Τα είδη πρώτης ανάγκης και ευρείας κατανάλωσης ακρίβυναν σε σχέση με τον περσινό Ιούλιο περίπου 3%.
Συγκεκριμένα: τα τρόφιμα ακρίβυναν κατά 2,8%, κατατάσσοντας την Ελλάδα στην τρίτη θέση μετά την Μάλτα και την Κύπρο, ενώ τα είδη ένδυσης και υπόδησης ακρίβυναν κατά 2,9 %, γεγονός που φέρνει την Ελλάδα στην πρώτη θέση ανάμεσα στις χώρες της Ευρωζώνης.
Με δεδομένο ότι οι αυξήσεις των μισθών των καταναλωτών το 2009 κινούνται σχεδόν σε μηδενική βάση , μειώνεται ακόμη περισσότερο η αγοραστική τους δύναμη, με αποτέλεσμα τα παραπάνω είδη ευρείας κατανάλωσης να γίνονται πιο ακριβά.
newstime.gr
Συγκεκριμένα: τα τρόφιμα ακρίβυναν κατά 2,8%, κατατάσσοντας την Ελλάδα στην τρίτη θέση μετά την Μάλτα και την Κύπρο, ενώ τα είδη ένδυσης και υπόδησης ακρίβυναν κατά 2,9 %, γεγονός που φέρνει την Ελλάδα στην πρώτη θέση ανάμεσα στις χώρες της Ευρωζώνης.
Με δεδομένο ότι οι αυξήσεις των μισθών των καταναλωτών το 2009 κινούνται σχεδόν σε μηδενική βάση , μειώνεται ακόμη περισσότερο η αγοραστική τους δύναμη, με αποτέλεσμα τα παραπάνω είδη ευρείας κατανάλωσης να γίνονται πιο ακριβά.
newstime.gr