Με την πτώση του τζίρου να αναμένεται ότι θα κλιμακωθεί ακόμη περισσότερο κατά τον Σεπτέμβριο και Οκτώβριο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, αλλά και της «αγοραστικής αδράνειας» που προκαλεί η προεκλογική περίοδος, οι έμποροι θεωρούν ότι θα αναγκαστούν να ακολουθήσουν μέχρι το τέλος του χρόνου την τακτική των προσφορών, που εκδηλώνεται κατά κύματα από τον περασμένο Δεκέμβριο...
Οι λιανέμποροι της ένδυσης σε παγκόσμιο επίπεδο ακολουθούν πλέον τις πρακτικές που εφαρμόζουν εδώ και χρόνια άλλοι κλάδοι, όπως είναι τα ηλεκτρικά και τα σούπερ μάρκετ, που προχωρούν συχνά σε προσφορές.
Όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς, η κρίση και τα απανωτά κύματα προσφορών της φετινής χρονιάς δημιουργούν νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά, με τον καταναλωτή να έρχεται πιο κοντά στα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα, όπου τα καταστήματα κάνουν προσφορές και εκπτώσεις καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους. Αν και σύμφωνα με παράγοντες του εμπορίου οι προσφορές δεν στάθηκαν ικανές να προσελκύσουν τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα ο τζίρος να εμφανίζει πτώση γύρω στο 20%, αλλά και 30% έως 40% για ορισμένους ακόμη και την περίοδο των εκπτώσεων, δεν είναι λίγοι οι έμποροι που προβλέπουν ότι οι προσφορές θα είναι καθεστώς στην αγορά και την επόμενη χρονιά..(email από τα Νεα)
Όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς, η κρίση και τα απανωτά κύματα προσφορών της φετινής χρονιάς δημιουργούν νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά, με τον καταναλωτή να έρχεται πιο κοντά στα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα, όπου τα καταστήματα κάνουν προσφορές και εκπτώσεις καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους. Αν και σύμφωνα με παράγοντες του εμπορίου οι προσφορές δεν στάθηκαν ικανές να προσελκύσουν τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα ο τζίρος να εμφανίζει πτώση γύρω στο 20%, αλλά και 30% έως 40% για ορισμένους ακόμη και την περίοδο των εκπτώσεων, δεν είναι λίγοι οι έμποροι που προβλέπουν ότι οι προσφορές θα είναι καθεστώς στην αγορά και την επόμενη χρονιά..(email από τα Νεα)