"Ιθαγενείς" στην Έδεσσα.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

"Ιθαγενείς" στην Έδεσσα..

Εmail από "Εφημερίδα Ρήξη Θεσσ."
rh***@yahoo.gr

"Το τελευταίο διάστημα, η κρίση στους τομείς της εκπαίδευσης έχει ενταθεί, την ίδια στιγμή που η ταυτότητα της νεολαίας διαπερνάται από μια πρωτοφανή σε ένταση και έκταση κρίση.Ο νέος ιδεολογικός μηχανισμός της παγκοσμιοποίησης, «η εκπαίδευση της αμάθειας», από τη μία έχει διαβρώσει το σύνολο των εκπαιδευτικών μηχανισμών, σε μια προσπάθεια συγκρότησης ενός νεανικού κόσμου πειθήνιου στις περγαμηνές των υπερεθνικών κέντρων, και από την άλλη η λογική της υπερεξειδίκευσης έχει εξασφαλίσει τους αναγκαίους όρους λειτουργίας του νέου επισφαλούς τρόπου εργασίας.Η υπερκατανάλωση και το σύγχρονο λαϊφστάιλ έχει οδηγήσει το σύνολο της νεολαίας σε ένα αδιέξοδο, όπου η παντελής έλλειψη ενός εναλλακτικού οράματος ώθησε τα νεανικά στρώματα στην εμφανή πλέον πολιτιστική παρακμή.Τα θέματα αυτά, ωστόσο, τόσο σε επίπεδο κεντρικής πολιτικής, όσο και σε επίπεδο φοιτητικού κινήματος, δεν συζητήθηκαν. Τα ζητήματα περιεχομένου αφέθηκαν στη λογική του συντεχνιακού συνδικαλισμού, οδηγώντας την έκφραση του νεανικού κόσμου σε ένα πολιτικό αδιέξοδο.Πολλές φορές, ωστόσο, είτε μέσα από το περιοδικό Άρδην είτε από τις σελίδες της εφημερίδας Ρήξη κάναμε μια προσπάθεια να θίξουμε τα ζητήματα αυτά, γνωρίζοντας τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε, τόσο από την κυρίαρχη λογική του φοιτητικού κόσμου, όσο και από τη συντεχνία των πανεπιστημιακών που λυμαίνονται το Δημόσιο Πανεπιστήμιο και το κατευθύνουν ιδεολογικά σύμφωνα με τις εντολές της Νέας Τάξης – όπως διαφάνηκε και μέσα από την υπόθεση του βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού.Σε μια προσπάθεια να αναπτύξουμε μια εναλλακτική λογική γύρω από τα ζητήματα νεολαίας, οι Ιθαγενείς (νέοι και νέες του Άρδην και της Ρήξης), στα πλαίσια του τετραήμερου του περιοδικού Άρδην στην Έδεσσα, στις 28-31 Αυγούστου 2008, θα πραγματοποιήσουμε σειρά συζητήσεων στις 28 Αυγούστου, με θέμα η κρίση της νεολαίας και το αδιέξοδο της εκπαίδευσης της αμάθειας, όπου θα θίξουμε όλα τα ζητήματα αυτά.Για να δηλώσετε συμμετοχή και να κανονίσετε τα της διαμονής, μπορείτε να καλείτε στο 210 3826319 (9 π.μ. - 5 μ.μ.) και στα τηλέφωνα Αθήνα: 6972720422 ,Θεσσαλονίκη: 6947219501 ,Πάτρα: 6977510730

Επισκεφθείτε και το μπλογκ των Ιθαγενών: http://www.ithageneis.wordpress.com/

8 σχόλια:

