Στο Ίντερνετ θα κατευθυνθεί μεγάλο κομμάτι της νέας τουριστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Στο Ίντερνετ θα κατευθυνθεί μεγάλο κομμάτι της νέας τουριστικής καμπάνιας του ΕΟΤ.

"Kalimera" το νέο σλόγκαν,
"χαμηλών τόνων" η καμπάνια..

Το κόστος της καμπάνιας θα είναι μεταξύ δέκα έως δώδεκα εκατ. ευρώ τα οποία, για να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητά τους, θα κατευθυνθούν κυρίως στο Ιντερνετ, στην έμμεση διαφήμιση με παρουσιάσεις σε έντυπα και επιλεκτική διαφήμιση σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών. Και όχι σε όλες τις χώρες.
Οι...τηλεοπτικές διαφημίσεις θα είναι «χαμηλών τόνων», αφού η οικονομική κατάσταση της χώρας δεν επιτρέπει «χλιδάτες» παρουσιάσεις.
Στο σλόγκαν λέγεται ότι θα κυριαρχεί το «Καλημέρα».

(*Η εικόνα αποτελεί μια μικρή πρόταση των..."studio" του Greece Salonika -βασισμένη στο σλόγκαν "Kalimera" και την απαίτηση για χαμηλούς τόνους- και καμία σχέση δεν έχει με την διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ)
Bookmark and Share