Αμείωτος δείχνει να συνεχίζεται ο «πόλεμος» της καρτοκινητής τηλεφωνίας, καθώς η συγκριτική διαφήμιση της Vodafone που ξεκίνησε να προβάλεται αργά το βράδυ της Τρίτης άναψε «φωτιές».
Cosmote και Wind προσέφυγαν ήδη στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, το οποίο πρόκειται...σήμερα το θέμα, ενώ η δεύτερη απάντησε ήδη με δική της διαφήμιση. Οι δύο ανταγωνιστές της Vodafone υποστηρίζουν ότι η επίμαχη διαφήμιση που συγκρίνει προϊόντα καρτοκινητής τηλεφωνίας των τριών εταιρειών περιέχει «ανακρίβειες» και κάνει επιλεκτική προβολή ορισμένων χαρακτηριστικών των ανταγωνιστικών προϊόντων, ώστε να φαίνεται ότι η πρόταση της Vodafone είναι καλύτερη.
Οι τόνοι δείχνουν να έχουν να ανεβαίνουν δεδομένου ότι χθες το βράδυ η Wind απάντησε με μία διαφήμιση όπου τονίζονται οι ανακρίβειες, που περιέχει, σύμφωνα με τη Wind, το τηλεοπτικό σποτ της Vodafone.
Προτάσεις
Για παράδειγμα, η διαφήμιση της Vodafone δεν κάνει καμία αναφορά στις προτάσεις της Q και σε ορισμένα άλλα πακέτα της Wind, ενώ «ελλείψεις» φαίνεται να υπάρχουν και στις αναφορές στα πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας της Cosmote.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται συγκριτική διαφήμιση στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας, και δη της καρτοκινητής. Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και τον Δεκέμβριο του 2008 με τη Wind να είναι εκείνη που είχε προβάλει τέτοιου είδους σποτ. Η διαφορά με φέτος είναι ότι η συγκριτική διαφήμιση της Vodafone αποτελεί συνέχεια ενός «μπαράζ» προσφορών και από τις τρεις εταιρείες, το οποίο θεωρείται κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα επιφέρει σημαντικές απώλειες στα έσοδα του κλάδου της τάξεως περίπου των 200 εκατ. ευρώ για το 2010. Υπενθυμίζεται ότι ο «πόλεμος» στην καρτοκινητή τηλεφωνία που είχε ξεσπάσει στις αρχές του 2009 είχε οδηγήσει σε απώλειες 180 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.
Προσφορές
Στελέχη της αγοράς κινητής τηλεφωνίας εκτιμούν ότι τόσο ο «πόλεμος» προσφορών όσο και οι συγκριτικές διαφημίσεις θα συνεχισθούν και στο υπόλοιπο της χρονιάς, ιδίως στην καρτοκινητή τηλεφωνία.
Η έμφαση στην τελευταία οφείλεται και στο γεγονός ότι οι εταιρείες προσπαθούν να δελεάσουν τους καταναλωτές που έχουν δύο και τρεις συνδέσεις καρτοκινητής να επιλέξουν το δικό τους δίκτυο όταν θα σπεύσουν να ταυτοποιήσουν τη σύνδεσή τους, μία διαδικασία που, σύμφωνα με τη νομοθεσία, πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Ιουλίου.
Post Top Ad
Σάββατο 10 Απριλίου 2010
Home
Unlabelled
Πόλεμος της καρτοκινητής στις διαφημίσεις..