  1. Να τα διαβιβασετε στους "κουλτουριαριδες" των "αριστερων" κομματων.
    Αυτους, που με τις πολιτικες τους,και ανεξαρτητως του αν το κανουν η οχι, συνειδητα, τελικα, απαξιωνουν τα Σχολεια. Ολα τα Σχολεια.(Τα Δημοσια εννοω).
    Η ζημια, αρχισε απο το 80-81, οταν διαχυθηκε μια νοοτροπια ελευθεριας,η μαλλον, "ελευθεριας", που σιγα, σιγα, τα σαρωσε ολα.
    Το σεβασμο και την πειθαρχια, δηλαδη, που στοιχειωδως πρεπει να υπαρχουν, για να λειτουργει ενα Σχολειο.
    Οι γονεις, πηραν το μηνυμα, οτι τα Σχολεια, δεν πρεπει να "πιεζουν" τα παιδια, δεν πρεπει να τους βαζουν εργασιες για το σπιτι,(μονο καποιοι παλιοι δασκαλαοι, συνεχισαν για μερικα χρονια, την παλια μεθοδο, μεχρι που πηραν συνταξη κι αυτοι).
    Εβαλαν τη μεθοδο Ντεκρολι, για να διαβαζουν, οταν ειναι γνωστο, οτι η παλια μεθοδος, βου και α= βα, ειναι πιο σιγουρη και μακρας διαρκειας.
    Κατηργησαν τις εισαγωγικες εξετασεις, απο το Δημοτικο στο Γυμνασιο, η απο το Γυμνασιο στο Λυκειο, που υπηρχαν παντα, (μια απο τις δυο).
    Και τελος, ανιξαν ορθανοιχτες τις πορτες της ανωτατης Παιδειας, βαζοντας μεσα κοσμο και λαο, που δεν ειχε ομως αντικειμενικα, τα προσοντα γι ατυο, σε παρα πολλες περιπτωσεις, αποδειξη για το οποιο, ειναι το οτι δεν μπορουν να επραασουν τα μαθημτα ευκολα οι φοιτητες και καθυστερουν πααρα πολυ.
    Χωρια οι αντιγραφες, που εχουν λαβει τη μορφη κανονος πια και οχι εξαιρεσης.
    Σε συνδυασμο ολα αυτα, με την πολιτιστικη υποβαθμιση και το σκληρο εγωισμο, που κουβαλανε πια οι συνελληνες, η κατασταση εχει γινει τραγικη.
    Θα μπορουσα να γραφω για πολυ, αλλα ας γραψει και κανας νεος τα δικα του και αν χρειαστει, ξαναγραφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "στα πλαίσια του τετραήμερου του περιοδικού Άρδην στην Έδεσσα, στις 28-31 Αυγούστου 2008, θα πραγματοποιήσουμε σειρά συζητήσεων στις 28 Αυγούστου, με θέμα η κρίση της νεολαίας και το αδιέξοδο της εκπαίδευσης της αμάθειας, όπου θα θίξουμε όλα τα ζητήματα αυτά."

    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ..ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ "ΑΣΤΕΙΑ"ΖΗΤΗΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "στα πλαίσια του τετραήμερου του περιοδικού Άρδην στην Έδεσσα, στις 28-31 Αυγούστου 2008, θα πραγματοποιήσουμε σειρά συζητήσεων στις 28 Αυγούστου, με θέμα η κρίση της νεολαίας και το αδιέξοδο της εκπαίδευσης της αμάθειας, όπου θα θίξουμε όλα τα ζητήματα αυτά."

