Πέρασαν στην πρώτη θέση αφήνοντας τους Κινέζους στη δεύτερη!
Κρίση;Ποιά κρίση;
Μπορεί πέρυσι να χρειάστηκαν δώδεκα μήνες για να ξοδέψουν οι Έλληνες εφοπλιστές 3,2 δισ. δολάρια για αγορές πλοίων, φέτος όμως η εικόνα στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων είναι τελείως διαφορετική, με τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες να έχουν ήδη επενδύσει στους 4 πρώτους μήνες του χρόνου περισσότερα από 2 δισ. δολάρια.
Για πρώτη φορά...από το φθινόπωρο του 2008 καταγράφεται στο διάστημα αυτό μια ραγδαία άνοδος των εφοπλιστικών κεφαλαίων που κατευθύνονται στις αγορές πλοίων.
Μάλιστα οι Έλληνες πλοιοκτήτες κατάφεραν να επανέλθουν στην κορυφή και σε αριθμό πλοίων, αφήνοντας πίσω τους Κινέζους για πρώτη φορά μετά τις αρχές του 2009.
Σε όλο αυτό το διάστημα μέχρι σήμερα οι «υπερδραστήριοι» Κινέζοι εμφανίζονταν να αγοράζουν περισσότερα πλοία, έστω και αν οι Έλληνες εφοπλιστές επένδυαν περισσότερα κεφάλαια.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ναυλομεσιτικής εταιρείας “Allied Shipbroking”, οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν μέχρι σήμερα υπογράψει συμφωνίες για αγορές 89 πλοίων αξίας 2,09 δισ. δολαρίων.
Στη δεύτερη πλέον θέση βρίσκονται οι κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες που εμφανίζονται να έχουν επενδύσει 1,4 δισ. δολάρια για την απόκτηση 86 πλοίων.
Σταθερά ψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών παραμένουν τα φορτηγά πλοία στα οποία οι ναύλοι διανύουν μια καλή περίοδο και ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια, ενώ συγκρατημένο επενδυτικό ενδιαφέρον εμφανίζουν και για τα κοντέινερ που έχοντας υποστεί τους μεγαλύτερους κλυδωνισμούς από την κρίση στη ναυτιλία, οι αξίες των πλοίων κινούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Συγκεκριμένα στο διάστημα που μεσολάβησε από τις αρχές του έτους, έχουν αγοράσει 48 φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου, αξίας 1,1 δισ. δολαρίων, 27 δεξαμενόπλοια αξίας 732 εκατ. δολαρίων, 1πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 238 εκατ. δολαρίων και 3 φορτηγά-ψυγεία αξίας 12,9 εκατ. δολαρίων.Capital πηγή.
Post Top Ad
Τρίτη 11 Μαΐου 2010
Home
Unlabelled
Οι Έλληνες εφοπλιστές έσπασαν το "φράγμα" των $2 δισ. σε αγορές...