Την επόμενη φορά κάλεσε κατευθείαν στο 2313.312000 .. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Την επόμενη φορά κάλεσε κατευθείαν στο 2313.312000 ..

Εmail φίλου αναγνώστη:

"Είμαι κάτοικος Θέρμης Θεσσαλονίκης και σήμερα (σ.σ.χθες) , ανήμερα εθνικής γιορτής, χρειάστηκα το τηλέφωνο του Ιπποκρατείου.
Για να μην πληρώσω το ευρώ στους νταβατζήδες του 11888, 11850 κλπ, αποφάσισα να το ζητήσω ευγενικά από το δωρεάν 166.
"Να πάρετε στα τηλέφωνα τάδε" μου είπε ο κύριος στο τηλέφωνο και άρχισε να μου υπαγορεύει τα παραπάνω νούμερα.
"Μα καλά, δεν έχετε το τηλέφωνο του Ιπποκρατείου;" τον ρώτησα.
"Όχι κύριε, εδώ είναι ΕΚΑΒ και δεν δίνουμε πληροφορίες" μου απάντησε θρασύτατα και μου το έκλεισε ο αλήτης".

*Το νούμερο του τηλεφωνικού κέντρου του νοσοκομείου πάντως είναι το 2313.312000.Σε περίπτωση που κάποιος το ξαναχρειαστεί..
Bookmark and Share