Πτώση ρεκόρ 49,3% κατέγραψε η αγορά αυτοκινήτου στο πρώτο 15ήμερο του Οκτωβρίου καθώς ταξινομήθηκαν 4.589 νέα ΙΧ έναντι 9.048 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Παράλληλα είχαμε πολύ μεγάλες ανακατατάξεις στον πίνακα των πωλήσεων καθώς στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι...
VW (504), Toyota (347), Opel (347), Ford (334) και Suzuki (283).
Η πολύ μεγάλη πτώση που σημείωσαν οι πωλήσεις ΙΧ οφείλεται αφενός στις εθνικές εκλογές και αφετέρου στις καθυστερήσεις έναρξης του μέτρου της απόσυρσης.
Ωστόσο όπως φαίνεται ακόμη η αγορά παραμένει «παγωμένη» καθώς δεν έχουν παραλάβει οι ιδιοκτήτες των παλαιών οχημάτων τα χρήματά τους από τις εφορίες με αποτέλεσμα να μην προβαίνουν στην αγορά του επόμενου τους αυτοκινήτου. Παράλληλα η φήμη και μόνο αλλαγής του μέτρου της απόσυρσης αλλά και των Τελών Κυκλοφορίας έχει αναστατώσει και πάλι εισαγωγείς, εμπόρους αλλά και υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτων.
Το μέτρο της απόσυρσης γνωρίζει τεράστια επιτυχία καθώς ήδη έχουν οδηγηθεί στα κέντρα ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ περισσότερα από 30.000 οχήματα. Ωστόσο φαίνεται πως ο τεράστιος όγκος των οχημάτων που αποσύρονται έχει μπλοκάρει τις διαδικασίες στις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών καθώς έχουν εκδοθεί 7.000 Μηχανογραφημένες Πράξεις Οριστικής Διαγραφής.
Αδεια τα ταμεία..
Αν κάποιος ιδιοκτήτης παλαιού οχήματος έχει παραλάβει ήδη τη Μηχανογραφημένη Πράξη Οριστικής Διαγραφής μπορεί να μεταβεί στην εφορία ώστε να παραλάβει τα χρήματα που αναλογούν στο όχημα που έχει αποσύρει και κυμαίνονται από 500 έως 2.200 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες οι εφορίες της χώρας παρά το γεγονός πως έχουν λάβει τον Κωδικό Αριθμό Εξόδου 5195 βάσει του οποίου θα πρέπει να εξοφλούν τους ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων που τα έχουν αποσύρει φαίνεται πως αδυνατούν να προβούν στην εξόφλησή τους.
Μάλιστα, οι δικαιολογίες που αναφέρουν στους ιδιοκτήτες παλαιών ΙΧ που επισκέπτονται τις εφορίες περιλαμβάνουν διάφορες αιτίες όπως:
Ακόμη δεν έχουν αποσταλεί οι ερμηνευτικές εγκύκλιοι βάσει των οποίων μπορούμε να πληρώνουμε τα ποσά που αναγράφονται πάνω στις Μηχανογραφημένες Πράξεις Οριστικής Διαγραφής.
Η άλλη αιτία αφορά στην έλλειψη ρευστότητας που υπάρχει στις εφορίες με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι να αποκρίνονται στους ιδιώτες πως θα τους ενημερώσουν το επόμενο διάστημα πότε να περάσουν να πληρωθούν, χωρίς όμως να το ορίζουν.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην «Η» φοροτεχνικός ο οποίος επισκέφθηκε κάποια Δ.Ο.Υ. του είπαν πως στην καλύτερη περίπτωση τα χρήματά του από την απόσυρση του παλιού του οχήματος θα τα παραλάβει μετά από 2 μήνες καθώς τα ταμεία είναι άδεια!
Από «κόσκινο»
Παράλληλα όσοι μεταβαίνουν στις Εφορίες με τη Μηχανογραφημένη Πράξη Οριστικής Διαγραφής για να παραλάβουν τα χρήματά τους, πριν τους διώξουν καθώς δεν έχουν να δώσουν τα ποσά που αναγράφονται τους περνάνε κυριολεκτικά από «κόσκινο» και διπλούς ελέγχους ώστε να διαπιστώσουν αν χρωστάνε στο Δημόσιο κάποια οφειλή-πληροφορίες οικονομική εφημερίδα Ημερησία-..
