Tελικά οι αποκλειστικές πληροφορίες για σοβαρά προβλήματα στην παραχώρηση του εμπορευματικού σταθμού του λιμανιού Θεσσαλονίκης στα οποία αναφερθήκαμε στις 12/12 επιβεβαιώθηκαν με το χειρότερο τρόπο καθώς,όπως έγινε χθες και επίσημα γνωστό, οι Κινέζοι της Hutschison (έδρα το Χονγκ Κονγκ) έκαναν πίσω για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και ο σχετικός διεθνής διαγωνισμός ναυάγησε οριστικά.
Το μεγάλο πρόβλημα,ήταν το θέμα της τραπεζικής χρηματοδότησης του έργου. Από την μία η παγκόσμια οικονομική κρίση που έχει επιφέρει δυσχέρειες στην δανειοδότηση από πλευράς τραπεζών και από την άλλη το συντριπτικά μεγάλο αντίτιμο που έδωσε η κοινοπραξία για να κερδίσει το ΣΕΜΠΟ της Θεσσαλονίκης συγκριτικά με τις άλλες δύο εταιρείες που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό, έχει κάνει τους τραπεζικούς οργανισμούς διστακτικούς, να χρηματοδοτήσουν το έργο.
Το μεγάλο πρόβλημα,ήταν το θέμα της τραπεζικής χρηματοδότησης του έργου. Από την μία η παγκόσμια οικονομική κρίση που έχει επιφέρει δυσχέρειες στην δανειοδότηση από πλευράς τραπεζών και από την άλλη το συντριπτικά μεγάλο αντίτιμο που έδωσε η κοινοπραξία για να κερδίσει το ΣΕΜΠΟ της Θεσσαλονίκης συγκριτικά με τις άλλες δύο εταιρείες που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό, έχει κάνει τους τραπεζικούς οργανισμούς διστακτικούς, να χρηματοδοτήσουν το έργο.
*Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη κοινοπραξία είχε προσφέρει 419,5 εκατ. ευρώ έναντι 131,9 εκατ. ευρώ που είχε προσφέρει η δεύτερη Cosco.