Mια χώρα όπου ένας στους δύο Έλληνες ομογενείς -ή περίπου 350.000 άνθρωποι- απασχολείται άμεσα ή έμμεσα στον κλάδο της εστίασης και όπου το ελληνικό ελαιόλαδο και η φέτα έχουν την τιμητική τους, με τις εξαγωγές τους να παρουσιάζουν αύξηση 92,4% και 37,5% αντίστοιχα, μόνο στο πρώτο μισό του 2008.
Μια αγορά που στο ίδιο διάστημα ζήτησε τετραπλάσιες ποσότητες ελληνικού μελιού σε σχέση με το 2007, σημαντικές ποσότητες τσιπούρας (+21,3%) και λαβρακιού (33%) ελληνικής προέλευσης, αλλά και ...ούζο αντί της παραδοσιακής για την περιοχή μπύρας (+7,8%).
Ο λόγος γίνεται προφανώς για τη... Γερμανία, όπου τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά βλέπουν τη ζήτησή τους να αυξάνεται διαρκώς (συνολική αύξηση 7,2% στο α΄6μηνο 2008, στα 265 εκατ. ευρώ), με πρεσβευτές και τα ελληνικά εστιατόρια, τα οποία πάντως ,σύμφωνα με στοιχεία του ΑΠΕ,τα τελευταία χρόνια βλέπουν τους τζίρους τους να μειώνονται σημαντικά, εξαιτίας και της υποβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Μια αγορά που στο ίδιο διάστημα ζήτησε τετραπλάσιες ποσότητες ελληνικού μελιού σε σχέση με το 2007, σημαντικές ποσότητες τσιπούρας (+21,3%) και λαβρακιού (33%) ελληνικής προέλευσης, αλλά και ...ούζο αντί της παραδοσιακής για την περιοχή μπύρας (+7,8%).
Ο λόγος γίνεται προφανώς για τη... Γερμανία, όπου τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά βλέπουν τη ζήτησή τους να αυξάνεται διαρκώς (συνολική αύξηση 7,2% στο α΄6μηνο 2008, στα 265 εκατ. ευρώ), με πρεσβευτές και τα ελληνικά εστιατόρια, τα οποία πάντως ,σύμφωνα με στοιχεία του ΑΠΕ,τα τελευταία χρόνια βλέπουν τους τζίρους τους να μειώνονται σημαντικά, εξαιτίας και της υποβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.