Η πολύ μεγάλη πτώση που σημείωσαν οι πωλήσεις ΙΧ οφείλεται αφενός στις εθνικές εκλογές και αφετέρου στις καθυστερήσεις έναρξης του μέτρου της απόσυρσης.
Ωστόσο όπως φαίνεται ακόμη η αγορά παραμένει «παγωμένη» καθώς δεν έχουν παραλάβει οι ιδιοκτήτες των παλαιών οχημάτων τα χρήματά τους από τις εφορίες με αποτέλεσμα να μην προβαίνουν στην αγορά του επόμενου τους αυτοκινήτου. Παράλληλα η φήμη και μόνο αλλαγής του μέτρου της απόσυρσης αλλά και των Τελών Κυκλοφορίας έχει αναστατώσει και πάλι εισαγωγείς, εμπόρους αλλά και υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτων.
Το μέτρο της απόσυρσης γνωρίζει τεράστια επιτυχία καθώς ήδη έχουν οδηγηθεί στα κέντρα ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ περισσότερα από 30.000 οχήματα. Ωστόσο φαίνεται πως ο τεράστιος όγκος των οχημάτων που αποσύρονται έχει μπλοκάρει τις διαδικασίες στις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών καθώς έχουν εκδοθεί 7.000 Μηχανογραφημένες Πράξεις Οριστικής Διαγραφής.
Αδεια τα ταμεία..
Αν κάποιος ιδιοκτήτης παλαιού οχήματος έχει παραλάβει ήδη τη Μηχανογραφημένη Πράξη Οριστικής Διαγραφής μπορεί να μεταβεί στην εφορία ώστε να παραλάβει τα χρήματα που αναλογούν στο όχημα που έχει αποσύρει και κυμαίνονται από 500 έως 2.200 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες οι εφορίες της χώρας παρά το γεγονός πως έχουν λάβει τον Κωδικό Αριθμό Εξόδου 5195 βάσει του οποίου θα πρέπει να εξοφλούν τους ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων που τα έχουν αποσύρει φαίνεται πως αδυνατούν να προβούν στην εξόφλησή τους.
Μάλιστα, οι δικαιολογίες που αναφέρουν στους ιδιοκτήτες παλαιών ΙΧ που επισκέπτονται τις εφορίες περιλαμβάνουν διάφορες αιτίες όπως:
Ακόμη δεν έχουν αποσταλεί οι ερμηνευτικές εγκύκλιοι βάσει των οποίων μπορούμε να πληρώνουμε τα ποσά που αναγράφονται πάνω στις Μηχανογραφημένες Πράξεις Οριστικής Διαγραφής.
Η άλλη αιτία αφορά στην έλλειψη ρευστότητας που υπάρχει στις εφορίες με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι να αποκρίνονται στους ιδιώτες πως θα τους ενημερώσουν το επόμενο διάστημα πότε να περάσουν να πληρωθούν, χωρίς όμως να το ορίζουν.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην «Η» φοροτεχνικός ο οποίος επισκέφθηκε κάποια Δ.Ο.Υ. του είπαν πως στην καλύτερη περίπτωση τα χρήματά του από την απόσυρση του παλιού του οχήματος θα τα παραλάβει μετά από 2 μήνες καθώς τα ταμεία είναι άδεια!
Από «κόσκινο»
Παράλληλα όσοι μεταβαίνουν στις Εφορίες με τη Μηχανογραφημένη Πράξη Οριστικής Διαγραφής για να παραλάβουν τα χρήματά τους, πριν τους διώξουν καθώς δεν έχουν να δώσουν τα ποσά που αναγράφονται τους περνάνε κυριολεκτικά από «κόσκινο» και διπλούς ελέγχους ώστε να διαπιστώσουν αν χρωστάνε στο Δημόσιο κάποια οφειλή-πληροφορίες οικονομική εφημερίδα Ημερησία-..