Στην συνέντευξή του ο κ. Ρέππας υπογραμμίζει ότι..«απαιτείται μια εξυγιαντική τομή που θα περιλαμβάνει τη νέα σύγχρονη δομή των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ με την εμπλοκή και ιδιωτών επενδυτών στο λειτουργικό τμήμα και επίσης νέα δρομολογιακή και τιμολογιακή πολιτική με συμφωνημένη κρατική επιδότηση ως ένα ύψος».
Ακόμη είναι αυτονόητο ότι απαιτούνται αλλαγές στην πολιτική προσωπικού και προσδιορισμός του εύλογου λειτουργικού κόστους ώστε να διατηρήσουμε σε λειτουργία τον ΟΣΕ», είπε ο κ. Ρέππας, ενώ διευκρίνισε ότι «είμαστε αντίθετοι στις απολύσεις και δίνουμε μάχη γι\' αυτό».
«Δεν μπορεί οι συγκοινωνιακοί φορείς να λειτουργούν χωρίς αξιολόγηση και έλεγχο, ούτε να δανείζονται αλόγιστα χωρίς αντίστοιχη παροχή υπηρεσιών», τόνισε ακόμα ο υπουργός, ο οποίος έδειξε εμμέσως την διαφωνία του με το ενδεχόμενο ανασχηματισμού λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «στην παρούσα φάση ώθηση προσφέρουν οι μεταρρυθμίσεις».
Τέλος παραδέχτηκε ότι έχουν γίνει λάθη εξαιτίας της «υπέρμετρης προσήλωσης της κυβέρνησης σε διαδικασίες και προσπάθειες συνεννόησης».
Ακόμη είναι αυτονόητο ότι απαιτούνται αλλαγές στην πολιτική προσωπικού και προσδιορισμός του εύλογου λειτουργικού κόστους ώστε να διατηρήσουμε σε λειτουργία τον ΟΣΕ», είπε ο κ. Ρέππας, ενώ διευκρίνισε ότι «είμαστε αντίθετοι στις απολύσεις και δίνουμε μάχη γι\' αυτό».
«Δεν μπορεί οι συγκοινωνιακοί φορείς να λειτουργούν χωρίς αξιολόγηση και έλεγχο, ούτε να δανείζονται αλόγιστα χωρίς αντίστοιχη παροχή υπηρεσιών», τόνισε ακόμα ο υπουργός, ο οποίος έδειξε εμμέσως την διαφωνία του με το ενδεχόμενο ανασχηματισμού λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «στην παρούσα φάση ώθηση προσφέρουν οι μεταρρυθμίσεις».
Τέλος παραδέχτηκε ότι έχουν γίνει λάθη εξαιτίας της «υπέρμετρης προσήλωσης της κυβέρνησης σε διαδικασίες και προσπάθειες συνεννόησης».