    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ..ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ "ΑΣΤΕΙΑ"ΖΗΤΗΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κακό ξεκίνησε με την κατάργηση της καθαρεύουσας, ας πω με τον τρόπο κατάργησης της, και μετά το 80-81 είχαμε σκόνη και θρύψαλα με οδηγίες του υπουργείου όπως ανέφερε ο 5.59.
    Θα σας πω τι ίσχυε στο Δημοτικό.
    Μην πιέζετε τα παιδιά, μη διορθώνετε ορθογραφικά λάθη-και συντακτικά στο σκέφτομαι και γράφω , αφήστε να εκφραστούν ελεύθερα, μην τα πιέζετε με γραμματικούς κανόνες γιατί θα μάθουν γραμματική μέσα από την -τριβή- με την γλώσσα, θα ξανασυναντήσουν τα φαινόμενα στο Γυμνάσιο και ένα σωρό παλαβά που έχουν τα αποτελέσματα που ξέρουμε.
    Προσοχή μην αισθανθεί το παιδί ότι εξετάζεται και του δημιουργήσουμε προβλήματα- σε λίγο καιρό τα παιδιά αδιαφόρησαν για τα πάντα αφού δεν είχαν τίποτα -να φοβηθούν-.
    Σε συνδυασμό με την αδιαφορία της οικογένειας αφού -ένα σχολείο θα το βγάλει- και το κυνήγι του χρήματος από τους γονείς (απόκτηση πλούτου και όχι απλά τα προς το ζην).
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
    Άτομα που δεν μπορούν να συντάξουν μια πρόταση, με δυσκολία στην ανάγνωση, στην ορθογραφία, ανιστόρητα , αγεωγράφητα, άβουλα που είναι έτοιμα να δεχθούν ότι τους σερβίρουν.
    Όσο αφορά τα νέα βιβλία που γράφτηκαν για να -απορροφηθούν- τα κονδύλια της Ε.Ε εκεί να δείτε τι έχει γίνει.
    Το θέμα με το βιβλίο της ΣΤ΄Δημοτικού δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που θα αντικρίσουμε μετά από 6-8 χρόνια όταν τα πρώτα -πειραματόζωα των νέων βιβλίων- πάνε Β΄-Γ΄ Γυμνασίου γιατί τότε θα έχουν πραγματικά αξιολογηθεί, θα είναι όμως αργά.
    Τότε μην ψάχνουμε ποιος φταίει. Το Υπουργείο θα ρίχνει το μπαλάκι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και εκείνο θα μιλά για την Παιδαγωγική κοινότητα λες και είναι κάτι το ΑΟΡΙΣΤΟ και ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟ.
    Πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι οδηγίες προς τους δασκάλους είναι.
    Ώρες εργασίας στο σπίτι: Α΄-Β΄ τάξη 30΄ , Γ΄-Δ΄ τάξη 45΄ , Ε΄-ΣΤ΄ τάξη 60΄
    Αν λάβουμε υπ΄ όψη ότι γεμίσανε το ωρολόγιο πρόγραμμα με ευέλικτες ζώνες, ολυμπισμούς ή Καλλιπάτειρες , δεύτερη ξένη γλώσσα κ.λ.π (μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουν αιτήματα διαφόρων κλάδων εργαζομένων)και τα παιδάκια έχουν τρελαθεί να τρέχουν στα φροντιστήρια καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει.

