Email-δελτίο Τύπου
Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης.
"Το τουριστικό πρόσωπο της Θεσσαλονίκης σε ένα διεθνές κοινό όλων των ηλικιών προβάλλει ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ του Νομού Θεσσαλονίκης, οποίος εδώ και λίγες μέρες μέσω της ιστοσελίδας του στο Facebook (facebook/visit Thessaloniki) παρέχει χρήσιμες τουριστικές πληροφορίες για την πόλη (πολιτισμό, διασκέδαση και διαμονή).
«Η Θεσσαλονίκη μας γνωρίζει να συνδυάζει αποτελεσματικά το παλιό με το νέο, το ποιοτικό με το εμπορικό, το νεανικό με το περισσότερο ώριμο», τόνισε ο Νομάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης και πρόσθεσε: «Της αξίζει να γίνεται γνωστή όλο και περισσότερο καθώς δεν έχει στον τομέα αυτό να ζηλέψει άλλες πόλεις του εξωτερικού που έχουν εξελιχθεί σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς».
Μετά το twitter.com, η Θεσσαλονίκη προβάλλεται μέσω του facebook.com και ενισχύει το... τουριστικό προφίλ της μέσα από μια ξεχωριστή ιστοσελίδα, όπου αναρτώνται σε καθημερινή βάση ειδήσεις και νέα που προωθούν την αναγνωρισιμότητα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής ως προορισμό με ξεχωριστό τουριστικό ενδιαφέρον. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της Θεσσαλονίκης στο facebook αυξάνεται εντυπωσιακά μέρα με τη μέρα .
«Στόχος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ είναι να απευθύνεται σε μεγάλα κοινωνικά στρώματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στους νέους», υπογράμμισε η γενική διευθύντρια του Οργανισμού Μαριάννα Τσουλιά. «Μέσα από τη δύναμη επιρροής που ασκούν οι δημοφιλείς ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης, όπως το twitter και το facebook, θέλουμε να ενισχύσουμε την αναγνωρισιμότητα της Θεσσαλονίκης ως προορισμού που αξίζει να επισκεφθεί κανείς», πρόσθεσε.
Post Top Ad
Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009
Home
Unlabelled
"Η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο Facebook".