Αν οι εισπράξεις του «Αvatar», της τελευταίας ταινίας του Τζέιμς Κάμερον, συνεχιστούν με τον ραγδαίο ρυθμό που ακολουθούν ως σήμερα στα ταμεία των αιθουσών, τότε ο «Τιτανικός», επίσης του Κάμερον, θα χάσει τη θέση της κορυφής στη λίστα με τις εμπορικότερες ταινίες στην ιστορία του κινηματογράφου.
Παρ΄ ότι προβάλλεται για κάτι παραπάνω από δύο εβδομάδες... («άνοιξε» στις 18 του περασμένου Δεκεμβρίου), το τρισδιάστατο έπος επιστημονικής φαντασίας του καναδού σκηνοθέτη έχει κατορθώσει να κάνει εισπράξεις που ξεπερνούν το 1 δισ. δολάρια σε όλον τον πλανήτη- τα έσοδα του «Τιτανικού», παραγωγής 1997, ήταν 1,84 δισ. δολάρια.
Ηδη το «Αvatar» μαζί με τον «Τιτανικό», τον «Αρχοντα των δαχτυλιδιών: Η επιστροφή του βασιλιά», τους «Πειρατές της Καραϊβικής: Το σεντούκι του νεκρού» και τον «Σκοτεινό ιππότη» συνθέτουν τη μοναδική πεντάδα ταινιών της κινηματογραφικής ιστορίας που έχουν ξεπεράσει το φράγμα του ενός δισ. δολαρίων.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η επιτυχία του «Αvatar» δικαιώνει το στούντιο παραγωγής του, την 20th Century Fox, η οποία πήρε τεράστιο ρίσκο για τη δημιουργία του: το φιλμ στο οποίο η μόνη αναγνωρίσιμη αστέρας είναι η Σιγκούρνεϊ Γουίβερ είχε προϋπολογισμό 237 εκατ. δολάρια, τα περισσότερα από τα οποία ξοδεύτηκαν για την τεχνολογική αρτιότητά του. Μία ακόμη επιτυχία της ταινίας είναι ότι οι περισσότεροι θεατές επιδιώκουν να τη δουν με το σύστημα τριών διαστάσεων, παρ΄ ότι το «Αvatar» προβάλλεται και δισδιάστατο. «Αυτό σημαίνει ότι η ζωή της ταινίας αποκτά μεγαλύτερη διάρκεια» σημειώνει σε σχετικό δημοσίευμά της η εφημερίδα «Ιndependent».
*Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα το «Αvatar» έχει ξεπεράσει τα 440.000 εισιτήρια και προς το παρόν δεν έχει δείξει σημάδια «κόπωσης».
Ηδη το «Αvatar» μαζί με τον «Τιτανικό», τον «Αρχοντα των δαχτυλιδιών: Η επιστροφή του βασιλιά», τους «Πειρατές της Καραϊβικής: Το σεντούκι του νεκρού» και τον «Σκοτεινό ιππότη» συνθέτουν τη μοναδική πεντάδα ταινιών της κινηματογραφικής ιστορίας που έχουν ξεπεράσει το φράγμα του ενός δισ. δολαρίων.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η επιτυχία του «Αvatar» δικαιώνει το στούντιο παραγωγής του, την 20th Century Fox, η οποία πήρε τεράστιο ρίσκο για τη δημιουργία του: το φιλμ στο οποίο η μόνη αναγνωρίσιμη αστέρας είναι η Σιγκούρνεϊ Γουίβερ είχε προϋπολογισμό 237 εκατ. δολάρια, τα περισσότερα από τα οποία ξοδεύτηκαν για την τεχνολογική αρτιότητά του. Μία ακόμη επιτυχία της ταινίας είναι ότι οι περισσότεροι θεατές επιδιώκουν να τη δουν με το σύστημα τριών διαστάσεων, παρ΄ ότι το «Αvatar» προβάλλεται και δισδιάστατο. «Αυτό σημαίνει ότι η ζωή της ταινίας αποκτά μεγαλύτερη διάρκεια» σημειώνει σε σχετικό δημοσίευμά της η εφημερίδα «Ιndependent».
*Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα το «Αvatar» έχει ξεπεράσει τα 440.000 εισιτήρια και προς το παρόν δεν έχει δείξει σημάδια «κόπωσης».