Tη νέα επικοινωνιακή τουριστική προσέγγιση της Ελλάδας, που φέρει το όνομα «You in Greece», η οποία στηρίζεται στην...καταγραφή και διαδικτυακή αναμετάδοση των προσωπικών εμπειριών των επισκεπτών στη χώρα μας, παρουσίασε χθες ο υπουργός Τουρισμού Π. Γερουλάνος. Στόχος της δράσης αυτής είναι η προβολή της χώρας και η προώθησή της ως τουριστικού προορισμού καθ'Α όλη τη διάρκεια του έτους και όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.
Βασικό μέσο διάδοσης της νέας ενισχυτικής δραστηριότητας είναι το διαδίκτυο, αφού πρεσβευτές του «You in greece», είναι οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (youtube, Facebook, twitter), ενώ την προσπάθεια υποστηρίζουν ευρωβουλευτές, τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό και οι ελληνικές πρεσβείες. Στην κατεύθυνση αυτή θα ενταθούν οι επαφές με tour operators, δημοσιογράφους σημαντικών διεθνών μέσων, ξένους ανταποκριτές και σημαντικές προσωπικότητες στο εξωτερικό.
Η εν λόγω πρωτοβουλία του υπουργείου έρχεται ως απάντηση στην αρνητική δημοσιότητα που έχει δεχθεί η Ελλάδα το τελευταίο χρονικό διάστημα και φιλοδοξεί να βελτιώσει την εικόνα της χώρας. Στο σημείο αυτό, ο κ. Γερουλάνος υπογράμμισε ότι το υπουργείο προκειμένου να αποκαταστήσει τη φήμη του ελληνικού τουρισμού θα αναλάβει τα έξοδα της παραμονής των επισκεπτών στη χώρα μας (διανυκτέρευση και σίτιση) σε περιπτώσεις που αναγκάζονται να παραμείνουν στη χώρα. Πρόκειται για περιπτώσεις που οι τουρίστες αδυνατούν να εγκαταλείψουν τη χώρα για λόγους ανωτέρας βίας, όπως αυτή του καμποτάζ, των απεργιακών κινητοποιήσεων και της απαγόρευσης απογείωσης των αεροσκαφών λόγω της ηφαιστειακής τέφρας.
Post Top Ad
Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010
Home
Unlabelled
«You in Greece» το νέο μήνυμα τουριστικής προβολής της χώρας