Στα θρανία των..Βρυξελλών. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Στα θρανία των..Βρυξελλών.

Ο δάσκαλος Αλμούνιας,
οι άτακτοι μαθητές Γιωργάκης,Κωστάκης,Γιαννάκης κλπ.και ο εποπτεύων σχολικός επίτροπος.
Μια ιστορία απ΄τα..θρανία των Βρυξελλών:
.
Αν το καλοσκεφτείς, εκεί, στις Βρυξέλλες, είναι σαν το σχολείο. Κάθεται, ας πούμε, στην έδρα η «διδασκαλική επιτροπή» κι αρχίζει την εξέταση.
.
-Έλα εδώ Αλογοσκούφη. Τι είναι αυτές οι μουτζούρες στην κόλα σου;
-Διόρθωσα τα λάθος νούμερα που σας είχε γράψει ο Κωστάκης, κύριε Αλμούνια.
-Ποιος Κωστάκης, παιδί μου;
-Ο Σημίτης, κύριε. Είχε γράψει στην κόλα του άλλα αντ’ άλλων
-Καλά, άσε την κόλα σου και θα τα πούμε σε δυο-τρία χρόνια.
-Μάλιστα, κύριε.
.
Στα τρία χρόνια, όμως, πήγε ο Παπαθανασίου!
.
-Πάλι μουτζούρες στην κόλα σου, Γιωργάκη;
-Δεν είμαι ο Γιωργάκης! Είμαι ο.... Γιαννάκης! Και διόρθωσα τα λάθη που σας είχε στείλει ο Γιωργάκης!
- Τι λες, βρε μπαγαμπόντη; Πάρε τα γραφτά σου πίσω, καθαρόγραψέ τα και σε δυο χρόνια να έρθεις γραμμένος-διαβασμένος!
-Μάλιστα, κύριε.


Μετά δυο χρόνια, όμως, πήγε ο Παπακωνσταντίνου.
-Για να δω την κόλα σου, Γιαννάκη. Πάλι μουτζούρες;
-Δεν είμαι ο Γιαννάκης. Είμαι ο Γιωργάκης!
-Ποιος; Εκείνος που ήρθε το 2004;
-Όχι, είμαι από άλλη ομάδα εγώ. Από την ομάδα του Γιωργάκη!

Τα πήρε στο κρανίο ο δάσκαλος Αλμούνια!
-Τέρμα τα παιγνίδια! Εσείς μας κοροϊδεύετε! Από αύριο σας στέλνω τον σχολικό επίτροπο στο σπίτι! Να μάθετε να γράφετε καθαρά και σωστά! Σα δε ντρέπεστε! Παλιόπαιδα!

Περιττό να σας πω ότι ο Γιωργάκης της κυβέρνησης Γιωργάκη, που διαδέχθηκε τον Γιαννάκη, της κυβέρνησης Κωστάκη, ο οποίος είχε διώξει τον Γιωργάκη, που είχε διαδεχθεί τον Χριστοδουλάκη, της κυβέρνησης του άλλου Κωστάκη, έφυγε χαρούμενος που δεν αποβλήθηκε!
Ετσι δεν κάναμε και στο σχολείο;
Ο ένας έριχνε τα βάρη στον διπλανό του και στο τέλος… τρελαίναμε τη δασκάλα!

Ακίς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share