπιακή δεν την καλύπτει.
Οπότε μόνιμο μέλημα των υπαλλήλων της Ολυμπιακής είναι να προσπαθούν να βρουν για τους πελάτες τους πτήσεις σε άλλες εταιρείες!
Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν όμως και τα ελληνικά γραφεία ταξιδίων.
Το τραγελαφικό στην όλη υπόθεση είναι, ότι ως και τον Μάιο ακόμα είχαν πουληθεί χιλιάδες εισιτήρια για τη νυχτερινή πτήση, ενώ η διεύθυνση της εταιρείας γνώριζε ότι τα 37 αεροπλάνα δεν επαρκούν για να καλύψουν τα προγραμματισμένα δρομολόγια.
Έτσι ένα δρομολόγιο που είχε η Ολυμπιακή εδώ και δεκαετίες χάθηκε άδοξα και μαζί του και ένα τόσο περιζήτητο θερινό σλοτ..
Η απώλεια θα είναι κατά πάσα πιθανότητα οριστική, διότι το 99% των σλοτ στο κορεσμένο αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης είναι καλυμμένο.
Οι αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση μπαίνουν με σειρά προτεραιότητας. Επομένως σε περίπτωση που η Ολυμπιακή θελήσει να αποκτήσει πάλι σλοτ θα πρέπει να μπει σε μακροχρόνια λίστα αναμονής...