Ελληνική εταιρεία δημοσίων σχέσεων ανέλαβε, έναντι αδράς αμοιβής, τη... γνωριμία των ανθρώπων του ΔΝΤ με Ελληνες δημοσιογράφους και opinion makers, σε μια προσπάθεια «αποδαιμονοποίησης» του Ταμείου ενώπιον της κοινής γνώμης.
Βέβαια γεννάται το ερώτημα αν η συνεργασία θα έχει συνέχεια κινούμενη στα πρότυπα οργανωμένης καμπάνιας, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση του... σχεδίου Ανάν.
Ενδιαφέρον είναι πάντως ότι η ίδια εταιρεία είχε συνδράμει στην επικοινωνιακή στρατηγική της Ντόρας Μπακογιάννη, με τις γνωστές δημοσκοπήσεις, που αποδείχτηκαν άστοχες, πέραν και κάθε ελαφρυντικού... στατιστικού σφάλματος.
Κι επειδή η συγκεκριμένη εταιρεία είχε πάρει και μεγάλη μερίδα κρατικών αναθέσεων από την προηγούμενη κυβέρνηση, γεννάται το ερώτημα: Με ποιο κριτήριο την επέλεξε το ΔΝΤ;
Η σημερινή κυβέρνηση τι λέει επ’ αυτού;...
Post Top Ad
Δευτέρα 10 Μαΐου 2010
Home
Unlabelled
Επιχείρηση.."αποδαιμονοποίησης" του ΔΝΤ.