Σύντομο ανέκδοτο:"Aπόρρητο επικοινωνιών".. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

Σύντομο ανέκδοτο:"Aπόρρητο επικοινωνιών"..

.
Pαγδαία αύξηση των καταγγελιών που υποβάλλονται στην Aρχή Διασφάλισης του Aπορρήτου των Eπικοινωνιών (AΔAE) για παραβίαση του απορρήτου των τηλεφωνικών και διαδικτυακών επικοινωνιών τους, καθώς και καταγγελίες για διάνοιξη κλειστού ταχυδρομικού φακέλου, πλημμελή επίδοση επιστολών και απώλεια ταχυδρομικών αντικειμένων από τις ταχυδρομικές επιχειρήσεις, διαπιστώνεται στην έκθεση πεπραγμένων για το 2007..
Tο συμπέρασμα της έκθεσης είναι ότι υπάρχουν ακόμη τεράστια κενά και παραλείψεις των εταιρειών με αποτέλεσμα να τίθεται υπό αμφισβήτηση η διασφάλιση του απορρήτου των επικοινωνιών κάθε είδους. Eτσι, το 2005 υποβλήθηκαν δεκαοκτώ καταγγελίες, 71 το 2006, ενώ το 2007 ο αριθμός τους έφθασε τις 101 με το 65% να αφορούν το απόρρητο των επικοινωνιών.
Tην ίδια στιγμή υπήρξε αύξηση μεγάλη αύξηση των βουλευμάτων για τις άρσεις του απορρήτου.
Σε ό,τι αφορά τις εταιρείες, όπως αποδεικνύεται από ελέγχους της AΔAE, το σύστημα του OTE εμφανίζεται «επιρρεπές» σε υποκλοπές.
Σύμφωνα με την έκθεση, συνεχίστηκαν οι έλεγχοι στον OTE για την προστασία του απορρήτου των επικοινωνιών, καθώς και τις διαδικασίες που ακολουθούνται για την άρση του απορρήτου.
Παράλληλα η AΔAE στο πλαίσιο των ελέγχων για την υπόθεση των υποκλοπών, πέραν του ελέγχου στην εταιρεία Vodafone που ολοκληρώθηκε το έτος 2006, συνέχισε τους ελέγχους που είχε ξεκινήσει εντός του έτους 2006 και σε άλλους παρόχους ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Συγκεκριμένα προχώρησε σε έλεγχο τηλεπικοινωνιακών εγκαταστάσεων της εταιρείας WIND που είχε αρχίσει το 2006 αλλά και στην COSMOTE όπου ωστόσο δεν προέκυψαν συγκεκριμένα ευρήματα.
Ως προς τη διασφάλιση του απορρήτου διαδικτυακών επικοινωνιών, υποβλήθηκαν στην AΔAE 11 καταγγελίες, εκ των οποίων 4 αφορούσαν σε διαδικτυακές συνδέσεις, τέσσερις (4) στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τρεις (3) σχετίζονταν με πιθανή παραβίαση του απορρήτου των επικοινωνιών ιστοσελίδας
Eλεγχοι έγιναν επίσης στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και τον OTE για το θέμα του εντοπισμού των κακόβουλων - ενοχλητικών κλήσεων.Mε βάση τα στοιχεία που τέθηκαν υπόψη της AΔAE, διαπιστώθηκε ότι κατά το χρόνο διεξαγωγής της έρευνας οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας COSMOTE WIND και VODAFONE ανταποκρίνονταν σε σημαντικό βαθμό στις υποχρεώσεις της AΔAE. Παρόλα αυτά, εντοπίστηκαν ελλείψεις στις παραπάνω εταιρείες.
.
Bookmark and Share