    Τέλος όσο αναφορά την ημερομηνία είναι μια χαρά γιατί όσοι γονείς και ειδικά εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται , οι διακοπές τελειώνουν και οι τελευταίοι θα πρέπει να βρίσκονται στα σχολεία τους από την 1/9/2008.
    Κανείς δεν πάει με το ζόρι.
    Οι αδιάφοροι (έτσι όπως μας θέλουν, μπορούν να βρίσκονται στις παραλίες ή για καφέ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νασαι καλα ανθρωπε μου.Ετσι που εγινε η κατασταση, μου φαινεται οτι εμεις θα ειμαστε οι τελευταιοι των Μοικανων.
    Ακουω το τι γινεται γυρω μου και λεω, δεν μπορει, εγω ειμαι ο γραφικος,αφου ειμαι μονος μου.
    Οι αλλοι, ειναι οι πολλοι, αρα εχουν αυτοι δικηο.
    Κατι ομως απο μεσα, φωναζει. Οχι, δεν εχουν αυτοι.Καραγκκιοζηδες ειναι.
    Αλλα ποιος ακουει;
    Ας ειναι καλα, οι "αριστερες" ιδεες, που κατεκλυσαν την Ελλαδα, τα τελευταια 35 χρονια και τα σαρωσαν ολα.
    Εγω παρακολουθησα την πορεια, απο το 67, που μπηκα στο "χορο", μεχρι το 02, που λακισα.Ναι, αλαλαζοντας, βοηθειααα!Και εβλεπα το πλοιο, να βουλιαζει σιγα, σιγα.
    Μεχρι που μερικες φορες, εφευγα απο την ταξη, γιατι δεν μπορουσα να σταθω, απο τη ΒΡΩΜΙΑ, που υπηρχε μεσα.Κυριολεκτικα.Και αυτο, αντανακλουσε τη γενικοτερη απαξια, στην οποια βυθιζοταν το Σχολειο.
    Κανεις δεν ενδιαφερεται για το Σχολειο. Μονο για τα χαρτια που μοιραζει ενδιαφερονται. Και ει δυνατον, να τα στελνει και στο σπιτι με κουριερ, για να μην ταλαιπωρουνται οι βλαστοι απο τον κοπο να πανε να τα παρουν.
    Βρασε ρυζι.
    Οι του υπουργειου, ενδιαφερονται μονο, να μη στενοχωρησουν τους πελατες-ψηφοφορους τους, δινοντας τους χαρτια και μπαζοντας τους σε Σχολες, που δε μαθαινουν τιποτα και το μονο που πετυχαινουν, ειναι να μπουνε στη σειρα, για διορισμο στο Πρυτανειο.Στο δημοσιο δηλαδη, οπου θα καθονται και θα πληρωνονται, εις υγειαν των κοροιδων.
    Και αμα βρεθει και κανα καλο παιδι, που τοχουν φροντισει οι γονεις του και τοχουν μαθει να μαθαινει, τοσο το χειροτερο γι αυτο.Εχει ν ακουσει κοροιδια και κραξιμο, που πρεπει να εχει πολυ μεγαλο θαρρος και δυναμη αντιστασης, για να μην τα παρατησει.
    Εχω αποψη
    επι του θεματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. TETOIA NA ΓINONTAI.IΣΩΣ ΞYΠNHΣOYN MEPIKOI,KATI ΘA EIMAI KI AYTO! AKOMH ΘYMAMAI OΛOKΛHPA KOMMATIA AΠ'TO ZOYKH,TON APIANO,TON ΛYΣIA k.a. (KI AΣ EXOYN ΠEPAΣEI 10ETIEΣ)AΛΛA TOTE OI EKΠAIΔEYTIKOI EIXAN MEPAKI &MAΣ EKANAN NA AΓAΠAME AYTO ΠOY ΔIΔAΣKAN.
    G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τωρα τα γραφω για το φιλο παραπανω.
    Δε θελω να ευλογησω τα γενεια μου,αλλα μιας και μου τα θυμισες, καποτε, γινοταν μια συγκεντρωση παλαιων μαθητων και καλεσαν κι εμενα.
    Εκει λοιπον που μιλαγαμε, με ξεμοναχιαζαν ενας ενας και μου ελεγαν, ξερεις εγινα το ιδιο με σενα, γιατι μου αρεσε το μαθημα που εκανες.
    Και ηλθαν και δυο παιδακια, διδυμα και μου ειπαν και τα δυο, το ιδιο!Εγιναν και τα δυο της ιδιας ειδικοτητας με μενα, για τον ιδιο λογο.
    Απο τα 25,που ηλθαν, τα 7, ηταν της "ομαδας". Καλο σκορ δεν ηταν;

    Αν σου πω οτι δεν συγκινηθηκα, ψεμματα θα πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΘOΔΩPE EΓΩ ΠAPOTI ΛEIΠΩ ΠAPA ΠOΛΛA XPONIA AΠTHN EΛΛAΔA &ΔEN EXΩ AMEΣH EΠAΦH ME THN ΠAPOYΣA KATAΣTAΣH,NOMIZΩ OTI YΠAPXEI ΦΩΣ ΣTO TEΛOΣ TOY TOYNEL THΣ ΠAPAKMHΣ.NA ΣOY ΠΩ &TO AΛΛO,EMENA O ΓIOΣ MOY ΔEN EIΔE ΠOTE THN EΛΛAΔA,H MANA TOY EINAI ΞENH,AΛΛA AYTOΣ MΠOPEI KAI MIΛAEI ΣXEΔON TEΛEIA EΛΛHNIKA &ΓNΩPIZEI ΠOΛΛA ΓIA THN IΣTOPIA MAΣ.G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Bookmark and Share