Βαριά η σκιά του Μπιλ Κλίντον πάνω στη Χίλαρι… - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Βαριά η σκιά του Μπιλ Κλίντον πάνω στη Χίλαρι…

Την - σχεδόν - οργισμένη αντίδραση της αμερικανίδας υπουργού Εξωτερικών Χίλαρι Κλίντον προκάλεσε η ερώτηση ενός κογκολέζου φοιτητή για το τι πιστεύει ο σύζυγός της και πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον σχετικά με τη σύναψη συμφωνίας μεταξύ της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό με την Κίνα.

"Δεν είναι ο σύζυγός μου υπουργός Εξωτερικών, εγώ είμαι" απάντησε σε ιδιαίτερα αυστηρό τόνο η επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας. Και σύνεχισε: "Θέλετε να απαντήσω για το τι πιστεύει ο σύζυγός μου;"
"Εάν θέλετε να με ρωτήσετε τη... γνώμη μου, θα σας πω τη γνώμη μου, αλλά δεν πρόκειται να μιλώ για λογαριασμό του συζύγου μου" δήλωσε κοφτά η Κλίντον, αποφεύγοντας να αναφερθεί περαιτέρω στη συμφωνία για την υποδομή εξόρυξης ορυκτών, η οποία έχει ανησυχήσει το ΔΝΤ.
Να σημειωθεί ότι ο Μπιλ Κλίντον βρέθηκε εκ νέου στο επίκεντρο της δημοσιότητας την περασμένη εβδομάδα, όταν κατάφερε να επιτύχει, σε μυστική αποστολή του στη Βόρειο Κορέα, την απελευθέρωση δύο κρατουμένων αμερικανών δημοσιογράφων.










newstime.gr
Bookmark and Share