Μεγάλες απώλειες για τις εταιρείες logistics λόγω της απεργίας των φορτηγών - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Μεγάλες απώλειες για τις εταιρείες logistics λόγω της απεργίας των φορτηγών

Με ζημίες της τάξης των 5 εκατ. ευρώ ημερησίως υπολογίζεται ότι επιβαρύνονται οι επιχειρήσεις των τομέων μεταφοράς, διαμεταφοράς και logistics, λόγω της αποχής των ιδιοκτητών φορτηγών και...βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης από την εργασία τους, όπως υποστηρίζει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), με σημερινή ανακοίνωσή του. Παράλληλα, οι κινητοποιήσεις εκτιμάται ότι μπορεί να στοιχίσουν στις επιχειρήσεις του κλάδου ακόμη και 50 θέσεις εργασίας την ημέρα, αν συνυπολογιστεί το συνολικό ημερήσιο κόστος, με το οποίο τις επιβαρύνουν οι απεργίες και οι αποχές, εξαναγκάζοντάς τες σε περικοπές.
«Αν προστεθούν σε αυτές και οι ζημίες των εξαγωγικών επιχειρήσεων, λόγω αδυναμίας εκτέλεσης των συμβατικών τους υποχρεώσεων προς την πελατεία τους, το νούμερο γίνεται πολύ μεγαλύτερο», υπογραμμίζει η διοίκηση του ΣΕΒΕ, σύμφωνα με την οποία, σε μια περίοδο που η εικόνα της Ελλάδας πλήττεται ούτως ή άλλως από αρνητικά δημοσιεύματα, ενέργειες όπως η αποχή υποβαθμίζουν ακόμη περισσότερο το ελληνικό "εμπορικό σήμα" (brand name) διεθνώς.
«Η προμήθεια πρώτων υλών στην ελληνική βιομηχανία και βιοτεχνία έχει διακοπεί, οδηγώντας τη σε μερική ή ολική αναστολή της παραγωγικής διαδικασίας. Παράλληλα, υφίσταται αδυναμία αποστολής όλων των εξαγωγικών φορτίων στους πελάτες του εξωτερικού […] Για ορισμένα μάλιστα προϊόντα, όπως η βρώσιμη ελιά, οι επιπτώσεις είναι ακόμη χειρότερες, λόγω του ευπαθούς και εποχιακού χαρακτήρα τους», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Ο ΣΕΒΕ καλεί τους ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων και βυτιοφόρων να επιστρέψουν άμεσα στην εργασία τους, επισημαίνοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση, μετά το πέρας των κινητοποιήσεων, δε θα υπάρχει πλέον μεταφορικό έργο προς διεκπεραίωση, επειδή τα ελληνικά προϊόντα δε θα γίνονται πλέον δεκτά στο εξωτερικό (λόγω αθέτησης προθεσμιών, δυσφήμιησης κτλ).
Καλεί, επίσης, το αρμόδιο υπουργείο να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της ομαλότητας στις μεταφορές, σημειώνοντας ότι και η επίταξη των οχημάτων, «δεν λειτούργησε, ούτε και σήμερα λειτουργεί» κι ότι αν συνεχιστεί η κατάσταση, το κράτος δε θα έχει να εισπράξει έσοδα (φόρους, ασφαλιστικές εισφορές, κ.λ.π).
Bookmark and Share