.
Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη διείσδυση και τη χρήση των λεγόμενων "social media" στην Ελλάδα ανέδειξε η έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με Πανεπιστημιακά τμήματα και την MRB Hellas.
Η έρευνα παρουσιάστηκε στο πλαίσιο ημερίδας με τίτλο «Social Media & Επικοινωνία» που πραγματοποιήθηκε χθες στο Μουσείο Μπενάκη.
Πιο συγκεκριμένα, φαίνεται ότι οι Έλληνες χρήστες επικοινωνούν μέσω των social media (88,2%) ενώ οι κύριες δραστηριότητές τους εστιάζονται στο να μοιράζονται αρχεία (63,1%) να επισκέπτονται και να διαβάζουν blogs (55,7%) και να επισκέπτονται εφαρμογές κοινωνικής διαδικτύωσης /social networks (50,2%) ακόμη κι αν δεν γνωρίζουν τον όρο social media (77,9%).
Η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου θεωρεί ότι τα προσφερόμενα από τα Social Media είναι θετικά, και σε αυτά περιλαμβάνει την Ενημέρωση / Πληροφορίες (50,1%), την Επικοινωνία (25,9%), και την Διασκέδαση / Ψυχαγωγία (23,0%).
*Εισηγήσεις πραγματοποίησαν 22 ειδικοί επί του θέματος, ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και πολιτικοί με ενασχόληση με τα social media.