
Συγκεκριμένα, όπως είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Απ.Πετιμεζάς, από το καλοκαίρι του 2008 η πτώση των πωλήσεων είναι 65,3% με τάσεις περαιτέρω μείωσης, 60% η πτώση του κύκλου εργασιών, 10% ανεργία στον κλάδο με πρόβλεψη να διπλασιαστεί τους επόμενους τρεις μήνες, 300 εκατ. ευρώ λιγότερα στα δημόσια ταμεία σε σχέση με το 2009 και τουλάχιστον 550 εκατομμύρια λιγότερα σε σχέση με το 2008, ενώ ανάλογη είναι η κρίση σε πλήθος επαγγελμάτων που δραστηριοποιούνται γύρω από την εμπορία αυτοκινήτων.
Οι πωλήσεις το 2010 αναμένεται να «κλείσουν» στα 160.000 επιβατικά ΙΧ, που σημαίνει μείωση 36%, ενώ εκτιμάται ότι αν δεν υπάρξουν διορθωτικές κινήσεις στην αγορά οι πωλήσεις αυτοκίνητων το 2011 δεν θα ξεπεράσουν τις 90.000.
Ο Σύνδεσμος προτείνει μείωση του τέλους ταξινόμησης και επαναφορά των κινήτρων αντικατάστασης των παλαιάς τεχνολογίας ρυπογόνων αυτοκινήτων, που να αφορά, εκτός των καινούργιων, και των ελαφρώς μεταχειρισμένων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Σε ό,τι αφορά στον τραπεζικό δανεισμό, σήμερα χρηματοδοτούνται μόνο οι δύο στις 10 αιτήσεις και ο Σύνδεσμος ζητεί περισσότερα δάνεια με χαμηλό επιτόκιο.
Τέλος, ο Σύνδεσμος προτείνει την κατάργηση του φόρου πολυτελείας και την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.