
Σύμφωνα με το BBC, το Buzz δοκιμάστηκε μόνον στο... εσωτερικό της Google από περίπου 20 χιλ. χρήστες, παρακάμπτοντας εκτενέστερες δοκιμές με εξωτερικούς χρήστες, στις οποίες πολλές άλλες υπηρεσίες της δημοφιλούς εταιρείας έχουν υποβληθεί. Η Google τώρα φέρεται να εργάζεται “εξαιρετικά σκληρά” για τη θεραπεία των προβλημάτων που της έχουν αναφερθεί από δυσαρεστημένους χρήστες του Buzz.
Η Google φέρεται να έχει δημιουργήσει μία “αίθουσα επιχειρήσεων” στα κεντρικά της γραφεία, στην οποία συμμετέχουν προγραμματιστές και διευθυντές προϊόντων, ούτως ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία εξεύρεσης πρακτικών και ρεαλιστικών λύσεων. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αναφέρθηκαν στη Google από χρήστες του Buzz ήταν και η αυτοματοποιημένη δημιουργία κύκλου “φίλων” των χρηστών, με περιεχόμενο τους ιδιοκτήτες λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τους οποίους πραγματοποιείται η συχνότερη ανταλλαγή αντίστοιχων μηνυμάτων. Μάλιστα, ο κατάλογος αυτός είναι διαθέσιμος δημοσίως, με αποτέλεσμα να μπορεί οποιοσδήποτε να ανακαλύψει με ποιόν ανταλλάσσει κανείς ηλεκτρονικά μηνύματα συχνότερα.