..
Το σχέδιο της εθελουσίας εξόδου εργαζομένων στον ΟΣΕ,της περικοπής δρομολογίων και της αύξησης των εισιτηρίων ετοιμάζεται να εφαρμόσει η κυβέρνηση αμέσως μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής.
Συγκεκριμένα,οι πρώτες διορθωτικές παρεμβάσεις στις οποίες προτίθεται να προχωρήσει η κυβέρνηση είναι:
- Αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων κυρίως με τα γρήγορα τρένα, ώστε αυτά να φτάσουν στο 80% (από 40% που είναι σήμερα) των τιμών των ΚΤΕΛ για τις ίδιες διαδρομές.
- Εθελουσία έξοδος 2.500-3.000 εργαζομένων από τον Οργανισμό, καθώς ο μέσος όρος ηλικίας τους ξεπερνά τα 50 έτη.
- Περικοπές δρομολογίων και μειώσεις συχνοτήτων, καθώς πλην του βασικού δικτύου Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, οι υπόλοιπες είναι ζημιογόνες.
Σύμφωνα με τον κ. Στυλιανίδη, καθημερινά ο ΟΣΕ γεννά ζημίες 2,2 έως 2,5 εκατομμυρίων ευρώ για τις σιδηροδρομικές μεταφορές για τη μεταφορά «μερικών δεκάδων χιλιάδων επιβατών και μάλιστα με τρόπο που ακόμα δεν μπορεί να προσδιοριστεί ως σύγχρονος».