Σε 3,16 δισ. δολάρια ανέρχεται σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς το ποσό που επένδυσαν εντός του 2009 οι έλληνες εφοπλιστές για την απόκτηση 164 μεταχειρισμένων πλοίων.
Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι...Κινέζοι οι οποίοι, αν και επένδυσαν λιγότερα χρήματα, περί τα 2,79 δισ. δολάρια, αγόρασαν περισσότερα μεταχειρισμένα πλοία, φθάνοντας τα 204. Σύμφωνα με τα στοιχεία ναυλομεσιτικών οίκων στα χέρια των ελλήνων εφοπλιστών πέρασαν 117 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικής αξίας 2,28 δισ. δολαρίων, 32 δεξαμενόπλοια, συνολικής αξίας 768 εκατ. δολαρίων, και 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για τα οποία επενδύθηκαν περί τα 83 εκατ. δολάρια. Από την πλευρά τους οι κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες ενίσχυσαν τον στόλο τους με 179 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικής αξίας 2,39 δισ. δολαρίων, με 13 δεξαμενόπλοια, αξίας 310 εκατ. δολαρίων, και 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικού κόστους 72 εκατ. δολαρίων. Ακολουθούν οι νορβηγοί και τούρκοι εφοπλιστές με αγορά πλοίων διαφόρων τύπων, συνολικής αξίας 650 και 520 εκατ. δολαρίων αντιστοίχως.
Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του 2009 ήταν η κατακόρυφη πτώση της αξίας των πλοίων, σχεδόν κατά 50%, με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η τάση εκείνων που διαθέτουν ρευστότητα στο να αγοράζουν πλοία και μάλιστα μαζικά.
Ετσι στη διάρκεια του 2009 πωλήθηκαν 1.162 μεταχειρισμένα πλοία, συνολικής χωρητικότητας 55,73 εκατ. τόνων dw και αξίας 15,78 δισ. δολαρίων, ενώ κατά τη διάρκεια του 2008 πωλήθηκαν 1.119 μεταχειρισμένα πλοία χωρητικότητας 50,8 εκατ. δολαρίων, αξίας 30,20 δισ. δολαρίων. Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια του 2007 είχαν πωληθεί 1.808 πλοία, αξίας 45,9 εκατ. δολαρίων.
Την ίδια περίοδο εξάλλου, του 2009, η ελληνική σημαία παρά την κρίση, κατάφερε να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας εντός τού 2009 ο υπό ελληνική σημαία στόλος πλοίων άνω των 100 κοχ ενισχύθηκε σε σχέση με το προηγούμενο έτος 2008. Τον Οκτώβριο του 2009 ο υπό ελληνική σημαία στόλος αριθμούσε 2.109 πλοία, χωρητικότητας 41.418.359 κοχ, εκ των οποίων 607 φορτηγά πλοία, 557 δεξαμενόπλοια και 945 επιβατηγά.
Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του 2009 ήταν η κατακόρυφη πτώση της αξίας των πλοίων, σχεδόν κατά 50%, με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η τάση εκείνων που διαθέτουν ρευστότητα στο να αγοράζουν πλοία και μάλιστα μαζικά.
Ετσι στη διάρκεια του 2009 πωλήθηκαν 1.162 μεταχειρισμένα πλοία, συνολικής χωρητικότητας 55,73 εκατ. τόνων dw και αξίας 15,78 δισ. δολαρίων, ενώ κατά τη διάρκεια του 2008 πωλήθηκαν 1.119 μεταχειρισμένα πλοία χωρητικότητας 50,8 εκατ. δολαρίων, αξίας 30,20 δισ. δολαρίων. Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια του 2007 είχαν πωληθεί 1.808 πλοία, αξίας 45,9 εκατ. δολαρίων.
Την ίδια περίοδο εξάλλου, του 2009, η ελληνική σημαία παρά την κρίση, κατάφερε να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας εντός τού 2009 ο υπό ελληνική σημαία στόλος πλοίων άνω των 100 κοχ ενισχύθηκε σε σχέση με το προηγούμενο έτος 2008. Τον Οκτώβριο του 2009 ο υπό ελληνική σημαία στόλος αριθμούσε 2.109 πλοία, χωρητικότητας 41.418.359 κοχ, εκ των οποίων 607 φορτηγά πλοία, 557 δεξαμενόπλοια και 945 επιβατηγά.