To μετρό της Αθήνας είναι το μοναδικό στον κόσμο που σε ταξιδεύει από τον 21ο αιώνα στον 2ο αιώνα, γράφει η εφημερίδας της Αυστραλίας The Sun Herald (Σίδνεϊ). Ο Ντέϊβιντ Γουίτλεϊ σε άρθρο του για το ταξιδιωτικό ένθετο της εφημερίδας προτείνει ως...αξιοθέατο τις προθήκες με τις αρχαιότητες που ανασκάφθηκαν κατά την κατασκευή του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου Αθηνών και βρίσκονται στους σταθμούς λειτουργώντας ως μικρά μουσεία. Χαρακτηριστικά ο συντάκτης γράφει ότι μόνο στην Αθήνα μπορεί ο υπόγειος σιδηρόδρομος να σε ταξιδέψει από τον 21o στον 2o αιώνα.
Οι σταθμοί, τους οποίους ο συντάκτης επισκέπτεται και περιγράφει, είναι ο σταθμός Ακροπόλεως-στον οποίο αναφέρεται ως σπάνιο παράδειγμα ευάερου σταθμού, που συνδυάζει τη σύγχρονη εποχή με το παρελθόν- το Σύνταγμα, το Αιγάλεω και το Μοναστηράκι, το οποίο τον εντυπωσιάζει. Με τα δικά του λόγια: «Κατά την κατασκευή του μετρό της Αθήνας ανασκάφθηκαν περισσότερα από 79.000 τ.μ. και αποκαλύφθηκαν περισσότερα από 50.000 αντικείμενα του παρελθόντος. Ο τρόπος με τον οποίο τα χρησιμοποίησε η πόλη είναι μοναδικός και πραγματικά αξίζει τον κόπο να ταξιδέψει κανείς υπογείως για να τα δει» . Ως επιπρόσθετο ‘μπόνους’ αναφέρει την έκθεση σύγχρονων έργων τέχνης, ένα για κάθε σταθμό. Επιπλέον προτείνει την αγορά ημερήσιου εισιτηρίου ώστε ο επισκέπτης να απολαύσει με φθηνό και άνετο τρόπο το σύνολο του δικτύου των μικρών αυτών μουσείων.απε.
Οι σταθμοί, τους οποίους ο συντάκτης επισκέπτεται και περιγράφει, είναι ο σταθμός Ακροπόλεως-στον οποίο αναφέρεται ως σπάνιο παράδειγμα ευάερου σταθμού, που συνδυάζει τη σύγχρονη εποχή με το παρελθόν- το Σύνταγμα, το Αιγάλεω και το Μοναστηράκι, το οποίο τον εντυπωσιάζει. Με τα δικά του λόγια: «Κατά την κατασκευή του μετρό της Αθήνας ανασκάφθηκαν περισσότερα από 79.000 τ.μ. και αποκαλύφθηκαν περισσότερα από 50.000 αντικείμενα του παρελθόντος. Ο τρόπος με τον οποίο τα χρησιμοποίησε η πόλη είναι μοναδικός και πραγματικά αξίζει τον κόπο να ταξιδέψει κανείς υπογείως για να τα δει» . Ως επιπρόσθετο ‘μπόνους’ αναφέρει την έκθεση σύγχρονων έργων τέχνης, ένα για κάθε σταθμό. Επιπλέον προτείνει την αγορά ημερήσιου εισιτηρίου ώστε ο επισκέπτης να απολαύσει με φθηνό και άνετο τρόπο το σύνολο του δικτύου των μικρών αυτών μουσείων.απε.